Graspop Metal Meeting 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.974
Oh ja?
Enkel omdat ze Belgisch zijn?

Maar goed, ik ben al jaren niet meer op Werchter geweest, dus weet ook niet goed wat voor volk daar nu wel of niet rond loopt, en wat daar wel of niet gewaardeerd wordt..
Neen, maar wel gewoon aardig volle zalen trekken. Ik zeg niet dat het inderdaad een match made in heaven zal zijn, maar indruk maken zal het alleminst.
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
532
728
Het werd toch wel tijd dat ze eindelijk op Werchter gingen staan?
Hmm? Ik begrijp niet zo goed waarom. Die komen toch veel beter tot zn recht in een zaal bij publiek die de stilte tussen de nummers respecteert?
Tenzij je Werchter als het ultiem festival in België aanziet en wil zeggen dat ze de status verdienen er te staan.

Edit: ik zie hierboven zelfde vraag en antwoord, sorry!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.974
Hmm? Ik begrijp niet zo goed waarom. Die komen toch veel beter tot zn recht in een zaal bij publiek die de stilte tussen de nummers respecteert?
Tenzij je Werchter als het ultiem festival in België aanziet en wil zeggen dat ze de status verdienen er te staan.
Dat laatste. Werchter is ook het ultieme festival in België, objectief gezien. Denk dat die stilte ook wel goed moet komen hoor bij zo'n krachtige show. Zeker als afsluiter van een Klub C (?).
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
476
516
Er zijn nog veel 'out of the box' headliners mogelijk, als ze het echt niet meer weten...
The Prodigy, Incubus, Tenacious D zijn allemaal aan het touren (staan allemaal op Novarock).
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Voordat ik hier nog wat meer lees even een overzichtje:
Werchter vrijdag: the hu en wardruna
Werchter zondag: amenra en puscifer.
enjoy!
Heeeeel misschien ga ik de vrijdag omdat ik de peppers heb moeten missen door mijn gebroken poot.
Kzie wel.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Er zijn nog veel 'out of the box' headliners mogelijk, als ze het echt niet meer weten...
The Prodigy, Incubus, Tenacious D zijn allemaal aan het touren (staan allemaal op Novarock).
Tenacious D speelt op 13 Juni al in Vorst. Weet dus niet of ze nog op Graspop gaan staan ook.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
886
980
Er zijn nog veel 'out of the box' headliners mogelijk, als ze het echt niet meer weten...
The Prodigy, Incubus, Tenacious D zijn allemaal aan het touren (staan allemaal op Novarock).
Tenacious d kan je afschrijven, doen al een zaalshow in Belgie in de week van graspop dacht ik.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Maybe tomorrow is the day...? I don't know how long GNR are gonna wait with their tour announcement but it would be stupid not to go on sale before Christmas.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Het woord zoekende zou ik niet gebruiken, denk dat alles al lang vast ligt en het wachten is op de aankondiging.
For Hellfest and Graspop, absolutely. With RAR, I'm not so sure...it's a new team without the established connections of LiveNation. I wouldn't be surprised if they are still looking for some RATM replacement.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.148
7.354
For Hellfest and Graspop, absolutely. With RAR, I'm not so sure...it's a new team without the established connections of LiveNation. I wouldn't be surprised if they are still looking for some RATM replacement.
There are enough options right? RHCP, GNR, Slipknot and less likely SOAD/Metallica
should be 2 big available headliner I'd say.
Since werchter probably replaced RATM with RHCP it might be possible for them to do the same
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
1 juli in het openluchttheater in Bloemendaal
Ik zie hen in februari gelukkig in AB, al 2,5 jaar tickets voor liggen. Maar toch... die stonden op de affiche van '20 of '21, dus hoopte ook wel op een graspop herkansing.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.148
7.354
Ik zie hen in februari gelukkig in AB, al 2,5 jaar tickets voor liggen. Maar toch... die stonden op de affiche van '20 of '21, dus hoopte ook wel op een graspop herkansing.
Vind dit ook heel apart. Net als The Hu, die stonden ook op de line up voor 2020
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken