Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.446
6.858
Jullie zijn te lief 😍

Maar ik was dus ook wel benieuwd naar jullie gevoel na zo'n bijzondere show. Qua beleving en groepsgevoel van het publiek blijft een BG show in 2006 bovenaan mijn lijstje prijken, dus ik kan me iets voorstellen bij wat je daar schrijft. Ook het doorzingen van Valhalla was er toen bij, in mijn herinnering gigantisch lang. De band wist zelf nauwelijks nog hoe te reageren. En toen ze eindelijk een ander nummer speelden, begonnen we op't einde gewoon opnieuw. 😅

Het klinkt alleszins alsof het een memorabele avond was, dat moeten we de mannen nageven, kunnen ze als de beste. En jullie kregen dan nog wat Nederlands bloed mee op het podium met hun nieuwste aanwinst. 😊
Ja, dat wist ik dus niet! Dat Johan van Stratum tegenwoordig basgitaar speelt bij Blind Guardian. Wist wel dat Joost van den Broek hun laatste album heeft geproduceerd en de toetsenist was bij Demons & Wizards concerten, dus wellicht zijn daar de contacten ontstaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.669
3.375
Ja, dat wist ik dus niet! Dat Johan van Stratum tegenwoordig basgitaar speelt bij Blind Guardian. Wist wel dat Joost van den Broek hun laatste album heeft geproduceerd en de toetsenist was bij Demons & Wizards concerten, dus wellicht zijn daar de contacten ontstaan.
Volgens mij eerder bij Ayreon, waar zowel Hansi als Johan deel uitmaakten van de liveshows.

Johan was eerst tourmuzikant en is enkele maanden geleden dan écht als vast lid aangekondigd. Ik zie hem graag bezig, heeft een fijne energie op het podium, dus mooie aanwinst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.446
6.858
Volgens mij eerder bij Ayreon, waar zowel Hansi als Johan deel uitmaakten van de liveshows.

Johan was eerst tourmuzikant en is enkele maanden geleden dan écht als vast lid aangekondigd. Ik zie hem graag bezig, heeft een fijne energie op het podium, dus mooie aanwinst.
Ohja, dat is eigenlijk nog veel logischer! Inderdaad een fijne match. Toffe band, toffe bassist.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
990
1.037
Ik heb een vip ticket (early entrance) van volbeat in sportpaleis in Antwerpen. Donderdag 8 december. Iemand zin om mee te gaan of het duo vip ticket over te kopen? Dit gaat niet via ticketswap. Misschien wel als ik een mailtje doe met als bijlage een antwoord van teleticketservice dat doorverkopen wel gaat met mijn pass erbij?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.657
819
Ik ga er ook zeker bij zijn, moet nog wel een kaartje scoren via ticketswap, maar staan er genoeg op. ;)
Kijk echt uit naar deze show van Porcupine Tree
Overigens ben ik wel heel blij met Motley Crue en Def Leppard, ivm jeugd sentiment
 
Laatst bewerkt:

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.256
10.753
benieuwd waneer de vvk start, even terug gekeken de start van vvk voor GMM
2016 - 15 okt.
2017 - 24 nov.
2018 - 27 okt.
2019 - 27 okt.
2020 - 15 nov.

coppenhell en swedenrock beginnen volgende week ook met de vvk
Ik gok zelf op de week na RW. Mochten ze Metallica hebben dan hoop ik dat de vvk start voordat ze aangekondigd worden om alle vaste gasten een ticket te laten halen.
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
482
523
Nu Motley Crue en Def Leppard headliners zijn..kunnen we toch wel een grote naam verwachten lijkt mij. Rammstein, Maiden, SoAD afhankelijk wie beschikbaar is.
Ik vrees echter dat Slipknot de drager wordt van het festival...waar ik gewoonweg niet zo veel mee heb.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.285
7.626
Hebben de mensen die naar Behemoth/Arch Enemy gaan vanavond iets van info gekregen met hoe laat welke band speelt?
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
465
254
Nu Motley Crue en Def Leppard headliners zijn..kunnen we toch wel een grote naam verwachten lijkt mij. Rammstein, Maiden, SoAD afhankelijk wie beschikbaar is.
Ik vrees echter dat Slipknot de drager wordt van het festival...waar ik gewoonweg niet zo veel mee heb.
Rammstein doen hun eigen stadium tour, dus uitgesloten
Iron Maiden staan in het sportpaleis, dus zijn ook uitgesloten
Soad is mogelijk, maar heel onwaarschijnlijk. Als die al touren lijkt werchter me realistischer
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.285
7.626
Meeste concertzalen zetten wel een timetable op de concertpagina voor het concert toch?
Was aan het twijfelen om vanavond nog naar Arch Enemy te gaan maar kan nergens de tijden vinden? Is wel lastig als je met OV moet gaan.
Contact opgenomen met de zaal zelf, maar die hebben ook geen idee en zeggen dat ik contact op moet nemen met Loud Noise, nog nooit meegemaakt dat de venue niet weet wat er speelt of hoe laat...

EDIT: Hun social media team is ook lekker bezig, kom naar Arch Enemy aanstaande zaterdag 15 januari om 12:50!
1666427054415.png
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer en Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.683
11.599
Meeste concertzalen zetten wel een timetable op de concertpagina voor het concert toch?
Was aan het twijfelen om vanavond nog naar Arch Enemy te gaan maar kan nergens de tijden vinden? Is wel lastig als je met OV moet gaan.
Contact opgenomen met de zaal zelf, maar die hebben ook geen idee en zeggen dat ik contact op moet nemen met Loud Noise, nog nooit meegemaakt dat de venue niet weet wat er speelt of hoe laat...

EDIT: Hun social media team is ook lekker bezig, kom naar Arch Enemy aanstaande zaterdag 15 januari om 12:50!
Bekijk bijlage 2815
Zie alleen de deuren en de starttijd. Deuren 17.10, start 18.10 en afgaande op eerdere data speelt Arch Enemy tot rond een uur of elf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
383
542
Gisterenavond genoten van The Halo Effect, Amon Amarth en Machine Head in Vorst Nationaal... Deze drie bands mogen van mij zeker doorschuiven naar Graspop. Was een knaller van een avond.

Met zo'n productie mag Amon Amarth zeker eens een Graspopdag afsluiten, vind ik. Ook The Halo Effect kan een mooie dagopener zijn, ook al zie ik deze groep liever in een tent spelen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.683
11.599
Meeste concertzalen zetten wel een timetable op de concertpagina voor het concert toch?
Was aan het twijfelen om vanavond nog naar Arch Enemy te gaan maar kan nergens de tijden vinden? Is wel lastig als je met OV moet gaan.
Contact opgenomen met de zaal zelf, maar die hebben ook geen idee en zeggen dat ik contact op moet nemen met Loud Noise, nog nooit meegemaakt dat de venue niet weet wat er speelt of hoe laat...

EDIT: Hun social media team is ook lekker bezig, kom naar Arch Enemy aanstaande zaterdag 15 januari om 12:50!
Bekijk bijlage 2815
Gevonden bij Loud Noise!
17.30: Doors
18.10-18.40: Unto Others
18.55-19.40: Carcass
20.10-21.20: Behemoth
21.50-23.00: Arch Enemy
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken