Graspop Metal Meeting 2023

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
De interesse is er wel, 515 voor 3 nachten en 3 keer ontbijt. Moet je dan nog extra betalen voor die parking inferno of ook die 20 euro daar terug leggen?
Voor hoever ik mij kan herinneren konden wij die op voorhand vastleggen en was die gratis.

5 nachten zelfs denk ik? Ik neem aan dat het woensdag ook al open was of heb ik het mis? Gaat het dan om woensdag tot maandag? @Simoni
als het inclusief parking en ontbijt is is het wel te doen ja.

Woensdag was die vorig jaar niet open. Wel Donderdag vanaf 8 uur zie ik hier in mijn infomail staan. Dus dat zal dit jaar ook Donderdag - Maandag zijn veronderstel ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
Gister een Q&A bijgewoond van Vandenberg. Nieuwe album moet in het voorjaar af zodat ze van de zomer kunnen touren langs festivals enzo. Schrijf maar op voor Pinkpop.
Even een citaatje uit het Pinkpop-draadje. Gezien Vandenberg dit jaar nog op Alcatraz stond, zie ik ze volgend jaar wel weer op de affiche van GMM verschijnen eigenlijk..
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
312
573
De interesse is er wel, 515 voor 3 nachten en 3 keer ontbijt. Moet je dan nog extra betalen voor die parking inferno of ook die 20 euro daar terug leggen?
das 275 de kop / mooi prijsje

iemand niet een leuke foto van zijn / haar / hun tijd in het hutje
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
Heb ook wel eens tijdens graspop in een sunparks verbleven, op zich ook een aanrader als je ne propere douche en ontbijt wilt smorgens. Wel wat duurder en met de bus over en weer rijden. Voldoende bussen, dus ook wel geen probleem. Maar na een paar pintjes lijken die bussen wel rollercoasters snachts.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Wij zijn de voorbije editie in een festihut verbleven.
Voordelen: fatsoenlijke bedden, geen gesleur met camping materiaal, parking dichtbij, goed ontbijt en inderdaad maar goed 500 meter van de festival ingang.
Nadelen: camping-level Wc's en douches, als het minder weer is waait het behoorlijk binnen langs het luik dat je kan openzetten (ook al is het luik dicht)

Ik ben aan het denken om volgend jaar in sunparks te verblijven. Alleen dat op en af rijden met de bus steekt me wat tegen
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
876
967
Wij zijn de voorbije editie in een festihut verbleven.
Voordelen: fatsoenlijke bedden, geen gesleur met camping materiaal, parking dichtbij, goed ontbijt en inderdaad maar goed 500 meter van de festival ingang.
Nadelen: camping-level Wc's en douches, als het minder weer is waait het behoorlijk binnen langs het luik dat je kan openzetten (ook al is het luik dicht)

Ik ben aan het denken om volgend jaar in sunparks te verblijven. Alleen dat op en af rijden met de bus steekt me wat tegen
Sunparks is ongeveer kwartier met de bus en best wel goed te doen. max een 10 tal minuutjes moeten wachten op een bus. Wel vaak goed vol, dus rechtstaan.
Center parcs ligt verder en heb ik geen idee eigenlijk.

Wij hadden een hotelkamer, die waren enkel voor de dagen van graspop reserveerbaar. De huisjes kan je denk ik wel een week boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
Sunparks is ongeveer kwartier met de bus en best wel goed te doen. max een 10 tal minuutjes moeten wachten op een bus. Wel vaak goed vol, dus rechtstaan.
Center parcs ligt verder en heb ik geen idee eigenlijk.

Wij hadden een hotelkamer, die waren enkel voor de dagen van graspop reserveerbaar. De huisjes kan je denk ik wel een week boeken.
Shuttlebus van Sun Parks (Metal Park) is toch wel een 20+ minuten hoor. In 't doorgaan valt de bezetting best mee, soms even wachten tot er wat meer volk op de bus zit, dus hier zeker rekening mee houden als je een must-see band vroeg op de dag hebt. Terugkeren zitten ze inderdaad overvol.

Huisjes zijn boekbaar voor 7 dagen (maandag - maandag) of 5 dagen (woensdag - maandag).

Handig is ook dat je gewoon die zwembadticketjes erbij krijgt. Dit jaar hebben we op zaterdag (met +35 graden) toch besloten om eerst een frisse duik te nemen, en pas tegen 16u naar de weide te trekken.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
ik ben meestal wel de persoon die om onverklaarbare reden altijd al een band heb die ik om 12h wil zien, vaak dan tot 16h niets meer maar die eerste band wel
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
ik ben meestal wel de persoon die om onverklaarbare reden altijd al een band heb die ik om 12h wil zien, vaak dan tot 16h niets meer maar die eerste band wel
Haha dit was ik op die verdomd warme zaterdag. 12 uur Imminence, waar jij ook bij was wrs. daarna de middag rustig aan gedaan vanwege die hitte en de hele middag mezelf mentaal en fysiek voorbereid om vooraan te staan bij Shinedown in de zon.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Haha dit was ik op die verdomd warme zaterdag. 12 uur Imminence, waar jij ook bij was wrs. daarna de middag rustig aan gedaan vanwege die hitte en de hele middag mezelf mentaal en fysiek voorbereid om vooraan te staan bij Shinedown in de zon.
en de tenten waren zowaar nog warmer dan de mainstages. ik heb geprobeerd om fleddy te gaan zien maar het was gewoon onmogelijk, ik voelde mezelf gewoon licht worden in het hoofd van gewoon 5 minuten in die dome te staan
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.744
2.415
Waren die hutjes trouwens wat te doen bij die (extreme) hitte? Of kon je evengoed met je gat in wat smeulende kolen gaan liggen?
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Waren die hutjes trouwens wat te doen bij die (extreme) hitte? Of kon je evengoed met je gat in wat smeulende kolen gaan liggen?
Dat viel goed mee aangezien je die goed kan open zetten met groot luik, deur en nog een kleiner luik.
Btw, die festihutten worden vooral gebruikt voor kerstmarkten.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Voor 2 of 4 personen. Er zijn ook hutjes voor 12 personen, maar daar weet ik de prijs niet van.

Als je voor 2 personen boekt krijg je 2 aparte bedjes met matrassen. Voor 4 personen zijn dat dan 2 stapelbedden.
Ik neem aan dat voor 4 personen niet dezelfde prijs is als voor 2 personen trouwens toch?
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Waren die hutjes trouwens wat te doen bij die (extreme) hitte? Of kon je evengoed met je gat in wat smeulende kolen gaan liggen?
Ik vond persoonlijk van wel. Maar ik kan er zelf ook vrij goed tegen.
Zeker als je alle kleppen opengezet had.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Zoiets denk ik? Slipknot kun je sowieso alvast noteren.
Motley Crue - Def Leppard
Slipknot - In Flames (Ergens in de middag Hollywood Undead? - Die zullen wel in het pakket van SK zitten)
?? - Nightwish
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken