Graspop Metal Meeting 2023

zou ne obliviscaris niet de tour een week kunnen verlengen en zo de spot van coheed and cambria kunnen invullen? een mens mag toch dromen he

edit: nevermind tour loopt tot 7 juni, dat is al 2 weken voor graspop. zie ze niet voor 1 show over en weer vliegen naar australië

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Alleen al dat artwork, én dat van Horrific honorifics... als ik van een van die twee ooit een shirt vind :love:

Evil Greed heeft die 2 shirts:

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Evil Greed heeft die 2 shirts:

I know, maar 🤬 alleen mannenmodellen... Ik zal toch eens op bijles moeten om die vreselijke kragen eruit te kunnen knippen en 2x zo groot te maken zodat ik niet het gevoel heb dat die shirts mij proberen wurgen.

Edit: trouwens, nu ik die nog eens bekijk... dat is nu toch gewoon een fout, dat accent in die 2e "its" :oops:

Schermafbeelding 2023-05-11 om 16.20.41.png

Laatst bewerkt:
Pak met stropdas is toch ook gewoon een keuze… Ik zou er in ieder geval voor kiezen dat niet te dragen 😅

Ik zit nu even Avatar te luisteren en dat klinkt toch nog een stuk leuker dan ik had gedacht! Iemand ze al live gezien?
Paar keer zelfs! Altijd dik in orde. Die mannen gaan goed los en zanger Johannes is een fenomeen. Klinkt live net zo goed als op plaat.

Ik vind helaas de laatste twee albums een stuk minder dan de vorige platen en ik wil Lorna Shore juist heel graag zien, dus ik ga ze dit jaar skippen. Maar zeker een aanrader als je ze nog niet eerder gezien hebt.

Ik zit nu even Avatar te luisteren en dat klinkt toch nog een stuk leuker dan ik had gedacht! Iemand ze al live gezien?
Ook al meerdere keren hier en die mannen staan live stevig hun mannetje. Aanrader om te gaan zien. Ook laatste tour in 013 gezien en was ook weer goed. Nieuwe nummers doen me live meer dan op plaat gelukkig.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jamel

Users who are viewing this thread