Graspop Metal Meeting 2023

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.641
786
Ik ken die clipjes ook, maar ik heb net even een 'My Immortal' en 'Bring me to Life' live versie geluisterd van 2 weken geleden en dat klonk prima. Best lullig voor haar dat die slechte momentopnames haar nog steeds achtervolgen.
Eehm. Ik heb het over de show met WT samen, waar ik zelf bij was. Ze heeft totaal geen power in haar stem
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
871
961
Ik ken die clipjes ook, maar ik heb net even een 'My Immortal' en 'Bring me to Life' live versie geluisterd van 2 weken geleden en dat klonk prima. Best lullig voor haar dat die slechte momentopnames haar nog steeds achtervolgen.
Kwam vorige week iemand tegen, bmth da zijn die die playbacken e...
Here we go again...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.032
7.127
In het Pinkpop topic schrijft Timmetje dat het wel het jaar van de lelijkste posters lijkt te zijn. Daar ontsnappen we voorlopig maar mooi aan ;-)
Al heb ik liever een lelijke poster dan geen poster.
ach die poster van @PreFXDesigns is toch mooier dan die van alle majors tot nu toe.

en Amenra die de metaldag afsluit op Lokerse na within temptation zag ik ook niet aankomen.
niets maar dan ook niets kan slechter zijn dan die download uk poster
heb je dat lettertype gezien dat Lowlands gebruikt dit jaar? denk toch wel dat die het winnen
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.398
6.952
We hebben het nu over de lelijke posters van dit seizoen, als je echt mooie posters wil zien, kijk dan in het onderstaande topic:


Lion, Brian en Wesley hebben hun poster al gedeeld, maar de komende dagen volgen er nog 15 posters. Daarna openen de ‘fictieve ticket loketten’ om voor jouw favoriete Festidraft Festival tickets te scoren. Bekendmaking van de winnaar van Draft IX volgt in de dagen daarna!

Houd dus de komende dagen dat topic in de gaten! :)
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.133
1.192
ach die poster van @PreFXDesigns is toch mooier dan die van alle majors tot nu toe.

en Amenra die de metaldag afsluit op Lokerse na within temptation zag ik ook niet aankomen.

heb je dat lettertype gezien dat Lowlands gebruikt dit jaar? denk toch wel dat die het winnen
Maar dat gaat toch dat kleine indoorpodium zijn dat Amenra afsluit? Toch niet het hoofdpodium?
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
505
600
als metallica dan toch niet komt, kan dit toch zeker weer in de metaldome !! of als vrijdagheadliner :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
ga ze zaterdag weer zien.
 
Laatst bewerkt:

festivalryo

Support act
9 feb 2019
831
1.616
Het optreden van 1914 in de Willemeen in Arnhem aankomende april gaat niet door vanwege de situatie in Oekraïne. Ben bang dat dat weinig goeds betekent voor hun optreden op Graspop
That would be a shame, really looking forward to their set.
Their friends Minenwerfer as a replacement maybe? Their new record is brilliant as well.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Het optreden van 1914 in de Willemeen in Arnhem aankomende april gaat niet door vanwege de situatie in Oekraïne. Ben bang dat dat weinig goeds betekent voor hun optreden op Graspop
Die in Musicon waar ik tickets voor heb staat er nog wel.. Zal ook wel niet doorgaan dan ben ik bang :(
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: duck en Ties23

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Het optreden van 1914 in de Willemeen in Arnhem aankomende april gaat niet door vanwege de situatie in Oekraïne. Ben bang dat dat weinig goeds betekent voor hun optreden op Graspop
De toestemming voor Artiesten en sporters om het land kort te verlaten is afgeschaft aangezien ze paraat moeten staan indien nodig.
De kans dat dit tegen Juni is opgelost zal klein zijn, of er moeten wonderen gebeuren jammer genoeg.

Ik keek er naar uit om ze te zien...
 

Bram36

Playlistbediener
17 nov 2022
14
45
Volgens mij heb ik nog een zelfbevestiging gevonden ik kwam uit bij de band Kings Of Thrash,
Dat is de band van David Ellefson (ex-Megadeth) die met ander ex-Megadeth leden, Megadeth speelt ;) En dan met name de focus op de albums:
- Killing Is My Business... and Business Is Good!
- So Far, So Good... So What!

ik zag dit in hun tourschema staan:
1680010198946.png

Ik kon ze nog niet terug vinden op de Graspop website of ik kijk er heel erg overheen ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken