Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Laten we inzetten op metal zondag met als afsluiter GnR, afsluiter noord QOTSA, daarvoor the Offspring en lekker headbangen in de tent bij Michel Schenker.
Laten we inzetten op metal zondag met als afsluiter GnR, afsluiter noord QOTSA, daarvoor the Offspring en lekker headbangen in de tent bij Michel Schenker.
Dennis doelde vast op het feit dat Copenhell, Hellfest en Graspop allemaal 15-18 juni zijn. Dus aannemelijker dat ze op deze festivals staan, dan op Pinkpop.
Dennis doelde vast op het feit dat Copenhell, Hellfest en Graspop allemaal 15-18 juni zijn. Dus aannemelijker dat ze op deze festivals staan, dan op Pinkpop.
juist,
Volgens Zegut konden we Hollywood Vampires wel noteren voor Hellfest.
Daarbij lijkt me Graspop ook zeer groot kanshebber en ook Copenhell nog...
Blijft voor Pinkpop niet veel kans over...
met Copenhell en Graspop in het zelfde weekend, zou de kans niet groot zijn. Stond afgelopen editie wel al op Hellfest.
Aan andere kant, heeft nog een Pinkpop spot te goed na de cancel van 2016...
met Copenhell en Graspop in het zelfde weekend, zou de kans niet groot zijn. Stond afgelopen editie wel al op Hellfest.
Aan andere kant, heeft nog een Pinkpop spot te goed na de cancel van 2016...
Ik weet niet of je een cancel in 2016 nog "een spot te goed" kan noemen. Dat is dan inmiddels 7 jaar geleden. Lijkt me niet dat artiesten daar op die manier nog rekening mee houden.