Graspop Metal Meeting 2023

Dit zou ik nou echt een hele toffe headliner vinden!

Weet niet waarom, maar is dat niet eerder Werchter-materiaal?

Dit zou ik nou echt een hele toffe headliner vinden!

Met orkest en al zie ik dat niet gebeuren eerlijk gezegd...

Een van de grootse hardrockbands uit de geschiedenis. Instrumenteel geweest in het groot maken en ontwikkelen van ons favoriete genre. Die passen perfect op Graspop. Als zoete ballade metal van Def Leppard kan, generatiegenoten Deep Purple kan, zelfs Europe kan..
Ik zou Pearl Jam ook graag eens zien op graspop. Zou daar perfect passen. Maar ik heb dan ook een brede smaak en juich de diversiteit in genres enorm toe op graspop.

Een van de grootse hardrockbands uit de geschiedenis. Instrumenteel geweest in het groot maken en ontwikkelen van ons favoriete genre. Die passen perfect op Graspop. Als zoete ballade metal van Def Leppard kan, generatiegenoten Deep Purple kan, zelfs Europe kan..
Inhoudelijk/muzikaal gezien past het prima inderdaad. Als ze ook festival data zonder orkest spelen, zie ik het nog wel gebeuren. En al ben ik bekender met de muziek van GnR, ik zou het wel interessanter vinden om The Who te zien dan opnieuw GnR met waarschijnlijk een zeer vergelijkbare show als in 2018.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Weet niet waarom, maar is dat niet eerder Werchter-materiaal?
Rock Werchter heeft alle headliners al... ik verwacht niet dat The Who gaat co-headlinen met een Peppers en al helemaal niet met Stromae.

The Who zou in mijn ogen heel goed de ontbrekende Graspop-headliner van de vrijdag kunnen zijn. Volgens mij stond Sabaton er ook een keer met orkest toch?

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
Rock Werchter heeft alle headliners al... ik verwacht niet dat The Who gaat co-headlinen met een Peppers en al helemaal niet met Stromae.

The Who zou in mijn ogen heel goed de ontbrekende Graspop-headliner van de vrijdag kunnen zijn. Volgens mij Sabaton er ook een keer met orkest toch?
Dat was een koor maar toch :)

Met name Wacken heeft wat legendarische orkest shows gehad van oa Dimmu Borgir.

The Who zou in mijn ogen heel goed de ontbrekende Graspop-headliner van de vrijdag kunnen zijn. Volgens mij stond Sabaton er ook een keer met orkest toch?
I stand corrected, dan.

Voor de duidelijkheid; heel graag op GMM. Al denk/dacht ik dat het een te brede waaier aan publiek opbrengt, waardoor Werchter me geschikter lijkt (zie ook Pearl Jam en zo).

opent wel veel mogelijkheden. zou het graag zien gebeuren. geen idee hoe duur een 'the who' is

Eehm, dat wist ik dan weer niet.
Nou ja, hopelijk weten we in januari meer als de uitslagen van alle onderzoeken bekend zijn.
We kunnen hopelijk dan nog beslissen of het wel of geen Graspop wordt
Ik weet niet of je dan al kan beslissen, want best wacht je nog af of de medicatie werkt, als er epilepsie wordt vastgesteld en ze pillen gaan voorschrijven.
Maar een behandeling werkt vaak.

Ik zou gewoon tickets kopen en indien het echt niet lukt de tickets verkopen.

• Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

werchter heeft er nog een nodig voor donderdag en vrijdag... maar the who zal het niet zijn voor werchter

Deze tour van The Who, shows grotendeels met orkest, is niet geschikt voor festivals vrees ik. Voor de rest: The Who blijft een verschrikkelijk ondergewaardeerde band, al zeker met hun fantastische rockopera's. Dus absoluut nog eens welkom op een Belgisch festival! Of in een Belgische zaal, al van 2007 geleden zeg.

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Nou nou, alsof Europe minder heavy is dan Def Leppard :LOL:

Beiden meer dan terecht op een metalfestival, je bent gewoon teveel zwaar werk gewend!

• Haha
Waarderingen: nikita
ben wel aan het denken, als the who op de vrijdag staat, dan heb je een rijtje van

seether, hollywood undead, behemoth, amon amarth, disturbed, gojira en daarna the who op mainstages en denk nu niet dat de fans van the who veel hebben met de meeste van die bands ik verwacht wel nog wat classic rock als dit echt het geval zou zijn, lijkt mij dus ook eerder dat het een apart optreden of gewoon niet in belgië zal zijn

ben wel aan het denken, als the who op de vrijdag staat, dan heb je een rijtje van

seether, hollywood undead, behemoth, amon amarth, disturbed, gojira en daarna the who op mainstages en denk nu niet dat de fans van the who veel hebben met de meeste van die bands ik verwacht wel nog wat classic rock als dit echt het geval zou zijn, lijkt mij dus ook eerder dat het een apart optreden of gewoon niet in belgië zal zijn
Lijkt me ook gewoon eerder iets voor het sportpaleis, KBS is te groot en lotto/vorst waarschijnlijk net te klein.

die hiatus van king hiss heeft ook niet lang geduurd, zijn gewoon al terug met nieuwe shows in 2023. zie dit ook wel weer gewoon terug op graspop staan.

Users who are viewing this thread