Graspop Metal Meeting 2023

Ik bedoel eerder dat die ook in een tent thuis horen, ongeacht om hoe laat. Bij Porcupine Tree en Nine Inch Nails op een main stage heb ik zo'n A Perfect Circle gevoel. Ongeacht de kwaliteit van het optreden, voelt het daar toch niet helemaal juist aan.
APC was magisch op main! Maar dat was dan ook midden in de nacht. Daar zie ik die andere twee ook graag staan, anders verder helemaal met je eens dat het beter in de tent kan. Maar PT staat tot nu toe alleen op openlucht stages dus ik vermoed dat hun productie daar om vraag voor de festival tour? Of gewoon management wat maximale exposure wil.

Ik wil niet onnozel doen maar Lokerse Feesten komt morgen met een tweede headliner en de hint is een roos...

(Zal hem niet worden natuurlijk)
Die vorige "hint" waren oogjes die opzij kijken... Wat is daar de link met Blur, want ik zie het niet. Behalve dat die naar links kijken en daar Engeland tov ons ligt....

Volgende wilde gok, die hier volgens mij nog niet eerder genoemd is: Queen + Adam Lambert. Reden? Er stond een Queen coverband in de Metaldome in 2019. Klein testje hoe het zou vallen?
Zou ik best lachen vinden eigenlijk. Normaal zou ik zeggen, gaat niet gebeuren, maar het is niet alsof ik een beter idee heb. Afgelopen paar minuten nog eens zitten denken welke andere onbesproken headliners ik ze uit de hoge hoed zie toveren, maar buiten de wishful thinking opties die al uit ten treure besproken zijn komt er ook niks in mij op.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Zou ik best lachen vinden eigenlijk. Normaal zou ik zeggen, gaat niet gebeuren, maar het is niet alsof ik een beter idee heb. Afgelopen paar minuten nog eens zitten denken welke andere onbesproken headliners ik ze uit de hoge hoed zie toveren, maar buiten de wishful thinking opties die al uit ten treure besproken zijn komt er ook niks in mij op.
Tsja inderdaad, ik ben nu allerlei lijstjes met 'greatest hard rock bands of all time' aan het afstruinen, op zoek naar een naam waar we nog niet aan hebben gedacht. Maar zelfs dan is het niet eenvoudig om met nieuwe ideeën te komen.

Mijn laatste gok voor vandaag is weliswaar al ter sprake gekomen, maar zou ik toch nog eens willen noemen: Machine Head. Ok, die doen eigenlijk geen festivals meer. Maar misschien dat ze er komende zomer toch weer een aantal als headliner willen doen? 23 december eindigt hun Amerikaanse tour. Wellicht dat ze daarna een Europese aankondigen. Alleen had ik dan wel verwacht dat Hellfest ze ook zou hebben.

Mijn laatste gok voor vandaag is weliswaar al ter sprake gekomen, maar zou ik toch nog eens willen noemen: Machine Head. Ok, die doen eigenlijk geen festivals meer. Maar misschien dat ze er komende zomer toch weer een aantal als headliner willen doen? 23 december eindigt hun Amerikaanse tour. Wellicht dat ze daarna een Europese aankondigen. Alleen had ik dan wel verwacht dat Hellfest ze ook zou hebben.
Dan denk ik nog eerder dat ze die laatste headline positie aan Porcupine Tree geven. Die zijn op zijn minst al in de buurt, en qua formaat toch vergelijkbaar met PT denk ik. GnR op de andere dag en je bent rond. Dat zou dan dat embargo zijn, om Hyde Park wat langer exclusief te houden.

• On fire
Waarderingen: festivalryo
Tsja inderdaad, ik ben nu allerlei lijstjes met 'greatest hard rock bands of all time' aan het afstruinen, op zoek naar een naam waar we nog niet aan hebben gedacht. Maar zelfs dan is het niet eenvoudig om met nieuwe ideeën te komen.

Die werden ook al genoemd voor evt Alcatraz maar vind het dan raar dat ze bv Summer Breeze en Bloodstock niet zouden doen (die hebben hun headliners al geloof ik eh?). Wacken komt zondag en 24/12 ook nog met namen. Wie weet wat in hun hoge hoed zit ...

Die werden ook al genoemd voor evt Alcatraz maar vind het dan raar dat ze bv Summer Breeze en Bloodstock niet zouden doen (die hebben hun headliners al geloof ik eh?). Wacken komt zondag en 24/12 ook nog met namen. Wie weet wat in hun hoge hoed zit ...
En 24/12 is ook nog eens een dag na 23/13 🤪

Denk dat het gewoon Guns gaat worden op de donderdag hoor. Maar ze gaan gebonden zijn aan wanneer zij willen bekendmaken.
Eens. Vrijdag blijft dan een redelijke wildcard, maar kunnen ze eventueel met een kleinere naam wegkomen.

Realiseer me net wel dat ik zo'n 100 pagina's terug precies op diezelfde gedachte zat. We praten lekker in cirkeltjes hier.

• On fire
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread