Pinkpop 2023

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.225
4.487
Prins S. en de Geit graag! Verder vind ik Babs nog wel een leuke naam voor Stage 4. En Goldband en S10 offcourse (niet voor Stage 4)!
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.035
6.071
Wat betreft Nederlandse namen:
Suzan & Freek.

Absoluut niet mijn muziek, maar enorm populair, hit na hit en relevant. Leuk voor opening hoofdpodium of noord podium.
De Navarone-plek, als opener Tent is mij ook best hoor.
al is de Maan-spot op de main niet onverwacht imo

Goldband en S10, zou ik eigenlijk wel met stift durven noteren idd geen Stage 4.
Ligt een beetje aan de ambiance die S10 bij haar show wil, zie daar best een afsluiter tent, op de Eefje/Froukje-spot.
Anders zijn S10 en Goldband imo prima voor de vroege Noord of Main spots, waar dit jaar My Baby/Maan/Joost stonden bijvoorbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: berrie1101

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.035
6.071
Ik zie GnR wel op Graspop staan en een paar dagen later op PP. Al hebben ze recent nog wel op Graspop gestaan natuurlijk...
stel, GnR zou op Graspop staan, is het niet op de zondag. Dat is wel duidelijk met de aankondiging van vandaag.
dus een situatie waar GnR op de Pinkpop zondag uit kan komen is een mogelijkheid, stel ze zouden donderdag of vrijdag op Graspop uitkomen?
(Al zie ik Firenze Rocks ook wel als kandidaat voor GnR, ik maak deze opmerking door de 2020-cancel)
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.212
791
Wat betreft Nederlandse namen:
Suzan & Freek.

Absoluut niet mijn muziek, maar enorm populair, hit na hit en relevant. Leuk voor opening hoofdpodium of noord podium.
Ben nu wel heel benieuwd wat er relevant is aan Suzan & Freek?

Bij relevante artiesten denk ik aan artiesten met een boodschap, een verhaal, met woede over hoe het er in de wereld aan toe gaat, etc.
 
  • Haha
Waarderingen: bcmrmaybe en berrie1101

larsm19

Playlistbediener
8 okt 2022
22
8
Zouden Def Leppard en Motley cruë nog een plekje maken voor Pinkpop tussen Copenhell (14e) en Graspop (18e) in?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ben nu wel heel benieuwd wat er relevant is aan Suzan & Freek?

Bij relevante artiesten denk ik aan artiesten met een boodschap, een verhaal, met woede over hoe het er in de wereld aan toe gaat, etc.
Dat is nou juist niet relevant. Populariteit is toch wat telt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.035
6.071
Morgen is het 2 weken na de aankondiging van Pink en de lancering van de Pinkpop 2023 site.
Ook is het nog 5 weken tot de start verkoop (4 weken voor presale??)

zou morgen een moment voor Pinkpop nieuws zijn?
Vraag me ook af of Pinkpop acts 'verliest' aan een voorprogramma van Bruce een week eerder? (al heb ik een vaag voorgevoel dat Guus Meeuwis daar bij zit, maar da's wel een fanboy)
 
  • Leuk
Waarderingen: berrie1101

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.476
6.147
Morgen is het 2 weken na de aankondiging van Pink en de lancering van de Pinkpop 2023 site.
Ook is het nog 5 weken tot de start verkoop (4 weken voor presale??)

zou morgen een moment voor Pinkpop nieuws zijn?
Vraag me ook af of Pinkpop acts 'verliest' aan een voorprogramma van Bruce een week eerder? (al heb ik een vaag voorgevoel dat Guus Meeuwis daar bij zit, maar da's wel een fanboy)
Zou mooi zijn, morgen op de dag van de Taylor Swift tour aankondiging. :D
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en DennisvdBr

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Ben nu wel heel benieuwd wat er relevant is aan Suzan & Freek?

Bij relevante artiesten denk ik aan artiesten met een boodschap, een verhaal, met woede over hoe het er in de wereld aan toe gaat, etc.
Wat dacht je van top 40 hits? Nummers die op de radio niet weg te slaan zijn? Iedere 2 uur zit bij de commerciele zenders wel een Suzan & Freek nummer bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.035
6.071
hoorde zojuist in de KINK1500 op 975 Who's the King van Dog Eat Dog en straks komt Urban Dance Squad met Temporarily Expendable...

twee van die Pinkpop Classics, die imo toch eens eindelijk na herhaaldelijk aanhalen van mijn kant, in 2023 op het affiche mogen komen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken