Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Morgen valentijn,zou dat geen aankondigingsmoment kunnen zijn voor GNR ?
Roses for valentine.
BTW: 40 plus paginas bijgelezen sinds mijn laatste bezoekje hier,heb niet echt veel gemist blijkbaar.
Het gegis naar de overblijvende headliners,de discussie van de betekenis tussen and en no bij GNR,en de "vandaag is de dag" verplichte leesvoer
Ik zou Motley crue en Def leppard los inruilen voor Elton John!
En desnoods zowat de hele mainstage planning die dag hahaha.
Kan ik eindelijk een bordje maken met "Thanks for my name, Mr. Rocketman!"
Ik zou Motley crue en Def leppard los inruilen voor Elton John!
En desnoods zowat de hele mainstage planning die dag hahaha.
Kan ik eindelijk een bordje maken met "Thanks for my name, Mr. Rocketman!"
ghost heeft trouwens hun US tour aangekondigd met Amon amarth in het voorprogramma in augustus/september. die hebben trouwens allemaal sportpaleis grootte venues, ik denk dat dit de laatste keer is dat we ghost gaan zien als niet 'absolute headliner'
ghost heeft trouwens hun US tour aangekondigd met Amon amarth in het voorprogramma in augustus/september. die hebben trouwens allemaal sportpaleis grootte venues, ik denk dat dit de laatste keer is dat we ghost gaan zien in iets anders dan een grootste band van de dag capaciteit
Die gasten timmeren wel echt goed aan de weg. Tuurlijk, je moet er van houden en 't moet ook wel je ding zijn. Maar voor wat ze doen heb ik echt wel een hoop respect. Top band en ik ga ze zeker even van dichtbij checken. Waren een paar jaar terug ook fantastisch in Tivoli Vredenburg.