Graspop Metal Meeting 2023

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Ik ging er afgelopen keer dat Limp Bizkit op Graspop stond, 2018 of 19 ook kijken, zonder verwachtingen, en vond 't eigenlijk best vermakelijk. Niet de beste show van 't weekend, maar wel tof om een deel jeugdsentiment te zien
 

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
205
441
Dat optreden van Korn de dag ervoor vind ik er nog epischer uitzien
Besef even hoe vet dat festival eigenlijk was qua lineup.
Op vrijdag Offspring - Korn - Bush
Op zaterdag Limp Bizkit - Rage Against the Machine - Metallica
Op zondag Red Hot Chili Peppers, maar dan op de andere stage wel Godsmack en Megadeth

Die zaterdag mag van mij wel een keer terugkomen op een festival hier in Europa haha
 

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
138
312
Meanwhile in Duitsland een nieuwe lading namen voor Wacken

Al liggen de data waarschijnlijk iets te ver uit elkaar om nog wat bands richting Dessel ook te zien trekken?

331495856_887028682516795_8845978608011185735_n.jpg
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
black mirrors nu ook op wacken en best hoog, die gaan hard zeg. altijd toe te juichen als er belgen goed doen in het buitenland
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.146
7.349
black mirrors nu ook op wacken en best hoog, die gaan hard zeg. altijd toe te juichen als er belgen goed doen in het buitenland
Grappig, probeerde de band op te zoeken want had er nog nooit van gehoord maar er is alleen een Duitse wikipedia pagina over, geen Engelse/Nederlandse.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.386
6.626
Ik word niet heel enthousiast van die nieuwe namen. Cellar Darling zou ik wel graag weer op Graspop willen zien, maar verder? Ok, omdat ik niet de onaardigste ben: laat dArtagnan maar op zondag komen, speciaal voor Koekdoos.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Koekdoos

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.602
7.314
Ik word niet heel enthousiast van die nieuwe namen. Cellar Darling zou ik wel graag weer op Graspop willen zien, maar verder? Ok, omdat ik niet de onaardigste ben: laat dArtagnan maar op zondag komen, speciaal voor Koekdoos.

Wel positief dat ze inmiddels op een festival als Wacken staan! Maar zie ze eigenlijk verder helaas niet buiten Duitsland komen
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
Black Mirrors is een zeer leuke band. Al verschillende keren live gezien en die spelen altijd zeer strak. Die zijn trouwens door Graspop ook geboekt he!

Marty Friedman zou ik wel eens willen zien. Echt wel!
 

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
De kans groeit dat pagina 666 eerder komt dan de dag waarop we weten wie de bands met logo op de poster worden. Sleep Token staat op de poster van Jera On Air bijvoorbeeld niet tussen de grotere namen.

Sleep Token heeft een hype. Vorige maand 2x 2 nummers (met een dag er tussen) uitgebracht.
The Summoning is op Tiktok viral gegaan (met name door het funky stukje rond 5:00)
+ de bijbehorende media aandacht doordat ze daar goed gaan.
Binnen iets meer dan een maand 10 miljoen streams op The Summoning.

Ik denk dat GNR op zich laat wachten en Graspop ze in een keer allemaal bekend wil maken.
Gezien de leaks zijn andere bands er ook een beetje klaar mee.
Ik zou het prima vinden als ze (bijna) alle andere bands al bekend maken.
Aan de andere kant ze hebben nog genoeg maanden. Het is pas half februari

 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.386
6.626
Sleep Token heeft een hype. Vorige maand 2x 2 nummers (met een dag er tussen) uitgebracht.
The Summoning is op Tiktok viral gegaan (met name door het funky stukje rond 5:00)
+ de bijbehorende media aandacht doordat ze daar goed gaan.
Binnen iets meer dan een maand 10 miljoen streams op The Summoning.

Ik denk dat GNR op zich laat wachten en Graspop ze in een keer allemaal bekend wil maken.
Gezien de leaks zijn andere bands er ook een beetje klaar mee.
Ik zou het prima vinden als ze (bijna) alle andere bands al bekend maken.
Aan de andere kant ze hebben nog genoeg maanden. Het is pas half februari

Fascinerend wel, dat TikTok. Die hele wereld gaat totaal langs me heen, maar ik hoor steeds vaker dat artiesten door viral te gaan op dat medium enorm aan populariteit winnen.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken