Dat was inderdaad een leuke verrassing om iemand van het forum zo random te ontmoeten, hoewel statistisch eigenlijk niet eens zo onwaarschijnlijk gezien de grootte van de zaal..
Concert was zeer vermakelijk, ja. En die zaal echt bizar smal en klein (zelfs als Limburger was ik er nog niet eerder geweest).
Ik liep zelf bij aanvang van het eerste nummer achter de zaal in, maar zag geen enkele mogelijkheid om daar verder naar voren te geraken, en natuurlijk stond er weer een complete muur van 2m+ lange freaks-of-nature voor mijn neus...
Toen maar op zoek gegaan naar de trap richting balkon, maar in plaats daarvan trok ik een deur open en stond ik ineens pal voor het podium (na een beetje proppen)! Dat was een mooi plekje, ook al kwamen er regelmatig meer mensen naar binnen en buiten. Heel leuke, intieme sfeer, met veel die-hard fans die luidkeels alle lyrics meezongen (best veel Duitsers ook volgens mij, wat natuurlijk niet zo gek is gezien de locatie). Ook mijn vrouw sprak dit optreden een stuk meer aan dan dat op Summer Breeze, wat dan ook een onvergelijkbare setting was (zij vond er toen niet veel aan).
Jammer was wel dat het geluid niet echt goed was, en dan met name de zang. De microfoon leek de harde uithalen van Hansi (en daar waren er veel van) helaas niet aan te kunnen. Ik hoorde later wel dat het probleem meer bij hun eigen geluidsman lag (die dan ook wat boze blikken kreeg van Hansi), dan bij de zaal. Gaandeweg leken de geluidsproblemen wel minder te worden/verholpen te zijn.