Van die headliners van de aflopen jaren 3 bands niet gezien
1. Aerosmith. En hier baal ik het hardst van want het ziet er niet naar uit dat die hun cancel ooit goed maken en dat ik ze ooit zal zien. Al zou ik er speciaal voor naar Vegas gaan. In 2010 was ik nog student en kon ik mij maar een dagje Graspop permitteren. Ik koos toen voor de dag van Kiss en dat had ik beter niet gedaan want alles wat die dag stond heb ik in tussentijd ook elders gezien.
2. Motley Crue. Ook pas fan van geworden in 2018. Dus zeer benieuwd voor dit jaar. De zang ben ik me van bewust en bereid ik mentaal op voor. Maar denk wel dat vooral Tommy nog een beesr is op drums. Kijk er naar uit.
3. Def Leppard. Maar geen fan van. Maar misschien die jaar eens een nummer meekijken mss zodat ik kan zeggen elke headliner van Graspop gezien te hebben om slechts eentje na.
Allee toch zeker vanaf dat ik ga (2009). Want bv Type O Negative of Manowar heb ik ook nog nooit gezien (Manowar hopelijk volgende maand wel in Berlijn of Oberhausen). Eigenlijk wel schandalig dat ik Manowar nog nooit live gezien heb, ik had de kans in 2019. Maar ja toen kwamen de data me slecht uit. Volgende maand Manowar zie, ik kijk er naar uit. Moet alleen eens te goed kijken waar ik ga gaan.