Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
He ik had het eens goed!! :cool:

@Joslittel in 't wit 👇
attention psa GIF
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.333
Aan de positieve kant: geen Ozzy vandaag.

Verwachten wij als volgende headliner eerst een Slipknot, of eerst iets anders?
Hopelijk ook weer twee tegelijk als aankondiging South- en North-headliner.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Ik vermoed eerst Slipknot, denk niet dat er een andere headliner bij komt die dag, of toch alleszins niets die enigszins dicht komt bij die grootte.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Aan de positieve kant: geen Ozzy vandaag.

Verwachten wij als volgende headliner eerst een Slipknot, of eerst iets anders?
Hopelijk ook weer twee tegelijk als aankondiging South- en North-headliner.
I'm expecting Slipknot first. There seems to be no embargo preventing their announcement, since they already have some festivals confirmed.

Plus Parkway Drive maybe, for the same reason.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.333
Ik vermoed eerst Slipknot, denk niet dat er een andere headliner bij komt die dag, of toch alleszins niets die enigszins dicht komt bij die grootte.

Nee, Slipknot is inderdaad groot genoeg, maar misschien is het een nieuw ding van zowel north en south tegelijk aankondigen, net als het ding dat het niet meer mainstage 1 en 2 is, zodat er minder verschil in waarde zit voor t gevoel. Ookal zal het bij Motley en Def Lep vooral zijn geweest, omdat ze samen touren.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Nee, Slipknot is inderdaad groot genoeg, maar misschien is het een nieuw ding van zowel north en south tegelijk aankondigen, net als het ding dat het niet meer mainstage 1 en 2 is, zodat er minder verschil in waarde zit voor t gevoel. Ookal zal het bij Motley en Def Lep vooral zijn geweest, omdat ze samen touren.
Ik denk dat ze dat alleen met co-headliners doen. Slipknot, GNR of Metallica verwacht ik geen 2e band bij de aankondiging aangezien die zelf een dag kunnen dragen
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.229
Vanavond Frog Leap in Lyon. Als ik een van de band leden evt na de show te spreken krijg zal ik eens polsen voorzichtig. Vorig jaar deden ze Hellfest en deze tour geen enkele Belgische datum raar genoeg
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.229
Allee met vorig jaar bedoel ik uiteraard Hellfest 2022. Want strikt gezien was er vorig jaar geen Hellfest.
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Hollywood Vampires hebben net een aantal Engelse arenashows aangekondigd in juli, dus dat zij ook naar Graspop komen lijkt nu best heel goed mogelijk... Maar wat ik nog veel interessanter vind, ze hebben Seether als voorprogramma aangekondigd. Ben zelf groot fan van Seether dus ik hoop dat die ook naar Graspop komen volgend jaar
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.333
Hollywood Vampires hebben net een aantal Engelse arenashows aangekondigd in juli, dus dat zij ook naar Graspop komen lijkt nu best heel goed mogelijk... Maar wat ik nog veel interessanter vind, ze hebben Seether als voorprogramma aangekondigd. Ben zelf groot fan van Seether dus ik hoop dat die ook naar Graspop komen volgend jaar

Hadden al onder andere Oberhausen en Luxemburg staan op 20 en 21 juni. Met blijkbaar (zie ik nu) ook een datum van 10 juni in Turkije. Vanaf 20 juni aan een stuk door tourdata t/m 12 juli. Dat gat van 10 tot 20 juni zal waarschijnlijk inderdaad opgevuld worden door verschillende festivals.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Ik had altijd al een logica dat jongere bands op de ene main stage en de oudere op de andere mainstage waren. Dit jaar bv scorpions, judas priest, whitesnake, deep purple. Oudere bands. En five finger death punch, korn, je weet wel wat ik bedoel. Een ander jaar m1 korn, slipknot. En intussen uitrusten bij judas priest op m1 ter afwachting op slipknot of zoiets.
Wat ik hiermee wil vragen: Wie is nu zogezegd de oudere band? Motley crue of def leppard? Of zouden ze allebei m1 acts zijn en moet de m2 headliner nog bekend gemaakt worden?
Misschien is het al gezegd geweest, maar ik lees niet meer alle posts. Het recordtempo gaat hier veel te hard. Maar niet hard genoeg. haha
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Ik had altijd al een logica dat jongere bands op de ene main stage en de oudere op de andere mainstage waren. Dit jaar bv scorpions, judas priest, whitesnake, deep purple. Oudere bands. En five finger death punch, korn, je weet wel wat ik bedoel. Een ander jaar m1 korn, slipknot. En intussen uitrusten bij judas priest op m1 ter afwachting op slipknot of zoiets.
Wat ik hiermee wil vragen: Wie is nu zogezegd de oudere band? Motley crue of def leppard? Of zouden ze allebei m1 acts zijn en moet de m2 headliner nog bekend gemaakt worden?
Misschien is het al gezegd geweest, maar ik lees niet meer alle posts. Het recordtempo gaat hier veel te hard. Maar niet hard genoeg. haha
In de aankondiging is duidelijk vermeld dat ze beide een mainstage afsluiten. Hopelijk compenseren ze het door op een andere dag 2 jonge headliners neer te zetten!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Nee, Slipknot is inderdaad groot genoeg, maar misschien is het een nieuw ding van zowel north en south tegelijk aankondigen, net als het ding dat het niet meer mainstage 1 en 2 is, zodat er minder verschil in waarde zit voor t gevoel. Ookal zal het bij Motley en Def Lep vooral zijn geweest, omdat ze samen touren.
Ik denk eerder dat het puur was omdat Crue en leppard gezonde tour samen aangekondigd hadden
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.538
4.420
Ik had altijd al een logica dat jongere bands op de ene main stage en de oudere op de andere mainstage waren. Dit jaar bv scorpions, judas priest, whitesnake, deep purple. Oudere bands. En five finger death punch, korn, je weet wel wat ik bedoel. Een ander jaar m1 korn, slipknot. En intussen uitrusten bij judas priest op m1 ter afwachting op slipknot of zoiets.
Wat ik hiermee wil vragen: Wie is nu zogezegd de oudere band? Motley crue of def leppard? Of zouden ze allebei m1 acts zijn en moet de m2 headliner nog bekend gemaakt worden?
Misschien is het al gezegd geweest, maar ik lees niet meer alle posts. Het recordtempo gaat hier veel te hard. Maar niet hard genoeg. haha
Ik heb ook niet het gevoel dat die logica elke dag zo geldt
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken