Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.334
laten we het hopen, maar ik denk donderdag 16.00 uur. hebben ze op maandag wel eens wat aangekondigd ?
editie 2020
Faith No More - maandag 9 december om 16:00

editie 2019:
"first names to be announced soon" - maandag 22 oktober 2018 om 10:00
Within Temptation - maandag 22 oktober om 16:00

editie 2018:
Ozzy - maandag 6 november om 10:00
Iron Maiden - maandag 13 november om 14:00

editie 2017:
groep namen (16)- maandag 6 maart om 16:00

editie 2016 (tijden niet meer terug te vinden):
groep namen (10) - maandag 8 februari

Dit zijn de aankondigingen op maandagen geweest, dus op maandagen wordt wel eens wat aangekondigd.
Denk dat de vraag nu vooral is hoe deze week verdeeld wordt tussen Graspop en RW. Dacht dat Werchter dan deze vrijdag in de verkoop zal gaan, dus verwacht dat nog wel twee dagen voor Werchter zullen zijn, een laatste headliner en een groepje namen.

Edit: er waren twee aankondigingen van Werchter om 8:00 's ochtends al, dus het is een goed teken voor vandaag dat er nog niks is?
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
eigelijk kun je er nergens vanuit gaan, eerder kwamen alcatraz en graspop ook nooit in dezelfde week met namen, is vorige week ook wel gebeurd.
Dat zal dan eerder toeval geweest zijn. Alcatraz zit niet onder Live Nation, wat Rock Werchter wel is.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.631
3.250
Alles kan!
Graspop en Alcatraz communiceren niet onderling over aankondigingen, dus houden op dat vlak geen rekening met ellkaar.
Graspop en Werchter wel, maar durven inderdaad ook op belangrijke momenten of bij tour releases dezelfde dag te delen.

Ik zag Slipknot enkele dagen terug iets delen met een tag naar Australië, dus zelf gaan ze niet meteen komen met een big release voor Europa denk ik, maar dat wil ook niets zeggen want andere festivals hebben hen ook al aangekondigd.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
986
Bijlezen na het week, jullie zitten ook niet stil.
Lees ik hier plots een gerucht over Alcatraz en een worstenstad en vandaag is de dag!!!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
zou het vreemd vinden als die er niet was maar heb ik eigenlijk ook nog niet gehaald. al is het maar om geld uit de zakken te slaan van de reeks duitsers die naar graspop komen
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
En wees gerust lieve forumvrienden. Mijn voorspellingen zijn 99 van de 100 keer fout geweest dus wie weet vandaag!
Dus je wilt zeggen dat er een 99% kans is dat er vandaag een aankondiging komt? Dat belooft wat!
Kunde eigenlijk ne worst kopen op Graspop? 🤪 Hot dog? Braadworst wss
ja en ja. voor de prijs van 2 muntjes geloof ik.
Wat is eigenlijk in godsnaam de worsten stad van België? Ben niet zo bekend met Belgische worsten.
Alles kan!
Graspop en Alcatraz communiceren niet onderling over aankondigingen, dus houden op dat vlak geen rekening met ellkaar.
Graspop en Werchter wel, maar durven inderdaad ook op belangrijke momenten of bij tour releases dezelfde dag te delen.

Ik zag Slipknot enkele dagen terug iets delen met een tag naar Australië, dus zelf gaan ze niet meteen komen met een big release voor Europa denk ik, maar dat wil ook niets zeggen want andere festivals hebben hen ook al aangekondigd.
Bij Slipknot is het wachten niet meer op de band, denk dat ze die kunnen aankondigen wanneer ze maar willen. Aangezien die hun tour al lang bekend hebben gemaakt en ieder festival Slipknot zelf aankondigd tot nu toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.631
3.250
Wat is eigenlijk in godsnaam de worsten stad van België? Ben niet zo bekend met Belgische worsten.
Dat gaat over de paardenworsten in Lokeren.

Bij Slipknot is het wachten niet meer op de band, denk dat ze die kunnen aankondigen wanneer ze maar willen.
Dat is wat ik toch ook zeg, zij gaan niet komen met een big statement want er is al vanalles gereleaset, dus 'alles kan'.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Even nog iets anders; ook de instagrampagina van Graspop volgt enkel de (hoofd)sponsors + de bands die er zullen optreden. Voorlopig dus enkel Def Leppard & Motley Crue, maar dus misschien/wellicht kunnen we daar ook wel wat leaks terugvinden de komende tijd. Vooralsnog moet wel gezegd worden dat ze hun uiterste best doen om die foutjes eruit te halen (zoals ook door @nikita werd vermeld).
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Even nog iets anders; ook de instagrampagina van Graspop volgt enkel de (hoofd)sponsors + de bands die er zullen optreden. Voorlopig dus enkel Def Leppard & Motley Crue, maar dus misschien/wellicht kunnen we daar ook wel wat leaks terugvinden de komende tijd. Vooralsnog moet wel gezegd worden dat ze hun uiterste best doen om die foutjes eruit te halen (zoals ook door @nikita werd vermeld).
ssssht, nu gaan ze zeker extra opletten met die instagram
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken