Graspop Metal Meeting 2023

xRoossie

Playlistbediener
7 feb 2023
43
84
Ja, maar afgelopen december stonden ze nog in de Ziggo.
Geen idee wie meer tickets heeft verkocht, Porcupine Tree of Alter Bridge. maar dat zullen we wellicht ook nooit te weten komen
Maar het was wel 'leeg' in Ziggo. Zaal leek kleiner gemaakt, vloer niet vol en alleen onderste rang stoelen. Was niet de juiste plek, ziggo
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
835
2.427
Beetje vertrouwen allemaal, 15.00 komt helemaal goed!

Verder was Gojira idd in 013 vorig jaar. Maar wel 2 dagen, en beide uitverkocht. Komen dit jaar naar AFAS. Wil er eigenlijk heen, maar zie ze een week later dus al op Graspop..
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.359
5.930
Beetje vertrouwen allemaal, 15.00 komt helemaal goed!

Verder was Gojira idd in 013 vorig jaar. Maar wel 2 dagen, en beide uitverkocht. Komen dit jaar naar AFAS. Wil er eigenlijk heen, maar zie ze een week later dus al op Graspop..
Wel een goede backup mocht er een lelijke clash ontstaan natuurlijk. Kun je Gojira los zien en op Graspop wat anders zien. Maar daarvoor moeten we het tijdschema weten. Ik ga die optie wel onthouden!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

RubenJS

Support act
18 feb 2023
835
2.427
Wel een goede backup mocht er een lelijke clash ontstaan natuurlijk. Kun je Gojira los zien en op Graspop wat anders zien. Maar daarvoor moeten we het tijdschema weten. Ik ga die optie wel onthouden!
Gojira zal ik nooit skippen :p. Vorig jaar ook beide dagen in 013 geweest. Dit jaar vooral twijfel omdat t zo dicht op Graspop staat, wat al niet heel goedkoop is…

En de concertvrienden vinden dit jaar 1x met Graspop om dezelfde reden wel voldoende 😅
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
Gojira zal ik nooit skippen :p. Vorig jaar ook beide dagen in 013 geweest. Dit jaar vooral twijfel omdat t zo dicht op Graspop staat, wat al niet heel goedkoop is…

En de concertvrienden vinden dit jaar 1x met Graspop om dezelfde reden wel voldoende 😅
Kan wel een dure zomer worden, afgezien van graspop zou je nog Kiss, Iron Maiden, Gojira, Rammstein, Metallica,...kunnen zien. Plots is er weelde in grote metalconcerten
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken