Graspop Metal Meeting 2023

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Pendulum als metaldome headliner zou toch eigenlijk vet zijn? Net zoals ze bloody beetroots Al gehad hebben
Ik zou dit zien gebeuren! Hopen dat ze de Live sets weer meenemen en dat dit geen DJ tour word!
Zo'n Pendulum live set staat al lang op mijn lijstje, tot nu toe elke keer de DJ set gezien, die ook altijd strak zijn!
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
392
556
Op Facebook zie je best wat geklaag op 2 shows van metallica. Fuckers. Als wij ze niet krijgen, stuur ze dan een avond naar ons, dan mag het download publiek kiezen wie ze in ruil willen, gnr van de donderdag, Ozzy van de vrijdag of een van de zondag headliners, of allebei 🙈
Op facebook klagen ze al dat het een slechte GMM zal zijn, er zijn ochgod 4 namen gelost 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en festivalryo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.636
7.371
Op Facebook zie je best wat geklaag op 2 shows van metallica. Fuckers. Als wij ze niet krijgen, stuur ze dan een avond naar ons, dan mag het download publiek kiezen wie ze in ruil willen, gnr van de donderdag, Ozzy van de vrijdag of een van de zondag headliners, of allebei 🙈

Ze nemen maar gewoon mooi Slipknot over voor twee dagen Slipknot, zondag blijven ze van af! 🤪
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.636
7.371
Als ik het goed zie, is het wel zo dat mensen die lid zijn van iets van een fanclub of iets dergelijks van Metallica al eerder tickets kunnen kopen voor Download dan de gewone verkoop. De "Fifth Members".
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.164
7.403
Ze nemen maar gewoon mooi Slipknot over voor twee dagen Slipknot, zondag blijven ze van af! 🤪
Liever geen metallica dan geen slipknot :p
Als ik het goed zie, is het wel zo dat mensen die lid zijn van iets van een fanclub of iets dergelijks van Metallica al eerder tickets kunnen kopen voor Download dan de gewone verkoop. De "Fifth Members".
Tickets zijn al een tijdje in de verkoop geloof ik
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Gebruikers die dit onderwerp bekijken