Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Support act
15 okt 2019
1.187
1.250
Ik ga het toch voorzichtig verwachten nu: Porcupine Tree de afsluiter van de Marquee op de glam-zondag!!!!
Zijn zojuist aangekondigd als headliner van de Bospop-zaterdag op 8 juli. Dit kan echt niet meer misgaan en het is de perfecte tegenhanger van de glam op de Main Stage. Dan heb ik echt een fantastische laatste dag met Billy Talent - Avatar - Bloodywood en Porcupine Tree.
Het kan dus wel nog misgaan :(

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
6.833
4.668
Ik denk ook dat PT voor Werchter gaat zijn. Hoop het niet, van mij mogen ze zelfs headlinen op Graspop. Al zal ik daar vrij alleen in staan.
Hier nog eentje hoor. Al zou dat denk ik niet helemaal werken. In de Marque komen ze machtig goed tot hun recht. Bid met je mee voor een set van 1,5 uur om de zondag af te sluiten.

Rockbeer

Geliefde act
6 okt 2016
1.660
958
PT op Werchter? Waar en wanneer dan? En tussen wie? Je hebt Stromae, Fred Again, Editors, RHCP, Muse en weet ik wat voor ellende nog meer. Je kunt het PT niet aandoen om tussen zulke acts te staan. En het publiek verdient het al helemaal niet ;-)

• Haha
Waarderingen: EddiePlaysBass

gmm033

Playlistbediener
20 nov 2018
43
34
Ik denk ook dat PT voor Werchter gaat zijn. Hoop het niet, van mij mogen ze zelfs headlinen op Graspop. Al zal ik daar vrij alleen in staan.
Nee hoor, daar sluit ik me helemaal bij aan.

Wat mij betreft programmeert Graspop op de Glam-dag lekker allemaal prog tegenover MC en DL.

Ne Obliviscaris heeft tegen die tijd ook een album uit. Wat mij betreft komen die ook weer eens langs.

• Leuk
Waarderingen: jamel

Rockbeer

Geliefde act
6 okt 2016
1.660
958
PT op Werchter? Waar en wanneer dan? En tussen wie? Je hebt Stromae, Fred Again, Editors, RHCP, Muse en weet ik wat voor ellende nog meer. Je kunt het PT niet aandoen om tussen zulke acts te staan. En het publiek verdient het al helemaal niet ;-)
Maakt trouwens ook geen zak uit. Want de combinatie Porcupine Tree + Live zorgt ervoor dat ik sws naar Bospop ga. Wat. Een. Klasse!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Subheadliner
22 okt 2018
3.672
1.878
Nee hoor, daar sluit ik me helemaal bij aan.

Wat mij betreft programmeert Graspop op de Glam-dag lekker allemaal prog tegenover MC en DL.

Ne Obliviscaris heeft tegen die tijd ook een album uit. Wat mij betreft komen die ook weer eens langs.
die hebben een eigen show in Trix gekregen, had ne obliviscaris wel graag op graspop gezien

jonasvh

Support act
15 okt 2019
1.187
1.250
Mag ik even een badum-tsss voor dit mooie antwoord op mijn nog niet gestelde vraag "Wat krijg je met teveel Metal up Your Ass?"
Rimshot GIF

nikita

Support act
27 okt 2018
1.028
1.031
Damn, PT en Live op 1 dag op bospop... Dus op een dik uur rijden. Dat is inderdaad wel een heel mooie.

• Leuk
Waarderingen: duck

Special Monkey

Support act
13 apr 2021
1.206
1.265
Samen met frans bauer en helmut lotti, we zitten al aan 3 namen voor het shlager metalfest 2023 🤣

PKP had dit jaar Kate Ryan als suprise guest in de boiler bij de pre-party. Niks houdt Graspop tegen om Helmut Lotti Run To The Hills te laten zingen in de Metal Dome in de nacht. Het volk is daar op dat moment zo dronken dat ze de dag erna toch niet zeker weten of dat echt gebeurd was.

HerveBe

Playlistbediener
3 nov 2022
47
72
Niks houdt Graspop tegen om Helmut Lotti Run To The Hills te laten zingen in de Metal Dome in de nacht. Het volk is daar op dat moment zo dronken dat ze de dag erna toch niet zeker weten of dat echt gebeurd was.
Was ook gewoon goed gezongen en gebracht natuurlijk

Dr. Hannibal

Sunset slot
24 nov 2013
3.299
1.010
Wauw, dus toch Porcupine Tree op een "regulier" festival in plaats van die concertreeks zomerfestivals die ze eerder hadden staan. Ik ben heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Steven Wilson solo stond op RW inderdaad, maar hij wilde toen met To The Bone ook wel echt dat publiek aanspreken. Wellicht hebben ze toch het inzicht dat het PT publiek meer op Graspop loopt? Zie hier al veel enthousiaste reacties sinds de eerste zomer 2023 datum er stond, in het Werchter topic lijkt niemand er warm voor te lopen vooralsnog. En dat zijn dan nog de "muzieknerds" die op een forum zitten, niet eens je doorsnee mainstream Werchter bezoeker.

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
6.833
4.668
Wauw, dus toch Porcupine Tree op een "regulier" festival in plaats van die concertreeks zomerfestivals die ze eerder hadden staan. Ik ben heel benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Steven Wilson solo stond op RW inderdaad, maar hij wilde toen met To The Bone ook wel echt dat publiek aanspreken. Wellicht hebben ze toch het inzicht dat het PT publiek meer op Graspop loopt? Zie hier al veel enthousiaste reacties sinds de eerste zomer 2023 datum er stond, in het Werchter topic lijkt niemand er warm voor te lopen vooralsnog. En dat zijn dan nog de "muzieknerds" die op een forum zitten, niet eens je doorsnee mainstream Werchter bezoeker.
Ja zeker met de huidige line-up van RW is PT daar een vlag op een modderschuit. Doodzonde.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken