Pinkpop 2023

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Zijn er deze week nog festivals waarvan de verwachting is dat ze met nieuws komen dat iemand weet??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Zijn er deze week nog festivals waarvan de verwachting is dat ze met nieuws komen dat iemand weet??
geen idee...

wat wel duidelijk is geworden is dat de "wereldtour" van Beyonce min of meer bevestigd is door Tina Knowles-Lawson (moeder Beyonce) in Los Angeles afgelopen zaterdag door vip-tickets voor de tour ter beschikking te stellen bij een veiling. forum.festileaks.com/threads/concert-aankondigingen.94/post-261274

er is dus nog wel een kansje voor festivalmanager Niek Murray en Mojo programmeur Jarn van Strijen.... ;)
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
geen idee...

wat wel duidelijk is geworden is dat de "wereldtour" van Beyonce min of meer bevestigd is door Tina Knowles-Lawson (moeder Beyonce) in Los Angeles afgelopen zaterdag door vip-tickets voor de tour ter beschikking te stellen bij een veiling. forum.festileaks.com/threads/concert-aankondigingen.94/post-261274

er is dus nog wel een kansje voor festivalmanager Niek Murray en Mojo programmeur Jarn van Strijen.... ;)
Hoop dat net zoals vorig jaar dat je in een tunnel zit en dat het niet uit komt vorig jaar Bruce en Beyonce want pink en Beyonce is mij net iets te veel van het goeie
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Zou pinkpop net voor de start verkoop van rockwerchter wat namen gaan strooien?
Voor de mensen die twijfelen tussen deze 2 festivals toch naar zich toe te trekken. Of althans een poging doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Zijn er deze week nog festivals waarvan de verwachting is dat ze met nieuws komen dat iemand weet??
Ik verwacht in ieder geval nog Rock Werchter. ☺️

En daarnaast ook BBK Bilbao (AM), waarschijnlijk Opener, Graspop. Donderdag loopt de presale van Swift af, dus vrijdag mogelijk iets… En RAR/RIP laat ook best op zich wachten, al gok ik dat het wegvallen van RATM daar speelt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Zou pinkpop net voor de start verkoop van rockwerchter wat namen gaan strooien?
Voor de mensen die twijfelen tussen deze 2 festivals toch naar zich toe te trekken. Of althans een poging doen.
geen idee of Pinkpop zich terughoudend zal houden omdat deze week herfstvakanties zijn.
maar, stel die 4de hoofdact van Werchter is een dezelfde hoofdact van Pinkpop, dan zit dat er dik in natuurlijk.

Pinkpop heeft zelf dan nog wel even tot aan de start van haar eigen verkoop, een volle maand zelfs.

Vind het zelf dan wel weer opvallend dat we pas 2 namen hebben, dat er tussentijds niet een blokje met "dagvulling" gekomen is.
Ben bijvoorbeeld wel beniewd welke acts Pinkpop deelt met Hurricane?Southside, zoals QOTSA, Lumineers, Tash Sultana.
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
geen idee...

wat wel duidelijk is geworden is dat de "wereldtour" van Beyonce min of meer bevestigd is door Tina Knowles-Lawson (moeder Beyonce) in Los Angeles afgelopen zaterdag door vip-tickets voor de tour ter beschikking te stellen bij een veiling. forum.festileaks.com/threads/concert-aankondigingen.94/post-261274

er is dus nog wel een kansje voor festivalmanager Niek Murray en Mojo programmeur Jarn van Strijen.... ;)
Je weet al een hele tijd wat ik gezegd heb over de aankomende Beyoncé tour eh Dennis. Het kan perfect zijn dat ze ergens in de zomer van start zullen gaan, maar productietechnisch zijn ze er momenteel nog helemaal niet over uit hoe en wat en vooral met wie. Ik ga er van uit dat ze eerst Amerika zal willen doen en dan pas de rest van de wereld. Als je dit in je achterhoofd houdt, wetende dat het (openlucht) stadion optredens zullen worden, dan zie ik haar maar pas naar hier komen in (de zomer van) 2024 eigenlijk. Stadions en niet Pinkpop voor de duidelijkheid ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Je weet al een hele tijd wat ik gezegd heb over de aankomende Beyoncé tour eh Dennis. Het kan perfect zijn dat ze ergens in de zomer van start zullen gaan, maar productietechnisch zijn ze er momenteel nog helemaal niet over uit hoe en wat en vooral met wie. Ik ga er van uit dat ze eerst Amerika zal willen doen en dan pas de rest van de wereld. Als je dit in je achterhoofd houdt, wetende dat het (openlucht) stadion optredens zullen worden, dan zie ik haar maar pas naar hier komen in (de zomer van) 2024 eigenlijk. Stadions en niet Pinkpop voor de duidelijkheid ;)
ik neem uit je reactie op dat Het Koning Boudewijnstadion in 2023 nog niet zeker is
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Klopt. Ik weet niet wanneer ze juist aan haar tour begint en wanneer die Europa zal aandoen. Wat ik wel weet is dat ze nog niet besloten hebben wie juist wat gaat doen qua productie. Eens dit in orde is, zullen grondstoffen etc moeten besteld worden (vaak uit China) dus dat duurt op zich ook wel een maandje of 2 vooraleer dat ter plaatse is. Dan moet dit allemaal bewerkt worden tot het uiteindelijke resultaat. En komt er nog bij dat een wereldtournée van deze orde meestal ook niet start in Europa en dan denk ik dat ze pas in onze contrijen gaat te zien zijn in 2024.

Maar dat laatste is maar een logische deductie, want als ze wel zou beslissen om haar tour in Europa te starten dan is volgende zomer momenteel nog wel perfect haalbaar natuurlijk...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Het Engelse Lytham festival 28 juni t/m 2 juli komt vrijdag met de complete line up. Eerste headliner was Def Leppard met Motley Crue. Komen nog 4 grote namen bij. Het is wat headliners betreft wat uiteenlopend als je naar de vorige edities kijkt. Oa Kylie Minoque, Noal Gallaghers's High Flying Birds, George Ezra, Lewis Capaldi, Bryan Adams,The Strokes Simply Red en Elbow stonden er als headliner de afgelopen jaren...
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
volgens de geruchten zouden 2 avonden Stadio Olimpico in Rome al vastgelegd zijn eind juni 2023...
lijkt me de zomer van 2023 wel haalbaar dan, toch
 
  • On fire
Waarderingen: Landgraver

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
Enig nieuws omtrent tour Taylor Swift ? Heeft wederom een puik album afgeleverd.
Droom al over 3 vrouwelijke headliners , maar ja dat zal hem wel niet worden.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
533
Gister een Q&A bijgewoond van Vandenberg. Nieuwe album moet in het voorjaar af zodat ze van de zomer kunnen touren langs festivals enzo. Schrijf maar op voor Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Gister een Q&A bijgewoond van Vandenberg. Nieuwe album moet in het voorjaar af zodat ze van de zomer kunnen touren langs festivals enzo. Schrijf maar op voor Pinkpop.
hm, Bospop lijkt me dan...

maar zou en fijne Pinkpop Classic zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken