Graspop Metal Meeting 2023

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
978
1.017
- Kben terug. Heb wel een deel pagina's overgeslagen. Amai, wat gaat dit hier snel.
- Wie ging ook weer een halve liter drinken bij pagina 152?
- Heb ik de afgelopen weken iets gemist buiten def leppard en motley cruë?
- een hele tijd geleden spraken jullie over wishlist, bij deze mijn favoriete bands. (één niet metal groep in de lijst) have fun

  • Favoriete bands
  • Devin townsend & co
  • Ne obliviscaris
  • Disillusion
  • Heilungn
  • Bloodywood
  • Igorrr
  • System of a down
  • Tool
  • Dimash
  • Ayreon
  • Volbeat
  • Electric callboy
  • Kamelot
  • Dragonforce
  • Ad infinitum
  • Nightwish
  • Rhapsody (of fire)
  • Alter Bridge
  • Leprous
  • Zeal & ardor
  • Mago de oz
  • Jethro tull
  • Persefone
  • Stake & co
  • Opeth
  • Amaranthex
  • hippotraktor
  • Psychonout
  • Kontrust
  • Haken
  • Wintersun (& co)
  • Babymetal
  • Symphony x
  • Amorphis
  • Killswitch engage
  • Betraying the martyrs
  • Crossfaith
  • Alestorm
  • Slipknot
  • Disturbed
  • Korn
  • Dream theater
  • Powerwolf
  • Brainstorm
  • Unleash the archers
  • children of bodom
  • steve vai
  • Helloween
  • Dimmu borgir
  • Cradle of filth
  • Sikth
  • Blind guardian
  • Lorna shore
  • Polyphia
  • Behemoth
  • Apocalyptica
  • Epica
  • Alcest

  • Nog op te zoeken
  • 1. Witherfall
  • 2. Wilderun
  • 3. Teramaze
  • 4. Barren earth
  • 5. Black crow
  • 6. Fates warning
  • 7. Imperial age
  • 8. Wardruna
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.195
1.252
Was iemand het al opgevallen dat MC zelf aangeeft wanneer de VVK start? Vraag is natuurlijk of dat ook is voor de festivals
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221021-205546.png
    Screenshot_20221021-205546.png
    401,2 KB · Weergaven: 39

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.751
2.442
Was iemand het al opgevallen dat MC zelf aangeeft wanneer de VVK start? Vraag is natuurlijk of dat ook is voor de festivals
Die “select markets vary”, daarmee is alles gezegd natuurlijk..

Die vvk gaat vooral over hun stand-alone shows.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.655
3.338
7 november in Amsterdam. Er zijn nog kaarten op Ticketswap. ;)

Ik heb al een jaar kaarten en ik kijk er echt ongelooflijk naar uit. Nooit gedacht dat die ooit nog bij elkaar zouden komen.
Ik hoop maar dat het hen goed bevalt en dat mr. Wilson zijn kunstje met band ook eens in België wil komen tonen.

Hoe was blind guardian eigenlijk? Ik zei dan wel me niet té jaloers te maken maar had hier wel wat review verwacht van alle aanwezigen 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.438
6.830
Ik hoop maar dat het hen goed bevalt en dat mr. Wilson zijn kunstje met band ook eens in België wil komen tonen.

Hoe was blind guardian eigenlijk? Ik zei dan wel me niet té jaloers te maken maar had hier wel wat review verwacht van alle aanwezigen 😁
Blind Guardian was wel bijzonder in zo'n intieme setting! Goeie set, met eerst Somewhere Far Beyond integraal en daarna nog een soort 'best of' set. Gewoon superstrak als altijd en Hansi was geweldig als altijd. Eigenlijk dat wat ik ervan hoopte en ook wel verwacht had.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en nikita

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en nikita

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
Hoe was blind guardian eigenlijk? Ik zei dan wel me niet té jaloers te maken maar had hier wel wat review verwacht van alle aanwezigen 😁
je zei dat we je moesten sparen, dus dat hebben we netjes gedaan :)

Maar was erg vermakelijk ja. Concert was goed en was heel apart om zo'n super klein zaaltje te hebben. Was heel lang geleden ook voor mij in zo'n klein zaaltje. Voelde me alsof ik weer 16 was en in een lokaal kroegje de lokale metal band aan het werk zag. Maar dan was het een wereldberoemde band die ik diezelfde dag op youtube voor een volle mainstage op Hellfest zag. Valhalla werd zo'n 3 minuten voortgezet door het publiek en de band deed vrolijk hieraan mee. Moet eerlijk zeggen dat ik de band niet heel goed kende toen ik een kaartje kocht, maar was erg dichtbij en zeker een memorabele avond. stond achterin de zaal (boven) maar had even goed zicht op de band als dat ik vooraan had gestaan op Graspop. Drankje achteraf was ook gezellig, raakte met een groepje aan de praat wat later @MetalLimbo en zijn vrouw bleken te zijn :) (was heel random) leuk eindelijk iemand van het forum ontmoet te hebben.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.266
7.585
Hoe kwamen we daar achter? Klinkt als een puikavond!
Ja was wel grappig, ik begon een vaag vermoeden te krijgen doordat hij begon te vertellen over Graspop, Hellfest, Summer Breeze en een aantal concerten (waarvan ik wist dat @MetalLimbo heen was geweest) toen had ik al een vermoeden, en toen uiteindelijk begon hij een hele uitgebreide uitleg te geven over een bepaalde metalband, een soort geschiedenisles zoals hij ook wel eens op het forum deed (weet niet eens meer welke) zoals hij ook wel eens op het forum deed en toen dacht ik: Jij moet wel @MetalLimbo zijn. En dat bleek te kloppen :) eigenlijk kan je wel zeggen dat ik een soort detective ben nu.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.655
3.338
je zei dat we je moesten sparen, dus dat hebben we netjes gedaan :)
Jullie zijn te lief 😍

Maar ik was dus ook wel benieuwd naar jullie gevoel na zo'n bijzondere show. Qua beleving en groepsgevoel van het publiek blijft een BG show in 2006 bovenaan mijn lijstje prijken, dus ik kan me iets voorstellen bij wat je daar schrijft. Ook het doorzingen van Valhalla was er toen bij, in mijn herinnering gigantisch lang. De band wist zelf nauwelijks nog hoe te reageren. En toen ze eindelijk een ander nummer speelden, begonnen we op't einde gewoon opnieuw. 😅

Het klinkt alleszins alsof het een memorabele avond was, dat moeten we de mannen nageven, kunnen ze als de beste. En jullie kregen dan nog wat Nederlands bloed mee op het podium met hun nieuwste aanwinst. 😊
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken