Graspop Metal Meeting 2023

Rock is alive

Campingartiest
18 jun 2021
50
103
Ik had overigens niet verwacht dat de zondagavond nog puzzelen zou gaan worden. Groots Enter Shikari fan dus zal daar vast belanden, maar jammer dat ze met Coheed en Cambria en een groot deel van Hollywood Vampires clashen. Mocht Motley Crue echt niks zijn, zie ik mezelf wel naar Monster Magnet verplaatsen, lijkt me ook leuk om mee te pakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.684
7.462
Hmmm... Could be worse! De Ghost - MDB clash zag ik al aankomen na wat hints hier en daar. Da's de moeilijkste van het weekend. Ik neig er nu naar om bij Ghost te beginnen en dan na een half uurtje naar de Marquee te lopen. Maar even kijken hoe ik me voel, met wie ik op dat moment ben en hoe die mensen daar over denken.

Andere lastige clashes: 1914 - Molybaron, Behemoth - Ice Nine Kills, Machine Head - Meshuggah, Pantera - Solstafir, Greg Puciato - Insomnium, Hellmut - Katatonia. Waarbij een aantal van die clashes slechts gedeeltelijk overlappen, dus daar kan ik wel mooi van beiden wat meepakken.

Het grote puzzelen kan nu wel echt beginnen! Zin in!!

Bij deze wil ik graag mijn richtlijn weer delen: welke is unieker / heeft minder kans terug te keren? Hellmut > Katatonia. Once in a lifetime dat
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
523
631
:cry:keuzestress: epica of raven age, alter bridge of symphony x, ghost of winery dogs :(
behemoth weer op mainstage begin van de avond :unsure:
testament of parkway drive


schema nog niet volledig ? rock café en coverbands nog
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
zo, snel gekeken tijdens mijn pauze, het lijkt me een pak beter mee te vallen dan gevreesd. Enkel Ice Nine Kills valt op met een dubbele MS clash :(
De rest deze avond uitpluizen!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Meshuggah vs. Machine Head
Code Orange vs In Flames vs Sleep Token
Lorna Shore vs Chelsea Grin vs Avatar
Watain vs Gojira
Billy Talent vs Motley Crue

Some nasty clashes for me...
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en MarcoReusel

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.533
Heb het al eerder gezegd, en vele anderen ook, maar ik zeg het gewoon nog een keer: vrijdagavond is de beste avond die Graspop ooit heeft neergezet. Ik heb nog nooit gehad dat ik de laatste 5 bands op de main stages stuk voor stuk wil zien. En dan ook nog eens Gojira als headliner + Machine Head EU-exclusive, man man man wat goed.

Zaterdag ziekste Metal Dome line-up ooit? Antimatter - Draconian - Sleep Token - Soen - Sólstafir - Fields of the Nephilim. Eerste 2 bands (Oceans en Heriot) heb ik persoonlijk niks mee maar doen zeker geen afbreuk aan het totaalplaatje.
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
141
273
Snel eens gekeken, mijn clashes:

Haken x Mammoth WVH
Ghost vs. Winery Dogs
Parkway Drive vs. Testament
Hellmut Lotti vs. Three Days Grace
Mötley Crüe vs. Billy Talent

De eerste vernoemde band hierboven haalt het wellicht.
Vooral Winery Dogs & Billy Talent zijn wel echt pijnlijk.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
149
157
Ik lees hier over coverbands enz. Is het altijd dat niet er nog bijkomen? Hoop dan vooral op Bizkit Park op de vrijdag.

Of zal dit alles zijn voor dit jaar?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.694
Bij deze wil ik graag mijn richtlijn weer delen: welke is unieker / heeft minder kans terug te keren? Hellmut > Katatonia. Once in a lifetime dat
Katatonia live is top-10 van de wereld voor mij. Maar dit is geen super pijnlijke clash, want Hellmut begint een half uur eerder. Dus die kan ik gewoon een minuut of 20 gaan bekijken voor de ervaring. Hoef daar niet persé een hele set van te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

chimaera

Playlistbediener
1 mrt 2023
37
80
Oei, net even een eerste snelle blik op de timetable geworpen maar het ziet er een stuk slechter uit dan gehoopt. Vanavond maar eens even kijken hoe groot de schade precies is maar ik houd mn hart vast ...
 

Inverso

Playlistbediener
11 jan 2023
47
73
Alter Bridge en Motionless in White clash deed fysiek pijn, zal waarschijnlijk last minute kijken of ik zin heb in metal of metal core (en energie voor een goede pit natuurlijk)

Overigens ook zo jammer van de triple clash Gojira - Hollywood Undead - VV. Had graag VV meegepakt als oud HIM fan, maar dat zijn te harde clashes
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

RubenJS

Support act
18 feb 2023
838
2.450
Yesssss dit pakt nog best goed uit als ik het zo snel zie. Geen Meshuggah - Gojira clash, Behemoth (in het licht..) - Amon Amarth - disturbed - Gojira - Meshuggah is geweldig. En geen three days grace - Lorna shore clash. 1914 en Orbit Cultute hebben ook geen clashes voor mij :)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken