Pinkpop 2023

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Niet-headliners kunnen dat natuurlijk eens stuk gemakkelijker qua logistiek. Dus als ze het lichamelijk trekken, is de kans aanwezig...
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Ik leef met je mee Dennis.

Laten we inzetten op metal zondag met als afsluiter GnR, afsluiter noord QOTSA, daarvoor the Offspring en lekker headbangen in de tent bij Michel Schenker.
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: RickHuissen en Bassie78

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Niet-headliners kunnen dat natuurlijk eens stuk gemakkelijker qua logistiek. Dus als ze het lichamelijk trekken, is de kans aanwezig...
Er zijn zelfs headliners die het zo doen; dit jaar nog the Strokes (Primavera - BKS - Berlijn in 3 dagen). Maar of die het lichamelijk trokken....
 
  • Haha
Waarderingen: mattman

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
Ik leef met je mee Dennis.

Laten we inzetten op metal zondag met als afsluiter GnR, afsluiter noord QOTSA, daarvoor the Offspring en lekker headbangen in de tent bij Michel Schenker.
als QOTSA er staat is het op zaterdag, ivm Southside op vrijdag en Hurricane op zondag
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
zou dat een partij verrassend zijn?

ik zou het wat vinden, Johnny Depp op Pinkpop.
maar met alle metal-fests tijdens Pinkpop is de kans niet aanzienlijk groot
Tussen 11-19 juni hebben ze nog niks staan dus zeer aannemelijk dat ze tijdens Pinkpop verschijnen
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Tussen 11-19 juni hebben ze nog niks staan dus zeer aannemelijk dat ze tijdens Pinkpop verschijnen
Dennis doelde vast op het feit dat Copenhell, Hellfest en Graspop allemaal 15-18 juni zijn. Dus aannemelijker dat ze op deze festivals staan, dan op Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.177
4.320
Dennis doelde vast op het feit dat Copenhell, Hellfest en Graspop allemaal 15-18 juni zijn. Dus aannemelijker dat ze op deze festivals staan, dan op Pinkpop.
Hevige concurrentie op metalgebied, maar Pinkpop zal ook wel een aantal metalnamen hebben.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
Tussen 11-19 juni hebben ze nog niks staan dus zeer aannemelijk dat ze tijdens Pinkpop verschijnen
Dennis doelde vast op het feit dat Copenhell, Hellfest en Graspop allemaal 15-18 juni zijn. Dus aannemelijker dat ze op deze festivals staan, dan op Pinkpop.
juist,
Volgens Zegut konden we Hollywood Vampires wel noteren voor Hellfest.
Daarbij lijkt me Graspop ook zeer groot kanshebber en ook Copenhell nog...
Blijft voor Pinkpop niet veel kans over...
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik leef met je mee Dennis.

Laten we inzetten op metal zondag met als afsluiter GnR, afsluiter noord QOTSA, daarvoor the Offspring en lekker headbangen in de tent bij Michel Schenker.
Metal zondag met 3 niet-metal bands als grootste namen? :p
 
  • Leuk
Waarderingen: PP1980

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
Verwachten we nog Ghost? Inmiddels groot genoeg voor de sub spot?
met Copenhell en Graspop in het zelfde weekend, zou de kans niet groot zijn. Stond afgelopen editie wel al op Hellfest.
Aan andere kant, heeft nog een Pinkpop spot te goed na de cancel van 2016...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.699
7.498
met Copenhell en Graspop in het zelfde weekend, zou de kans niet groot zijn. Stond afgelopen editie wel al op Hellfest.
Aan andere kant, heeft nog een Pinkpop spot te goed na de cancel van 2016...

Ik weet niet of je een cancel in 2016 nog "een spot te goed" kan noemen. Dat is dan inmiddels 7 jaar geleden. Lijkt me niet dat artiesten daar op die manier nog rekening mee houden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken