Graspop Metal Meeting 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.660
GnR toch weer 3u. En dacht dat Ghost/Gojira/Parkway Drive de dagen zouden afsluiten eigenlijk.
 

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
71
106
1682071687637.png
aiai moeilijke uurtjes voor mij (Less than Jake niet meegeteld) wel dikke clash op zaterdag :(
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
292
743
Voor wat ik kan zien heb ik in ieder geval geen enorme clashes! Yeahhh. Wel deels overlappende dingen, maar dat is geen ramp. Pantera - Korpiklaani vind ik wel pittig
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Lol die zaterdag, er staat zo'n beetje geen enkele metalcore band op de jupiler stage. ze staan allemaal op de main stage. Heel blij mee, want geen Clashes.
Ik heb tot nu toe alleen naar de donderdag en zaterdag gekeken, en baal echt heel erg van de Motionless in white en Alter bridge clash. die bands stonden hoog op mijn lijstje want beiden nooit gezien. Toch maar keertje naar Alter Bridge in een zaal dan.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.694
Hmmm... Could be worse! De Ghost - MDB clash zag ik al aankomen na wat hints hier en daar. Da's de moeilijkste van het weekend. Ik neig er nu naar om bij Ghost te beginnen en dan na een half uurtje naar de Marquee te lopen. Maar even kijken hoe ik me voel, met wie ik op dat moment ben en hoe die mensen daar over denken.

Andere lastige clashes: 1914 - Molybaron, Behemoth - Ice Nine Kills, Machine Head - Meshuggah, Pantera - Solstafir, Greg Puciato - Insomnium, Hellmut - Katatonia. Waarbij een aantal van die clashes slechts gedeeltelijk overlappen, dus daar kan ik wel mooi van beiden wat meepakken.

Het grote puzzelen kan nu wel echt beginnen! Zin in!!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken