Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
gewoon nergens van uit gaan. kan het alleen maar meevallen. denk dat we eerder bij pagina 666 zijn dan een aankondiging krijgen.
morgen maar weer een terugblik foto ?
I don't think these social media posts are having the desired effect.
It's a little exhausting at this point and judging by the comments most people agree.
I don't think these social media posts are having the desired effect.
It's a little exhausting at this point and judging by the comments most people agree.
Ja ik ben goed bekend met dit verhaal en heb dit toen ook intensief gevolgd. Ik zit/zat in het kamp van de songwriter. Maar aan de andere kant ben ik het ook gaan relativeren. De muziekgeschiedenis staat bol van dit soort verhalen en ook van artiesten die ik nu met veel plezier live zie. Dus om nu Batushka te boycotten heb ik vooral mijzelf mee. De enige keer dat ik ze op Graspop zag vond ik geweldig. En nu in Baroeg is een kadootje die ik mezelf gewoon ga gunnen
Ja vooral lekker van genieten als het dan toch zo loopt idd hoor. Toen op Graspop, zondag middag in de Marquee, waren ze echt fantastisch inderdaad. Maar ze waren toen ook nog samen op tour met het debuutalbum, dat was voor de split. Either way, ik snap ook dat je ze gewoon wilt zien, maar die stelende eikel verdient dan wel een bierdouche
Maar... Het is niet zo dat zalen dat zo enorm boeiend vinden toch? Dat blijkt ook maar weer met de boeking door bv. Baroeg. 't Is gewoon wel een naaistreek van 'm, maar hij is wel een onderdeel geweest (of is...?) van Batushka. Ik snap alleen nog niet helemaal hoe Krysiuk aan het intellectuele eigendom van Batushka kon komen en waarom hij nog onder die naam kan touren, terwijl er al een rechterlijke uitspraak is geweest in het voordeel van Drabikowski.
Zalen geven er blijkbaar niks om nee, de hele industrie niet. Wat best jammer is. Sommigen spreken zich ertegen uit maar het blijft wel gedoogd worden.
En hoe dat precies achter de schermen gegaan is weet ik niet. Ik heb er zelf zo’n slecht gevoel bij dat ik ervoor kies om Faketushka niet te supporten. Drabikowski tourt ook nog onder dezelfde naam, mega verwarrend, heeft ook ander nieuw werk enzo, die zou ik zeker wel gaan zien. Maar dat is ieders eigen keuze om te maken natuurlijk.
Even een andere vraag (weet niet of deze al gesteld is, maar wou geen 50 pagina's teruglezen).
Hoe groot achten jullie de kans dat GMM Pantera cancelled?
(en wellicht duurt het daarom allemaal wel wat langer...)
Even een andere vraag (weet niet of deze al gesteld is, maar wou geen 50 pagina's teruglezen).
Hoe groot achten jullie de kans dat GMM Pantera cancelled?
(en wellicht duurt het daarom allemaal wel wat langer...)
Ik zou ook niet weten waarom Pantera gecancelled zou worden. Vorig jaar stond Phill er nog met Down. Heel de hetze is trouwens ontstaan tijdens een optreden van Down (in 2016 dacht ik) en sindsdien is Phill al meerdere keren op Graspop geweest. Het was natuurlijk niet netjes wat er gebeurd is maar Phill heeft zich hier al meerdere malen voor geëxcuseerd.