Graspop Metal Meeting 2023

:unsure: de vrijdag blijft wel wat achter ! niet met echt grote headliner,maar toch een aardig programma met gojira, machine head, behemoth, meshuggah, disturbed en airbourne.
Ik persoonlijk vind de vrijdag ook veel meer de moeite waard dan de donderdag maar de donderdag heeft met Guns, Ghost en Alterbridge wel heel wat toegankelijkere namen bovenaan staan die een veel groter publiek zullen aanspreken om een dagje naar Dessel te gaan. Dat is ook toe te juichen want dat zijn bezoekers die misschien voor deze namen de eerste keer gaan en daarna het festival niet meer willen overslaan en weer wat later hier over de meest "obscure" bands komen meepraten. ;)

Fijn dat de donderdag ook eens uitverkocht is. Heeft GNR uiteindelijk toch nog zijn job gedaan :)
Combi's zullen ook wel snel uitverkopen lijkt me. Ben benieuwd of de vrijdag en zondag nog zullen uitverkopen.

Ik heb voor vrijdag 13 bands op groen/moeten zien, dus ook hier een hele enthousiaste dag haha. Donderdag is de minste dag denk ik

• Haha
Waarderingen: diaan
Ik heb voor vrijdag 13 bands op groen/moeten zien, dus ook hier een hele enthousiaste dag haha. Donderdag is de minste dag denk ik
Da’s de zondag al.
Voor mij is het:
Donderdag > vrijdag > zaterdag >> zondag

De bands die ik op zaterdag echt wil zien clashen dan weer met elkaar:
Rancid VS Exodus
Pantera > Korpiklaani
Parkway drive - Testament - life of agony

Laatst bewerkt:
  • Thinking
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Joslittel
Denk dat ik toch ga voor vrijdag > donderdag > zondag > zaterdag.
Al zitten alle dagen behalve de vrijdag erg dicht bij elkaar voor mij.

Vrijdag: Behemoth - Amon Amarth - Disturbed - Gojira - Meshuggah is echt idioot. Heidevolk/AA en Finntroll ook leuk voorgerecht.
Donderdag: Erg veel zin in 1914, wat waarschijnlijk niet door gaat. Verder ook zin in BiB, Orbit Culture, ETF, Epica, Papa Roach, Arch Enemy, At The Gates, Ghost, As I Lay Dying & laatste stukken carpenter brut & GnR
Zondag: Veel zin in Hippotraktor, Insomnium, Lorna Shore gaat echt geweldig worden, en dan afsluiten met veel nostalgie: Three Days Grace, Anti-FLag, Eluveitie, Billy Talent
Zaterdag: Veel zin in In Flames, Slipknot, Less Than Jake en Korpiklaani. Daarnaast ook heel benieuwd naar Draconian, Parkway Drive (en Mimi natuurlijk)

Denk dat ik toch ga voor vrijdag > donderdag > zondag > zaterdag.
Al zitten alle dagen behalve de vrijdag erg dicht bij elkaar voor mij.

Vrijdag: Behemoth - Amon Amarth - Disturbed - Gojira - Meshuggah is echt idioot. Heidevolk/AA en Finntroll ook leuk voorgerecht.
Donderdag: Erg veel zin in 1914, wat waarschijnlijk niet door gaat. Verder ook zin in BiB, Orbit Culture, ETF, Epica, Papa Roach, Arch Enemy, At The Gates, Ghost, As I Lay Dying & laatste stukken carpenter brut & GnR
Zondag: Veel zin in Hippotraktor, Insomnium, Lorna Shore gaat echt geweldig worden, en dan afsluiten met veel nostalgie: Three Days Grace, Anti-FLag, Eluveitie, Billy Talent
Zaterdag: Veel zin in In Flames, Slipknot, Less Than Jake en Korpiklaani. Daarnaast ook heel benieuwd naar Draconian, Parkway Drive (en Mimi natuurlijk)
Grappig hoe we aardig wat dezelfde dingen vet vinden, en toch de zaterdag bij jou als laatste eindigt. Bij mij strijdt die mee om de eerste plek met de vrijdag! Ben dan wel weer van plan wat andere routes te lopen dan jij. Orange Goblin - stukje Amon Amarth - Clutch - stukje Disturbed - Gojira - Machine Head op vrijdag, en zaterdag dus openen in de Marquee met Noctem, dan van Heriot tot Sólstafir in/rond de Metal Dome chillen en tijdens Pantera verhuizen naar main voor Parkway en Slipknot. Als ze op donderdag Ghost na GnR 1,5 uur in het donker hadden gezet, zodat ze ook nog eens niet zouden clashen met MDB, had ik daar ook echt een heerlijk spoorboekje gehad, maar helaas. En zondag heeft eigenlijk ook nog genoeg om naar uit te kijken, met de eerste drie die jij noemt, plus Katatonia en Kreator in de Marquee.

Damn, wat een fijne line up is het ook.

Grappig hoe we aardig wat dezelfde dingen vet vinden, en toch de zaterdag bij jou als laatste eindigt. Bij mij strijdt die mee om de eerste plek met de vrijdag! Ben dan wel weer van plan wat andere routes te lopen dan jij. Orange Goblin - stukje Amon Amarth - Clutch - stukje Disturbed - Gojira - Machine Head op vrijdag, en zaterdag dus openen in de Marquee met Noctem, dan van Heriot tot Sólstafir in/rond de Metal Dome chillen en tijdens Pantera verhuizen naar main voor Parkway en Slipknot. Als ze op donderdag Ghost na GnR 1,5 uur in het donker hadden gezet, zodat ze ook nog eens niet zouden clashen met MDB, had ik daar ook echt een heerlijk spoorboekje gehad, maar helaas. En zondag heeft eigenlijk ook nog genoeg om naar uit te kijken, met de eerste drie die jij noemt, plus Katatonia en Kreator in de Marquee.

Damn, wat een fijne line up is het ook.
Zaterdag/donderdag/zondag is voor mij heel erg close, had zaterdag ook nog tijdje op 2e plek.
Hoe ziet jouw zaterdag er precies uit? Heb daar nog best wat plek namelijk, groen is van mij:1683897839469.pngIk acht de kan trouwens wel groot dat ik zaterdag even moet bijkomen van die vrijdag...

Zaterdag/donderdag/zondag is voor mij heel erg close, had zaterdag ook nog tijdje op 2e plek.
Hoe ziet jouw zaterdag er precies uit? Heb daar nog best wat plek namelijk, groen is van mij:Bekijk bijlage 4901Ik acht de kan trouwens wel groot dat ik zaterdag even moet bijkomen van die vrijdag...
Zaterdag ziet er voor mij zo uit. Groen wordt wat ik ga zien, blauw is alles wat ik eventueel ook interessant had gevonden te zien. Daarvan vind ik The Chats het meest jammer om te missen. Oh, en ook jammer dat je niet kunt kiezen welke helft je groen maakt bij shows die je half gaat zien. Gaat in beide gevallen om de tweede helft namelijk!

Graspop planning 17 juni (zaterdag).png

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: duck, nikita en RubenJS
Zaterdag ziet er voor mij zo uit. Groen wordt wat ik ga zien, blauw is alles wat ik eventueel ook interessant had gevonden te zien. Daarvan vind ik The Chats het meest jammer om te missen. Oh, en ook jammer dat je niet kunt kiezen welke helft je groen maakt bij shows die je half gaat zien. Gaat in beide gevallen om de tweede helft namelijk!

Bekijk bijlage 4902

Maak dan die kleuren de derde optie, zodat blauw vooraan staat. Dan is die kleur specifiek voor shows die je maar half ziet :)

• Thinking
Waarderingen: Dr. Hannibal

Users who are viewing this thread