Graspop Metal Meeting 2023

• Confetti
Waarderingen: Dr. Hannibal
De kans groeit dat pagina 666 eerder komt dan de dag waarop we weten wie de bands met logo op de poster worden. Sleep Token staat op de poster van Jera On Air bijvoorbeeld niet tussen de grotere namen.

De organisatie voelt blijkbaar geen enkele behoefte om ook maar een tip van de sluier op te lichten rond de laatste headliners en de bekendmaking van de poster.

Ik heb er alle begrip voor als ze ergens op moeten wachten of als er dingen nog helemaal niet zeker zijn omdat ze bijvoorbeeld last-minute cancelen.

Maar ik begrijp gewoon niet zo goed waarom ze schaamteloos door blijven gaan met onzinnige posts over in dit geval valentijnsdag. Terwijl ze donders goed weten dat ze het enige festival zijn waarbij we slechts de helft van de grote headliners weten. En ik kan me ook geen festival voor de geest halen, waarbij er nog geen poster is.

Op eentje na dan: Glastonbury. Maar daar maken ze al honderd jaar het liefst de line-up bekend nadat het festival heeft plaatsgevonden.

Ik kijk echt heel erg uit naar Graspop, eindelijk weer uit mn dak gaan. Maar de voorpret wordt er echt minder op door het gebrek aan iets simpels als een poster. Ik bekijk normaal gesproken elke dag wel een paar keer zo’n poster gewoon omdat ik zo blij ben dat ik goede bands ga zien.
Maar het is op de website nu nog steeds een grote wirwar.
Daar heb ik nu echt totaal geen last van.
Natuurlijk zit ik ook met smacht te wachten op de laatste aankondigingen (in mijn geval niet eens zozeer de headliners, maar nog eerder de laatste kleinere namen), maar om nu te zeggen dat mijn voorpret er minder van wordt? Nee, daar kan ik mij niets bij voorstellen.
Een poster zou zeker zeer welkom zijn (ook al zegt die ook niet alles, zelfs niet in Hellfest-format), maar de line-up op de website bevat nu ook al veel informatie en orde, en is in mijn ogen geen grote wirwar.
Ik ben dan ook al een hele tijd bezig met inluisteren, daar heb ik geen poster, tijdschema of headliners voor nodig.. 😉

Laatst bewerkt:
Blijkbaar geen headline show staan echt geen 3 sterretjes achter dus nog 2 headliners te gaan
Nee, zullen zeker niet headlinen.
Denk wel dat we Mammoth WVH ook wel met dikke potlood kunnen invullen.
Ter info wellicht voor sommigen: WVH is Wolfgang Van Halen, idd de zoon van..

• Leuk
Waarderingen: knalboon
Blijkbaar geen headline show staan echt geen 3 sterretjes achter dus nog 2 headliners te gaan
Past ook heel mooi onder Guns n Roses natuurlijk, met de Slash/Myles Kennedy connectie en hoe goed het muzikaal aansluit. Ik durf zelfs te stellen dat er een kans bestaat dat Slash even het podium op komt voor een solo nummer van hen, dat zou helemaal prachtig zijn :)

• Leuk
Waarderingen: Jamel en jonasvh
Erg blij met Alter Bridge erbij, mooie toevoeging! Staan nog op mijn lijstje van bands die ik nog nooit live heb gezien.
Kan toch niet anders dan dat we binnenkort officieel nieuwe namen krijgen, nu er al twee bands geleaked zijn?
Ben bang van niet, aangezien het duidelijk niet de bedoeling was om dit te leaken. Grijze balkjes op een poster zetten is gewoon erg moeilijk.

Erg blij met Alter Bridge erbij, mooie toevoeging! Staan nog op mijn lijstje van bands die ik nog nooit live heb gezien.

Ben bang van niet, aangezien het duidelijk niet de bedoeling was om dit te leaken. Grijze balkjes op een poster zetten is gewoon erg moeilijk.
Dit bericht op een nieuwe pagina liet mij racen naar de graspop website :cry:

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel
Te kieskeurig, haha.
Staan inderdaad een hoop heerlijke bands op de donderdag, met Ghost, Epica, Arch Enemy, Cradle Of Filth, Orbit Culture, Evergrey, Molybaron, Septicflesh, Beast In Black, The Raven Age, Butcher Babies, Spiritbox, 1914, en dan reken ik nog geen interessante bands mee waar ik vermoedelijk niet aan toe zal komen, zoals Alter Bridge, Carpenter Brut, Marduk, Motionless In White, Papa Roach, The Winery Dogs (en de nog ontbrekende headliner natuurlijk)...
Misschien wel de mooiste en drukste dag voor mij!

Users who are viewing this thread