Graspop Metal Meeting 2023

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
Ik denk dat de headliner Avenged Sevenfold is / was.
A) ze hebben afgezegd rond de afzegging van dat festival in Duitsland en Graspop gaat nu een vervanger vragen / doorschuiven.
B) Ze gaan het nog aankondigen. Net Amerikaanse tour aangekondigd + nieuw album 2 juni en wat EU data komen nog.
 

mvl1980

Randprogramma
10 apr 2020
242
484
Ik denk dat de headliner Avenged Sevenfold is / was.
A) ze hebben afgezegd rond de afzegging van dat festival in Duitsland en Graspop gaat nu een vervanger vragen / doorschuiven.
B) Ze gaan het nog aankondigen. Net Amerikaanse tour aangekondigd + nieuw album 2 juni en wat EU data komen nog.
Word niet heel enthousiast van de nieuwe single van A7X. Ze hebben er nogal de tijd voor genomen, verwachtingen zijn daardoor heel hooggespannen maar kan daardoor ook snel inzakken. De hype (die ze zelf ook voeden door de laaaaaange tijd tussen de albums, nota bene met 2/3 coronajaren) is dan ook wat overtrokken denk ik, tenzij hun nieuwe materiaal zó goed is dat we er niet omheen kunnen. Maar zou weleens de Chinese Democracy van dit decennium kunnen worden :LOL:.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: PreFXDesigns en RubenJS

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.297
2.743
Powertripfestival vindt waarschijnlijk plaats begin oktober op dezelfde plek als Coachella. Vorige editie was in 2016 en had de focus op acts uit jaren 60 en 70.
Deze editie zou de focus hebben op metalacts uit 70er en 80er jaren.
Volledige lineup inderdaad bekend gemaakt op 30-3.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

gman1977

Playlistbediener
5 feb 2020
10
8
ac/dc , metallica, iron maiden en tool hebben een zelfde filmpje op de socials, powertrip festival. meer nieuws 3/30 7.a.m ??? :unsure:
Je vergeet zelfs iemand ... Hetzelfde filmpje werd ook gepost door Ozzy Osbourne en Sharon vertelde in een interview dat Ozzy dan wel niet meer zal touren, maar dat hier een daar een festival nog wel mogelijk is. Trouwens, Dee Snider van TS heeft recent ook nog gezegd dat er geen reünie van TS komt maar dat een éénmalig concert met de jongens van TS (als ze daar allemaal zin in hebben) in zijn ogen geen reünie is. Dus er zijn nog mogelijkheden zat voor die laatste headlinerspot ;-) Trust the process ... 30/3 is morgen al.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Wardibal en RubenJS

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Als dat ook de GMM headliners van volgend jaar zijn, dan vind ik het deze keer helemaal goed dat we dit jaar geen headliner voor de vrijdag meer krijgen ;-)
 
  • Haha
Waarderingen: Loek123

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.393
4.509
Begin oktober, afvallers voor Rock Circus in de Brabanthallen, haha!
338262058_594549662697482_5806846500761026075_n-597x720.jpg

dit zou de poster zijn, wel een dubbel gevoel omdat dit geen lineup is, dit zijn gewoon 6 bands.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.385
2.811
GNR staat er al, Metallica doet in de zomermaanden een tour met 2 avonden per venue. Ozzy is zowat dood. Iron Maiden heeft al een losse show. Dat kan dus maar 2 dingen betekenen. Of het wordt AC/DC. Of het wordt Tool voor Graspop.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.059
901
GNR staat er al, Metallica doet in de zomermaanden een tour met 2 avonden per venue. Ozzy is zowat dood. Iron Maiden heeft al een losse show. Dat kan dus maar 2 dingen betekenen. Of het wordt AC/DC. Of het wordt Tool voor Graspop.
dit jaar?
tuurlijk niet :D
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.385
2.811
dit jaar?
tuurlijk niet :D
Ja joh, dromen mag. Al zou ik het ook niet heel erg vinden als er iemand komt waar ik minder mee heb. Meshuggah overlapt vermoedelijk met deze headliner. Tenzij de organisatie 'de grootste misdaad ooit tegen de mensheid' pleegt met een overlap tussen Gojira en Meshuggah.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.968
2.529
Ja joh, dromen mag. Al zou ik het ook niet heel erg vinden als er iemand komt waar ik minder mee heb. Meshuggah overlapt vermoedelijk met deze headliner. Tenzij de organisatie 'de grootste misdaad ooit tegen de mensheid' pleegt met een overlap tussen Gojira en Meshuggah.
Kans is klein, maar Meshuggah voor Gojira op de Main zou episch zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
474
513
Je vergeet zelfs iemand ... Hetzelfde filmpje werd ook gepost door Ozzy Osbourne en Sharon vertelde in een interview dat Ozzy dan wel niet meer zal touren, maar dat hier een daar een festival nog wel mogelijk is. Trouwens, Dee Snider van TS heeft recent ook nog gezegd dat er geen reünie van TS komt maar dat een éénmalig concert met de jongens van TS (als ze daar allemaal zin in hebben) in zijn ogen geen reünie is. Dus er zijn nog mogelijkheden zat voor die laatste headlinerspot ;-) Trust the process ... 30/3 is morgen al.
Tja met zo'n redenatie dan kun je niks uitsluiten.
Heaven en hell reunie met een nieuwe zanger dan maar?
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.059
901
toch maar even in het oog houden dat powertrip ding
misschien wel een ultieme festival trip waard als er ook nog een dag programma op aansluit en wat het kost
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken