Je hoeft niet te verwachten dat er nog een nieuwe grote naam opeens zijn tour aankondigd.Heel onwaarschijnlijk hoewel dee snider toch op twitter wel eens iets heeft laten vallen...
Onbrekende headliner twisted sister?
Ik val misschien in herhaling maar het zou wel een geweldige naam zijn, en ook de reden dat dit lang stil gehouden wordt...
Zal wel niet zijn maar toch...
De grote namen hebben reeds hun data, als ze vrij zijn op 16 juni is dat waarschijnlijk de laatste headliner.
The Prodigy (beschikbaar) headliner vestrock(NL) Novarock (tsjechie)
Evanescene is wel ok..maar geen headliner.Maar Evanescence ga je toch niet boven Disturbed zetten?
Nu begrijp ik sowieso niet waar Evanescence zijn status vandaan haalt. Niet omdat het mijn genre niet is, want bij Within Temptation of Nightwish kan ik er nog inkomen, maar waarom Evanescence? Waarom staat daar dan bijvoorbeeld geen Lacuna Coil? Veel stabielere carrière qua niveau van hun albums, live ook een pak sterker en kwalitatief ook gewoon beter (al is die laatste natuurlijk zeer subjectief). Is dat dan echt gewoon "Tja, Bring Me To Life, hè"?
Vorige keer kregen ze een headlinerspot bij gmm. Toen kwamen scorpions erbij omdat die dag te slecht verkocht werd.
Ik ben wat dat betreft het eens dat de status van within temptation en nightwish meer verdient zijn dan evanescene. Amy kan alleen dromen van het stemgeluid van floor en Sharon.
Maar Lacuna Coil is denk ik nog wel een slag kleiner dan evanescene. Lacuna coil iseen top band, maar heeft niet zoveeel hits gehad als evanescene.