Pinkpop 2023

Wat dacht je van top 40 hits? Nummers die op de radio niet weg te slaan zijn? Iedere 2 uur zit bij de commerciele zenders wel een Suzan & Freek nummer bij.
Dan ben je populair, dat is toch iets anders dan relevant hoor...

Om er maar eentje te noemen, een band als Pixies, die waren op een bepaald moment heel populair, later bleek ook dat ze enorm veel zeer grote andere bands hebben geïnspireerd om muziek te gaan maken en om juist die muziek te gaan maken waarmee ze zelf wereldberoemd zijn geworden.

Dan ben je relevant...

Wie weet zeggen we dit over 20 jaar ook wel over die Suzan en Freek, maar daar heb ik zo mijn twijfels bij. ;)

• Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981
Nieuwe album Taylor Swift is uit en Rock Werchter kondigt op hetzelfde moment Muse aan. Ik denk dat onze hoop op Taylor Swift op festivals nu wel de prullenbak in kan. Helaas :-(

• Confetti
Waarderingen: DennisvdBr
Nieuwe album Taylor Swift is uit en Rock Werchter kondigt op hetzelfde moment Muse aan. Ik denk dat onze hoop op Taylor Swift op festivals nu wel de prullenbak in kan. Helaas :-(
Net niet, want Swift kondigt haar tour nu nog niet aan. Dan is het net logisch om eerst Muse te delen, niet?

Volgende week komt Opener normaal met namen, dus even dat afwachten.

De verwachting was (iig op Efestivals) dat het vandaag zou zijn. Misschien dat het nieuws later vandaag nog volgt. Wellicht eerst de UK tour en dan volgende week Europese data? :D

Maar ik verwacht haar sowieso niet meer op Pinkpop eigenlijk.

van mijn kant, hoop dat je gelijk hebt

we zullen zien, Pinkpop heeft nog 2 headliners te gaan.
Rock Werchter heeft er al 3 hoofdacts op het affiche, waarvan we weten dat die alle 3 niet op Pinkpop gaan komen.

Hopelijk gaat GnR de gedeelde hoofdact met Rock Werchter worden... als je mij vraagt

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
van mijn kant, hoop dat je gelijk hebt

we zullen zien, Pinkpop heeft nog 2 headliners te gaan.
Rock Werchter heeft er al 3 hoofdacts op het affiche, waarvan we weten dat die alle 3 niet op Pinkpop gaan komen.

Hopelijk gaat GnR de gedeelde hoofdact met Rock Werchter worden... als je mij vraagt
Hoop vooral dat Pinkpop jou kan verblijden met Slash en Axl. De kaarten liggen goed, denk ik?

Zou rw en pinkpop dan weer geen headliner delen denken jullie ?
misschien second-headliners, de co-headliners (subs of Noord sluiters)

maar van de nu aangekondigde hoofdacts 0.... met nog 1 hoofdact te gaan en 1 gedeelt met Boutique en 1 op een los evenement op Megaland met TW

( en dat is in veel meer jaren veel meer overeenkomsten geweest... )

Ik denk dat ze sowieso QOTSA gaan delen en misschien ook Florence.
Tot mijn grote schande moet ik bekennen dat ik tot vorige week Florence alleen kwa naam kende maar totaal onbekend was met hun muziek🫢
Wat een goede muziek zeg!!! Laat ze maar doorkomen samen met QOTSA!

• Geweldig
Waarderingen: mattman
Noteer Tash Sultana en The Lumineers maar alvast. Staan samen met Suede een paar dagen voor Pinkpop op Bergenfest in Noorwegen.

Users who are viewing this thread