Graspop Metal Meeting 2023

giacomini1986

Playlistbediener
24 nov 2019
43
32
Hallo ,
Ik ga regelmatig naar optredens kijken in de 013 in Tilburg , ze hebben wel redelijk wat Meral op het programma staan . Weet er iemand een goede parking liggen niet te duur?

Vriendelijke groeten Andy .
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.551
3.106
De tour door Amerika zegt in principe niks over Europa. Het zou echter wel bizar zijn om eerst een tour in het najaar aan te kondigen en op een later moment de zomer van datzelfde jaar.

Normaal gesproken dus maandag de complete tour of toch vandaag al Europa.

Laten we de moed verzamelen: Vandaag is de dag!!!1!111!!11
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.223
7.486
De tour door Amerika zegt in principe niks over Europa. Het zou echter wel bizar zijn om eerst een tour in het najaar aan te kondigen en op een later moment de zomer van datzelfde jaar.

Normaal gesproken dus maandag de complete tour of toch vandaag al Europa.

Laten we de moed verzamelen: Vandaag is de dag!!!1!111!!11
volgens de geruchten, was de hele reden dat alles werd opgehouden omdat ze de hele world tour in 1 keer bekend wilde maken.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.414
6.722
Hallo ,
Ik ga regelmatig naar optredens kijken in de 013 in Tilburg , ze hebben wel redelijk wat Meral op het programma staan . Weet er iemand een goede parking liggen niet te duur?

Vriendelijke groeten Andy .
Ha Andy. Wij parkeren altijd in de parkeergarage naast de 013. Qua kosten valt die best mee en het is ideaal dat je gelijk bij de zaal staat als je de garage uit loopt.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Paddy

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
263
407
maandag is de dag dan?
Als de leaks kloppen dat maandag GNR hun tour gaat aankondigen is het waarschijnlijk maandag de dag waarin we GNR bevestigd krijgen, of dat ze afvallen omdat ze een ander concert op de datums van graspop hebben/een concert in belgie hebben of GNR wordt nog niet aangekondigd maar ze kunnen nog wel komen.

Dus Maandag is een belangrijke dag
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.716
7.514
Begin eigenlijk ook steeds meer te twijfelen of GNR nog wel gaat komen voor de donderdag. Zeker als Alter Bridge er op de donderdag nog bij komt, dan heb je eigenlijk al een grote groep aan 'te grote' namen ten opzichte van wat voor namen er voor GNR / Ghost speelden in 2018?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
465
254
Als de leaks kloppen dat maandag GNR hun tour gaat aankondigen is het waarschijnlijk maandag de dag waarin we GNR bevestigd krijgen, of dat ze afvallen omdat ze een ander concert op de datums van graspop hebben/een concert in belgie hebben of GNR wordt nog niet aangekondigd maar ze kunnen nog wel komen.

Dus Maandag is een belangrijke dag
Hoogstwaarschijnlijk gaat die aankondiging dan pas ten vroegste in de late namiddag zijn, want ik neem aan dat ze dit aankondigen wanneer iedereen in Amerika wakker is.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.616
11.277
Zo dan... Ik voel dat album van Avatar totaal niet. Ik haak even af. Nummers als Gotta Wanna Riot of The Dirt I'm Buried In zijn best slap. Die hardere, stevige nummers kom ik ook niet echt in. En als ik aan een zangeres een enkel heb, is het Lzzy Hale wel, dus zo'n duet helpt ook niet mee. Nee, denk dat het hier wel ophoudt. Ik houd het bij de oude albums.

Album van The Winery Dogs van vorige week is daarentegen enorm sterk. Dat moet zeker niet onaardig worden op Graspop. Niet dat ik iets anders had verwacht, maar toch.
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en jonasvh

HerveBe

Randprogramma
3 nov 2022
108
235
Hier een tegenstemmer. Ik zou het heel erg zonde vinden van de headlinerplek. Dan zie ik echt veel liever Volbeat of Within Temptation op herhaling.
Laat maar komen. Bands die hun hoogtepunt hadden 20 jaar geleden zoals The Offspring waren vorig jaar een feestje, ook al was het muzikaal niet altijd top.

En van de bands zoals WT en Volbeat al meerdere keren gezien. En als de headliner mijn ding niet is zal er wel iets anders spelen dat mijn smaak draagt. Enkel akkoord indien ze een keuze moesten maken tussen een unieke headliner, maar dan zitten we eigenlijk al direct bij de grote kleppers zoals SOAD/Metallica.. Machine head zou ik ook nog prefereren mochten ze terug vol festivals doen.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
309
237
In Portugal wordt in elk geval morgen om 10u een grote show aangekondigd. Misschien is morgen de dag? Heb er zelf wel nog niks over gehoord, maar dat kan ook perfect.
Lil Nas X? :)

original
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken