Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.403
6.688
geen idee wie deze heeft gemaakt maar vind hem wel nog realistisch(behalve de eigen invullingen dan):

Alter Bridge staat de 16e al op Hellfest is het eerste wat me opvalt. Maar goed, die kun je dan wellicht omdraaien met Generation Sex. Verder zeker geen onaardige poging. En vanuit mijn perspectief ook weinig clashes en een aantal mooie toevoegingen nog.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
alleen vreemd dat die gorgoroth op de jupiler stage zou zetten maar goed. vreemdere dingen zijn al gebeurd op graspop

de sleep token en the ghost inside clash zou ik wel heel erg hartverscheurend vinden
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.403
6.688
alleen vreemd dat die gorgoroth op de jupiler stage zou zetten maar goed. vreemdere dingen zijn al gebeurd op graspop
Die kun je omwisselen met Municipal Waste en dat klopt het ook weer. :)

Ik zie Birds in Row er ook tussen staan als mogelijke optie. Geen idee waar dat op gebaseerd is, maar ik ben voor. Zou een zeer unieke, maar hele fijne toevoeging zijn.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.558
4.474
Ja van mij, kwas me aant vervelen en moest iets doen. Klopt geen hol van natuurlijk en ook geen rekening gehouden met tour data.
Die kun je omwisselen met Municipal Waste en dat klopt het ook weer. :)

Ik zie Birds in Row er ook tussen staan als mogelijke optie. Geen idee waar dat op gebaseerd is, maar ik ben voor. Zou een zeer unieke, maar hele fijne toevoeging zijn.
Staan denk ik op Hellfest en hoop er zelf erg hard op
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Jamel en Simoni

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.403
6.688
Ja van mij, kwas me aant vervelen en moest iets doen. Klopt geen hol van natuurlijk en ook geen rekening gehouden met tour data.

Staan denk ik op Hellfest en hoop er zelf erg hard op
Dat 'klopt geen hol van' doe je jezelf mee tekort, denk ik. Ik vind dit alleszins een hele mooie poging en het zou me niets verbazen als de uiteindelijke clashfinder hier veel van weg heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
alleen vreemd dat die gorgoroth op de jupiler stage zou zetten maar goed. vreemdere dingen zijn al gebeurd op graspop

de sleep token en the ghost inside clash zou ik wel heel erg hartverscheurend vinden
Ik vind de Jupiler Stage nochtans consistent qua programmering.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.355
5.911
Lijkt me trouwens ook dat Airbourne steeds meer een zekerheid is hoor.
Dit postten ze gisteren:

Bekijk bijlage 4004


Tussen 7 en 23 juni moeten er nog heel wat EU-data bijkomen.. Kan toch niet anders dan dat GMM daar bij zit?!

EDIT; ik zie ze ook nog Pukkelpop aandoen trouwens. Staan op 5 augustus ook op dat Fins "Porispere" Festival, en dat is rond 5 augustus...
Toch nog twee flinke mainstage acts die er nog bij zouden komen dan, Alter Bridge en Airborne, naast alles wat er al staat. Generation Sex zou ook nog kunnen. Ben heel benieuwd wat ze verder nog voor ons in petto hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Ieder zn ding uiteraard 👍 metal is een combinatie van zoveel genres dat je onmogelijk alles goed kan vinden.
Maar toch zijn we een groep gelijkgezinden.
ik zou nu ook geen kaarten kopen voor limp bizkit, maar sommige bands ga je toch telkens naartoe als ze op een festival staan waar je naartoe gaat omdat je weet dat het een feestje wordt.

heb hetzelfde voor met steel panther
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
ik zou nu ook geen kaarten kopen voor limp bizkit, maar sommige bands ga je toch telkens naartoe als ze op een festival staan waar je naartoe gaat omdat je weet dat het een feestje wordt.

heb hetzelfde voor met steel panther
Dit inderdaad, limp bizkit is perfecte opvulling voor de mainstage waar ik iedere keer weer zou gaan kijken, ook al is het niet meer wat het geweest is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken