Graspop Metal Meeting 2023

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
346
643
Begin eens met A Sailors Tale en North Star of Nija. Ik denk dat je hier wel wat mee kan. Ben zelf inmiddels wel fan van Orbit Culture. Die mannen kunnen ver gaan komen!
Ik ben Orbit Culture beginnen luisteren na een tip van @Joslittel (verslag van Sweden Rock als ik me niet vergis) en ben ondertussen ook fan.

Nog een paar tips om ze te leren kennen: Saw, Strangler, The Shadowing en mijn favoriet Vultures of North.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.356
1.433
Hmm, nochtans waren hun booker en artist manager vandaag braaf aan het werk hoor.

Het was een mooie avond in Trix en best een interessante. Som klonk fantastisch en ben redelijk om te rotten dat ik er niet op tijd was en dus niet hun hele show heb gezien. Solstafir kreeg de herkansing na Alcatraz die ze verdienden en katatonia gaf erg veel nieuwe nummers en levert eigenlijk altijd volgens verwachting.

Qua graspop, intern gaat al een podiumverdeling rond, maar daar heb ik helaas weinig nuttigs over kunnen opvangen. Verder gaan jullie de verwachtingen voor komende week/weken heel erg moeten bijstellen. De volledige aanvulling van de line up hoeft niet snel verwacht te worden. Er wordt nog hard gewerkt en gesleuteld.
Weet u of het GNR en/of BMTH zijn ?
En nog zolang wachten? Zijn die Ac/Dc aan het boek ofwat? Of Led Zeppelin of wat?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.946
8.825
Qua graspop, intern gaat al een podiumverdeling rond, maar daar heb ik helaas weinig nuttigs over kunnen opvangen. Verder gaan jullie de verwachtingen voor komende week/weken heel erg moeten bijstellen. De volledige aanvulling van de line up hoeft niet snel verwacht te worden. Er wordt nog hard gewerkt en gesleuteld.
Die volledige line-up had ik voor komende week ook nog niet verwacht, maar heb je wel het idee dat ze met iets gaan komen? Een nieuwe headliner? Wat losse namen? Of mogen we voor de komende weken echt helemaal niets verwachten?
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.762
3.512
We bereiken nog een mijlpaal, maar dan niet alleen binnen het GMM-topic. Het lijkt erop dat dit ongeveer post 299.990 gaat zijn.
Edit: het is 299.995.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.356
1.433
Zo tam hier momenteel. We moeten 1000 pagina's halen voor het tijdschema gereleaset wordt hé :D
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.659
6.799
Ik vind het trouwens wel apart dat ze wel aan de website hebben zitten rommelen begin deze week, maar dat er geen nieuws is gekomen uiteindelijk. Al zal het wel weer hetzelfde "GnR zou gaan aankondigen maar trokken last minute hun keutel weer in" verhaal zijn. Vermoeiende gasten om mee samen te werken lijkt me. Van mijn part zeggen ze ze af en boeken ze wat anders, maar dat zal wel niet meer kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Ik vind het trouwens wel apart dat ze wel aan de website hebben zitten rommelen begin deze week, maar dat er geen nieuws is gekomen uiteindelijk. Al zal het wel weer hetzelfde "GnR zou gaan aankondigen maar trokken last minute hun keutel weer in" verhaal zijn. Vermoeiende gasten om mee samen te werken lijkt me. Van mijn part zeggen ze ze af en boeken ze wat anders, maar dat zal wel niet meer kunnen.
Volledig eens, boek dan maar A7X, Trivium en nog wat minder dure leuke acts.
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
491
1.564
Ik vind het trouwens wel apart dat ze wel aan de website hebben zitten rommelen begin deze week, maar dat er geen nieuws is gekomen uiteindelijk. Al zal het wel weer hetzelfde "GnR zou gaan aankondigen maar trokken last minute hun keutel weer in" verhaal zijn. Vermoeiende gasten om mee samen te werken lijkt me. Van mijn part zeggen ze ze af en boeken ze wat anders, maar dat zal wel niet meer kunnen.
Ze hebben wat verhaaltjes en foto's toegevoegd. Bij Pantera bijv. is een foto toegevoegd en een uitgebreid verhaal. Zal wel bij meer bands zijn gebeurd, maar ik houd het niet bij. Misschien ook wat voorbereidingen voor de aankondiging die binnenkort komt, maar dat is puur gissen.
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
een band moet natuurlijk wel op tour zijn om geboekt te worden
Wellicht wordt Trivium dan wat lastig ;).
Avenged Sevenfold heeft nog niets bekend gemaakt, en zie amper optredens gepland dit jaar. Wellicht gaan die dus nog een tour bekend maken..
Al zal dat ook wel te maken hebben met het album dat ze dit jaar gaan uitbrengen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken