Graspop Metal Meeting 2023

Aan eenieder die schreef dat Draconian goed was; het is machtig goed, bedankt. Afgelopen tijd het album 'Sovran' grijs gedraaid en een tijd geleden Saturnus ontdekt dankzij meneer Jos en meneer Jamel. Het is mij duidelijk geworden dat ik nog veel te weinig doom metal heb geluisterd, op Katatonia na. Meer suggesties zijn welkom.
Uiteraard de 'big three' van de death/doom: Paradise Lost, My Dying Bride en (vroege) Anathema.
Verder nog bands als Swallow The Sun (tourt in april samen met Draconian, doen o.a. Brugge en Nijmegen aan), October Tide, (vroege) Amorphis, (vroege) Tiamat, en het Belgische Thurisaz.

Wat is de bron dat hier wordt gezegd dat maandag de GNR de tour word aankondigd? (mogelijk overheen gelezen)
Met Brian Johnson van ACDC op zang bij GNR? Was dat geen samenwerking voor een nieuw album van GNR?
Zou AC/DC nog kunnen?

Met Brian Johnson van ACDC op zang bij GNR?
dat was gewoon iets dat iemand zei, was niet serieus bedoeld denk ik.
Zou AC/DC nog kunnen?
Nee.
Ah dit is de bron die zegt dat de NA tour van GNR maandag aangekondigd word. Niet gezegd dat het ook andere shows bevat toch?
Een tijd geleden via een insider geloof ik, weet niet meer waar het vandaan kwam. maar er was een bron die zei dat de europese tour delayed was omdat GNR graag de hele world tour tegelijk wilde aankondigen. vandaar de verwachting dat maandag alles door komt.
verder is het natuurlijk ook wel vreemd om eerst een augustus/oktober tour in NA bekend te maken en dan later pas de juni tour in Europa.

• Leuk
Waarderingen: Chronicbias
Volgens mij is vandaag niet de dag (dat pagina 666 bereikt wordt).
Maar misschien is vannacht wel de nacht, wat eigenlijk ook best mooi en passend zou zijn... 🌛😈 😉
Nog maar 55 berichten..

666 GIF by hands.wtf

Laatst bewerkt:
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Brian
Klinkt een stuk minder erg dan drie keer in de laatste vier edities.
Neemt niet weg dat het nog steeds wel zo is. Of zou zijn, althans.

Maar goed, ze gaan er niet staan, hun tour houdt een erg rigide schema aan waar er altijd een dag rust tussen twee verschillende locaties zit, en twee dagen rust na een dubbele show in dezelfde stad. Een Graspop show zou die beide regels breken. Nog los van het feit dat ze een paar weken later al in het Sportpaleis staan natuurlijk.

Dus laten we ons inhouden zodat we inderdaad maandag de 666 halen 😆
Holding Hold The Line GIF

De nieuwe Avatar -niet de film ;) - werd hier reeds vernoemd. Inderdaad geen hoogvlieger lijkt me. Had de LP in pre-order, net even spotify door wat nummers gescrolt. Lijkt me muzikaal allemaal wat recycle voorlopig. Straks hopelijk een volledige luistersessie.
Dit was een band die ik na Feathers & Flesh (deels Avatar Country voor de omkadering dan) als toekomstige headliner zag, maar laatste twee albums lijken mij niet te bekoren. Jammer.

dat was gewoon iets dat iemand zei, was niet serieus bedoeld denk ik.

Nee.

Een tijd geleden via een insider geloof ik, weet niet meer waar het vandaan kwam. maar er was een bron die zei dat de europese tour delayed was omdat GNR graag de hele world tour tegelijk wilde aankondigen. vandaar de verwachting dat maandag alles door komt.
verder is het natuurlijk ook wel vreemd om eerst een augustus/oktober tour in NA bekend te maken en dan later pas de juni tour in Europa.
Ah oke! Vond het al apart.

Ik dacht ook dat het onmogelijk was qua AC/DC, maar toen ik de wikipedia ging checken kreeg ik toch nog een beetje hoop.

Het klinkt onlogisch inderdaad dat ze later de tour in Europa bekend zouden maken, maar goed ik vond het al onlogisch dat zo'n tour al een paar keer uitgesteld was want normaal worden dat soort grote tours al lang van tevoren rond gemaakt.

Gerucht: AC/DC op tour in 2023

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Users who are viewing this thread