Graspop Metal Meeting 2023

GP music

Playlistbediener
21 feb 2023
5
4
LAMB of God heeft in Juni nog niks op hun website volgens mij , dus verwacht ze wel terug in Europa. RAGE AGAINST THE MACHINE zou ook geweldig zijn. Green Day ook gezellig... tja en verder...ACDC zou de 100% stunt zijn. Gewoon afwachten ik vermaak me daar toch wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en RubenJS

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
LAMB of God heeft in Juni nog niks op hun website volgens mij , dus verwacht ze wel terug in Europa. RAGE AGAINST THE MACHINE zou ook geweldig zijn. Green Day ook gezellig... tja en verder...ACDC zou de 100% stunt zijn. Gewoon afwachten ik vermaak me daar toch wel.
RATM. AC/DC, Green Day, allemaal 0,0 kans. LoG dog wel kans maar wel minder
welkom op het forum trouwens
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Onderschat de waanzinnige impact van Herman Schueremans niet op dit festival. Er hebben er veel de neiging om op hem te bashen, maar er waren genoeg bands die hiervoor eerst hun neus ophaalden, toch gezwicht zijn en erna blijven komen.
Kan hij Metallica ook eens niet overtuigen of wilt hij ze echt voor Werchter behouden?
 
  • Thinking
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en nikita

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Waarom 0 % , leg eens uit
RATM zou gaan touren maar is uitgevallen wegens ziekte, AC/DC speelt nooit festivals omdat die een heel eigen podium meebrengen dus dat gaat logistiek nooit (en touren ook niet), Green Day zou sowieso niet geboekt worden voor Graspop lijkt me, en tourt ook niet in Europa :)

Maar welkom verder!
 

Verwijderd lid 38434

Randprogramma
19 mei 2019
133
171
Ben er zelf ook niet de allergrootste fan van, ook al doe ik er bij vlagen wel eens aan mee (onder het mom van 'if you can't beat them, join them' ofzo 😉 ).
Maar ik ga ook niet anderen vertellen wat ze wel of niet mogen of moeten posten op dit forum, ook wel bekend als 'tone policing'.

Het GMM-topic is dusdanig gegroeid dat we nu met een dikke 200 bezoekers bij elkaar zitten (ook wordt meer dan de helft van het aantal berichten door slechts 10 bezoekers gepost).
En vanzelfsprekend heeft niet iedereen dezelfde interesses, smaak of humor.
Gewoon een kwestie van beetje tolereren en respecteren dus.. ;)
Natuurlijk moet er respect zijn. Behalve als iedereen om de haverklap Dit is de dag roept 🤬
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Waarom 0% kans op Green Day,als The Offspring kan waarom zij niet.
Om eerlijk te zijn,ik schat de kansen ook niet echt hoog in.

AC/DC en RATM, Metallica en SOAD betwijfel ik ook dat ze op ooit (nog) GMM zullen spelen.

Vond Emperor vlak voor Rammstein toch ook wel vrij extreem op MS2.

FFDP,ik ben fan maar moet idd toegeven dat hun passage vorig jaar serieus tegenviel.

Sleep Token,sorry ik stap niet mee op de hype train.
Vind het niet slecht maar is toch minder mijn ding.
Die Vore single vind ik wel goed.



@nikita heb je een bron met inside informatie,het lijkt er toch op dat je meer weet dan de meesten hier.

BTW : mijn gok voor de vrijdag headliner is BMTH want alles wijst in die richting,festivals rond dezelfde periode hebben hen ook geboekt.
En als die het niet zijn mag het Tool worden.
Lamb Of God is het ook te stil rond,als die naar Europa komen hadden we het al geweten.



Dus gok al op deze voor 2024
Lamb Of God, Godsmack , A7X, Rob Zombie, Trivium.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Graspop programmeert wat breder qua dagprogramma dan qua headliners.
Exact, er heeft nog nooit een punkband als headliner gestaan volgens mij, laat staan de poppunk van Green Day. Die gaan gewoon naar Werchter of doen een losse show als ze naar Europa komen. Maar dat komen ze niet dit jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Waarom moet dat perse als headliner,kunnen toch net zoals The Offspring in de late namiddag,vroege avond ?
Of doen ze alleen maar festivals als ze headliner zijn ?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
119
239
Ik vind dat The Offspring toch echt wel een stuk meer credibility heeft binnen de alternatieve scène dan Green Day.
Green Day word eerder gezien als een pop punk radio bandje terwijl the Offspring door velen gerespecteerd wordt en beïnvloed heeft (niet de trve kvlt metal puristen natuurlijk)

Side note: persoonlijk zou ik Fallout Boy stiekem nog best een keer leuk vinden maar die verwacht ik ook nooit op Graspop.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken