Graspop Metal Meeting 2023

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
332
599
Vraag je ( uit budgetair oogpunt ) heeft iemand nog een overzicht van de (campings / tenten / hutjes etc ) qua prijs e.d. van vorig jaar
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Vraag je ( uit budgetair oogpunt ) heeft iemand nog een overzicht van de (campings / tenten / hutjes etc ) qua prijs e.d. van vorig jaar
was ik ook naar op zoek inderdaad, maar kan het nergens vinden. wil nu ook voor het eerst eens iets anders dan de camping, maar geen idee hoe of wat.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Vraag je ( uit budgetair oogpunt ) heeft iemand nog een overzicht van de (campings / tenten / hutjes etc ) qua prijs e.d. van vorig jaar
Ik lag vorig jaar op Camping Inferno in een hutje. Dat was €615 met 100 euro waarborg. (Dus €515) als je je hutje niet afbreekt.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
zou graag ook eens wat meer luxe hebben tijdens het weekend maar langs de andere kant is het wel extreem gemakkelijk dat je zo snel van weide naar camping over en weer kan lopen
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Ik lag vorig jaar op Camping Inferno in een hutje. Dat was €615 met 100 euro waarborg. (Dus €515) als je je hutje niet afbreekt.
dat is voor 2 personen? wat krijg je daarvoor dan eigenlijk in dat hutje? matras of luchtbed? slaapt het een beetje fatsoenlijk?
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
dat is voor 2 personen? wat krijg je daarvoor dan eigenlijk in dat hutje? matras of luchtbed? slaapt het een beetje fatsoenlijk?
Voor 2 of 4 personen. Er zijn ook hutjes voor 12 personen, maar daar weet ik de prijs niet van.

Als je voor 2 personen boekt krijg je 2 aparte bedjes met matrassen. Voor 4 personen zijn dat dan 2 stapelbedden.
Daarbij kun je nog een klep opendoen voor wat frisse lucht, en je hebt een stopcontact. Als je dan zelf nog een stekkerdoos meeneemt kan je je frigobox, gsm, ... insteken zonder problemen.

Ik heb heel goed geslapen. Zijn echt fatsoenlijke matrasjes. Veel beter als in een tentje op een harde grond ;)
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: saurus en Loek123

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Haha kunstzinnig hoor!

De grote vraag is natuurlijk waar de ingang echt ligt en waar ze allemaal hekken geplaatst hebben :)
De ingang dit jaar lag helemaal links. Dus je zal wel nog een aardig rondje om moeten lopen (of ze passen dit komend jaar aan, want met het nieuwe terrein was er hier en daar wel nog wat verbetering qua doorstroming en looplijnen).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Haha kunstzinnig hoor!

De grote vraag is natuurlijk waar de ingang echt ligt en waar ze allemaal hekken geplaatst hebben :)
De ingang is recht op het straat. Dus waar mijn blauwe kunstzinnige lijn stopt.
De ingang voor de hutjes ligt dan aan de rechtse kant, waar eerst de ontbijt tent, WC en Douches staan (Prijs inbegrepen)
en dan beginnen de hutjes gelijk.

Dus je moet niet ver stappen als je van het straat afkomt.
Vele gaan zelf daar altijd naar de WC, voor de rust en de properheid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.631
3.252
Het is eigenlijk echt wel exact wat hij daar tekent. Wij zijn in juni op zoek gegaan naar de smoskes die daar andere jaren stonden op de baan voor een iets gezondere maaltijd, nu was datzelfde kraampje er helaas niet. Maar de ingang van het festivalterrein is onderaan dat mapje en de ingang van inferno is recht tegenover die straat. Daar zaten dit jaar ook de 'afgehuurde veldjes' als group camping aan de linkerkant.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
De ingang is recht op het straat. Dus waar mijn blauwe kunstzinnige lijn stopt.
De ingang voor de hutjes ligt dan aan de rechtse kant, waar eerst de ontbijt tent, WC en Douches staan (Prijs inbegrepen)
en dan beginnen de hutjes gelijk.

Dus je moet niet ver stappen als je van het straat afkomt.
Vele gaan zelf daar altijd naar de WC, voor de rust en de properheid.
Die kant was toch volledig afgezet (als m’n geheugen me niet in de steek laat)?

Zie plan. Uiterst links is de ingang “To The Festival”

2DFDBD34-9BFA-4BC1-9B45-802CB59A9530.jpeg
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Voor 2 of 4 personen. Er zijn ook hutjes voor 12 personen, maar daar weet ik de prijs niet van.

Als je voor 2 personen boekt krijg je 2 aparte bedjes met matrassen. Voor 4 personen zijn dat dan 2 stapelbedden.
Daarbij kun je nog een klep opendoen voor wat frisse lucht, en je hebt een stopcontact. Als je dan zelf nog een stekkerdoos meeneemt kan je je frigobox, gsm, ... insteken zonder problemen.

Ik heb heel goed geslapen. Zijn echt fatsoenlijke matrasjes. Veel beter als in een tentje op een harde grond ;)
Dankjewel voor de informatie! dat helpt enorm.

inferno ingang is ergens halverwege tussen de parkings en het festival terrein.
als je op de parking stond is de kans groot dat je langs inferno bent gelopen met alle opgezette tenten enzo. Vond de locatie erg goed, ik zal zeker naar die hutjes gaan kijken voor volgend jaar. Ik meen me te herinneren dat die hutjes niet zo heel hard gingen laatste keer? De huisjes zijn altijd direct uitverkocht maar de hutjes viel mee dacht ik.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Dankjewel voor de informatie! dat helpt enorm.

inferno ingang is ergens halverwege tussen de parkings en het festival terrein.
als je op de parking stond is de kans groot dat je langs inferno bent gelopen met alle opgezette tenten enzo. Vond de locatie erg goed, ik zal zeker naar die hutjes gaan kijken voor volgend jaar. Ik meen me te herinneren dat die hutjes niet zo heel hard gingen laatste keer? De huisjes zijn altijd direct uitverkocht maar de hutjes viel mee dacht ik.

Wij hadden een eigen parking net naast het plein van onze camping. Dus we moesten ook nog niet ver sleuren met ons gerief.
Ik vind het die prijs zeker waard. Ook het ontbijt dat mee is inbegrepen is zeer uitgebreid en verzorgd.
Als ze dit op elk festival zouden hebben slaap ik op geen enkele normale camping nog.

En klopt. Normaal gezien is iedereen daar voorbij gelopen. Toch zeker aan dat kruispunt.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
De interesse is er wel, 515 voor 3 nachten en 3 keer ontbijt. Moet je dan nog extra betalen voor die parking inferno of ook die 20 euro daar terug leggen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Slyder73x

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
received_1450451852062961.jpeg
Dit is de platte grond van vorig jaar trouwens. Dat straatje net voor de inkom is richting het festival. Volgens google maps is dit weldegelijk 418meter tot het einde.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
De interesse is er wel, 515 voor 3 nachten en 3 keer ontbijt. Moet je dan nog extra betalen voor die parking inferno of ook die 20 euro daar terug leggen?
5 nachten zelfs denk ik? Ik neem aan dat het woensdag ook al open was of heb ik het mis? Gaat het dan om woensdag tot maandag? @Simoni
als het inclusief parking en ontbijt is is het wel te doen ja.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken