Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Alter Bridge staat de 16e al op Hellfest is het eerste wat me opvalt. Maar goed, die kun je dan wellicht omdraaien met Generation Sex. Verder zeker geen onaardige poging. En vanuit mijn perspectief ook weinig clashes en een aantal mooie toevoegingen nog.
Die kun je omwisselen met Municipal Waste en dat klopt het ook weer.
Ik zie Birds in Row er ook tussen staan als mogelijke optie. Geen idee waar dat op gebaseerd is, maar ik ben voor. Zou een zeer unieke, maar hele fijne toevoeging zijn.
Die kun je omwisselen met Municipal Waste en dat klopt het ook weer.
Ik zie Birds in Row er ook tussen staan als mogelijke optie. Geen idee waar dat op gebaseerd is, maar ik ben voor. Zou een zeer unieke, maar hele fijne toevoeging zijn.
Dat 'klopt geen hol van' doe je jezelf mee tekort, denk ik. Ik vind dit alleszins een hele mooie poging en het zou me niets verbazen als de uiteindelijke clashfinder hier veel van weg heeft.
Toch nog twee flinke mainstage acts die er nog bij zouden komen dan, Alter Bridge en Airborne, naast alles wat er al staat. Generation Sex zou ook nog kunnen. Ben heel benieuwd wat ze verder nog voor ons in petto hebben.
Dat 'klopt geen hol van' doe je jezelf mee tekort, denk ik. Ik vind dit alleszins een hele mooie poging en het zou me niets verbazen als de uiteindelijke clashfinder hier veel van weg heeft.
ik zou nu ook geen kaarten kopen voor limp bizkit, maar sommige bands ga je toch telkens naartoe als ze op een festival staan waar je naartoe gaat omdat je weet dat het een feestje wordt.
ik zou nu ook geen kaarten kopen voor limp bizkit, maar sommige bands ga je toch telkens naartoe als ze op een festival staan waar je naartoe gaat omdat je weet dat het een feestje wordt.
Dit inderdaad, limp bizkit is perfecte opvulling voor de mainstage waar ik iedere keer weer zou gaan kijken, ook al is het niet meer wat het geweest is.