Graspop Metal Meeting 2023

de laatste stop van die tour vermeld trouwens specifiek dat er geen mobile devices mogen zijn. Ik vermoed dat daar wel eens een wissel van de wacht kan gebeuren.

• Wow
Waarderingen: InsaniTiny en jonasvh
Die gasten timmeren wel echt goed aan de weg. Tuurlijk, je moet er van houden en 't moet ook wel je ding zijn. Maar voor wat ze doen heb ik echt wel een hoop respect. Top band en ik ga ze zeker even van dichtbij checken. Waren een paar jaar terug ook fantastisch in Tivoli Vredenburg.
Ha, was jij ook bij die show op 5 december toen? Satanklaas op pakjesavond noemden wij het toen 😉

• Leuk
Waarderingen: slipknot.collector.nl
ghost heeft trouwens hun US tour aangekondigd met Amon amarth in het voorprogramma in augustus/september. die hebben trouwens allemaal sportpaleis grootte venues, ik denk dat dit de laatste keer is dat we ghost gaan zien als niet 'absolute headliner'
had ze dit jaar al wel verwacht als south stage headliner.
wellicht dat het ook een beetje de nieuwe manier is van aankondigen. In principe zijn parkway drive, ghost en gojira gewoon aangekondigd als officiële headliner. wellicht dat we iets te veel zoeken achter het north/south stage verhaal, en is dat niet zo relevant meer in de huidige opzet. de meeste fans zien gewoon een aankondiging "Ghost is headliner op donderdag". wij lezen het als: "Ghost is de tweede grootste band van de dag"
ook benieuwd hoe ze dit op de poster gaan neerzetten trouwens, Slipknot met parkway drive eronder? of ernaast? Ghost naast GNR of eronder? Dit soort problemen zijn natuurlijk makkelijk te ontwijken door de poster setup van Hellfest te gebruiken, met stage indeling daarbij.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Good Mythical Morning Timer GIF by Rhett and Link

Woeha..omg beste metal leakers, ben je ff een paar dagen weg en plotseling zijn er tig pagina’s bijgekomen, dus ik dacht dan moet er wel serieus groot nieuws zijn toch? Dus met vol enthousiasme snel scrollen en checken, maar nee hoor……loos alarm! Op deze manier komt 666 wel in een heel rap tempo dicht bij, dat dan weer wel, dus toch nog progressie op dat vlak haha…..geweldig dit!!:ROFLMAO::p

Users who are viewing this thread