Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
Zoiezo denk ik dat - als Motley Crue komt (en daar ga ik vanuit) - dat die naam wel redelijk snel zal volgen. MC gaat vanaf februari weer touren, en heel die leg moet nog worden aangekondigd. Kan dus niet zo heel lang meer duren.
 
  • Leuk
Waarderingen: prins

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.442
4.595
jammergenoeg vrees ik dat het weer ozzy - slipknot - avenged sevenfold ofzo zal worden, headliners die we al zodanig veel gezien hebben.

Ik zou graag motley crue en pantera en gewoon eens iets anders tout court zien maar ik zet mijn geld er niet op in
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
ozzy lijkt me niet, die kan een hele set fysiek nog niet aan. en daar gaat graspop niet op wachten hoop ik
ik gok op motley crue- slipknot - sevenfold
Ozzy staat net voor GMM wel 2 keer met een optreden al ingepland:
1663329721510.png

Dus in principe kan het wel... Nu, evengoed zetten ze Motley Crue er neer, maar niet als headliner, kan ook natuurlijk (meer positie van Saxon dit jaar).
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.138
7.332
Hoop echt dat Ozzy niet langs komt, en lijkt me ook niet eigenlijk. Hij heeft nog aardig wat shows in te halen, en hij heeft gezondheidsproblemen.
Als hij uberhaupt gaat touren, zal hij het wel bij die shows houden.

Vraag me ook al of we Pantera nog moeten verwachten, zal Zakk wyld er na de tour van Ozzy direct een tour met Pantera achteraan plakken? Zie het ook wel gebeuren dat Pantera pas in augustus festivals gaat doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
Hoop echt dat Ozzy niet langs komt, en lijkt me ook niet eigenlijk. Hij heeft nog aardig wat shows in te halen, en hij heeft gezondheidsproblemen.
Als hij uberhaupt gaat touren, zal hij het wel bij die shows houden.

Vraag me ook al of we Pantera nog moeten verwachten, zal Zakk wyld er na de tour van Ozzy direct een tour met Pantera achteraan plakken? Zie het ook wel gebeuren dat Pantera pas in augustus festivals gaat doen.
Mag van mij ook wegblijven hoor.
Wat betreft Zakk Wyld, zie niet in waarom niet. Die man leeft voor z'n optredens. Denk maar aan 2018, toen hij zowel solo als met Ozzy op de line up stond.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
jammergenoeg vrees ik dat het weer ozzy - slipknot - avenged sevenfold ofzo zal worden, headliners die we al zodanig veel gezien hebben.

Ik zou graag motley crue en pantera en gewoon eens iets anders tout court zien maar ik zet mijn geld er niet op in
I agree, after so many years attending festivals it would be nice to see some rare (sub-)headliners. Mötley Crüe and Pantera would be amazing names in my opinion. Also, maybe Tool in a couple years...I would love that.

My guess for 2023:
A7X - Slipknot - Crüe
Def Leppard - Pantera - Parkway Drive
(Amon Amarth, Gojira, Ghost are likely as well)
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
I agree, after so many years attending festivals it would be nice to see some rare (sub-)headliners. Mötley Crüe and Pantera would be amazing names in my opinion. Also, maybe Tool in a couple years...I would love that.

My guess for 2023:
A7X - Slipknot - Crüe
Def Leppard - Pantera - Parkway Drive
(Amon Amarth, Gojira, Ghost are likely as well)
I think these will be the names, indeed. Just in another order.
Def Leppard will do a duo-tour with the Crüe, so they will play on the same day, same stage.

... > Def Leppard > ... > Mötley Crüe (> ...)
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
I think these will be the names, indeed. Just in another order.
Def Leppard will do a duo-tour with the Crüe, so they will play on the same day, same stage.

... > Def Leppard > ... > Mötley Crüe (> ...)
Yes probably true, my list wasn't in a particular order, just off the top of my head :D
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
What's everybody's take on Bring Me The Horizon potentially playing Graspop? I know they changed their style a lot but their Hellfest show was quite impressive in my opinion.

 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.138
7.332
I agree, after so many years attending festivals it would be nice to see some rare (sub-)headliners. Mötley Crüe and Pantera would be amazing names in my opinion. Also, maybe Tool in a couple years...I would love that.

My guess for 2023:
A7X - Slipknot - Crüe
Def Leppard - Pantera - Parkway Drive
(Amon Amarth, Gojira, Ghost are likely as well)
Would honestly be very happy with this line up. if a7x/slipknot/pwd all come thats enough for me in the headliner department,
Allthough I don't think Def Leppard would be one of the headliners.
What's everybody's take on Bring Me The Horizon potentially playing Graspop? I know they changed their style a lot but their Hellfest show was quite impressive in my opinion.

Would very much like to see them at Graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.584
7.291
Def Leppard was wel sub in 2019 voor sabaton en kiss als ik het goed onthouden heb

Ja, dus eigenlijk geen sub. Kiss headliner, Sabaton sub en daarvoor had je Def Leppard; zal in het geval van Mötley hetzelfde zijn, tussen hen in nog een andere naam, zodat ze op dezelfde stage spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.442
4.595
What's everybody's take on Bring Me The Horizon potentially playing Graspop? I know they changed their style a lot but their Hellfest show was quite impressive in my opinion.

massive show, I don't get why they wouldn't want to book a show like this. I'd love to have them again, even though the last few years have been werchter or pukkelpop
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
Feesttip voor volgend jaar? Stonden blijkbaar afgelopen jaar op Wacken en zijn nu bezig met wat Engelse herwerkingen van hun Duitse originals: mix van Alestorm / Powerwolf en Electric Callboys?

Meet Saltatio Mortis:
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Feesttip voor volgend jaar? Stonden blijkbaar afgelopen jaar op Wacken en zijn nu bezig met wat Engelse herwerkingen van hun Duitse originals: mix van Alestorm / Powerwolf en Electric Callboys?

Meet Saltatio Mortis:
I watched the Hämatom/Saltatio Mortis show as well as Hämatoms full gig at Wacken 2022. Never cringed so hard in my entire life. Many people seemed to enjoy it though.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.747
2.423
I watched the Hämatom/Saltatio Mortis show as well as Hämatoms full gig at Wacken 2022. Never cringed so hard in my entire life. Many people seemed to enjoy it though.
Didn’t watch the show at Wacken. This song just came on my Spotify and thought it could grow to a Alestorm-level-party at GMM. 😅 But better wait for a few years then 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken