Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.141
7.337
Vind het wel grappig, we verwachten nog iets van 20 bands en toch zijn er al stuk of 100 bands hier genoemnd die mensen nog wel op de line up willen hebben :D

Ik verwacht zelf niet echt grote namen meer, naast Guns N Roses en de andere headliner (misschien nog iets van Lamb of God, Alter Bridge, maar dat is het dan ook wel)

Verder zie ik Graspop niet ineens breder gaan boeken qua headliners. kans dat er een headliner komt zoals the who of bon jovi lijkt me ongeveer 0%

Ben erg benieuwd of Electric Callboy in de Werchter aankondiging zit straks, anders blijf ik nog hopen dat die worden aangekondigd voor Graspop.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.443
4.596
ik vrees er een beetje voor. ik zie electric callboy, the hu, vv, simple plan, .. allemaal naar werchter gaan.
denk het trouwens ook wel dat van de 20 bands die nog komen 15 kleine bands zullen zijn en dan nog 5 redelijke bands die voor een of andere reden nog onder embargo zaten zoals alter bridge
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.141
7.337
ik vrees er een beetje voor. ik zie electric callboy, the hu, vv, simple plan, .. allemaal naar werchter gaan.
denk het trouwens ook wel dat van de 20 bands die nog komen 15 kleine bands zullen zijn en dan nog 5 redelijke bands die voor een of andere reden nog onder embargo zaten zoals alter bridge
The Hu heb ik al opgegeven, die gasten doen ineens alleen nog majors of popfestivals. zal wel een wens van de band zijn. die zullen gewoon op werchter staan inderdaad.

Alter Bridge heb ik eerlijk gezegd ook niet heel veel vertrouwen meer in. Had ze eerst wel verwacht en zou ze graag eens zien, maar hun huidige tour had helemaal geen belgische show erin dus waarom zouden die een embargo hebben? Ook zijn die al aangekondigd voor een ander festival rond Graspop.

Lamb of god ben ik dan wel weer vrij zeker van, zaten ook in de Download leak destijds. dit is duidelijk een band die in juni naar europa komt, maar dit nog niet wilt aankondigen vanwege hun europese zalen tour

Electric Callboy is ook mogelijk dat die nog niet aangekondigd mogen worden omdat ze nog een belgische zaalshow hebben staan. als ze vandaag niet in de werchter worp zitten hou ik mijn hoop nog op een graspop show van ze.
 

barcake

Playlistbediener
7 dec 2022
15
26
Na lang hier al mee te lezen , maar een account aangemaakt. .
Gisteren op StuBru zeiden ze dat Volbeat terug zou komen naar Graspop volgend jaar .
Zou dit waar zijn ?
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.748
2.427
Na lang hier al mee te lezen , maar een account aangemaakt. .
Gisteren op StuBru zeiden ze dat Volbeat terug zou komen naar Graspop volgend jaar .
Zou dit waar zijn ?
Welgekomen.

Zie dat niet snel gebeuren. Als ze ergens staan, zal het eerder Rock Werchter zijn.
Rond hoelaat zou dat geweest zijn? Je kan alle uitzendingen herbeluisteren namelijk...
 

Cooman666

Campingartiest
2 nov 2022
89
213
Na lang hier al mee te lezen , maar een account aangemaakt. .
Gisteren op StuBru zeiden ze dat Volbeat terug zou komen naar Graspop volgend jaar .
Zou dit waar zijn ?
Ze spelen morgen in het Sportpaleis dus dan kunnen we snel info verwachten. Nu stonden ze er dit jaar ook al wat toch wat veel van het goede lijkt te zijn dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.748
2.427
Ik hoorde het bij De piencode .
Net even teruggeluisterd.
Was volgens mij een foutje tijdens het spelen van dat radiospelletje... Misschien vlugtig nog even wat redactioneel werk uitgevoerd en mislezen of zo...

Zou er niet teveel lading aan hangen. Zou me echt verbazen als ze er terug staan. Maar het kan natuurlijk..
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
832
1.617
Ben erg benieuwd of Electric Callboy in de Werchter aankondiging zit straks, anders blijf ik nog hopen dat die worden aangekondigd voor Graspop.
Do we know when exactly Werchter will announce something? Might have missed that part haha
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
186
Volbeat terug naar Graspop, dat zou een serieuze afknapper zijn. 'k Vraag mij eigenlijk af waarom die optreden in het Sportpaleis, hun optreden van morgen is nog niet voor de helft gevuld?
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.748
2.427
Volbeat terug naar Graspop, dat zou een serieuze afknapper zijn. 'k Vraag mij eigenlijk af waarom die optreden in het Sportpaleis, hun optreden van morgen is nog niet voor de helft gevuld?
Vorige keer was de bovenste ring ook al gesloten. Ik vermoed dat dat nu weer zo zal zijn.
Ik ben er bij morgen, dus we zullen het zien... :p
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.384
6.624
Ik hoorde het bij De piencode .
Verrek... Vanaf 20:30 heb ik het ook gehoord.

Deelneemster "Ik heb ze van de zomer op Graspop gezien en dat was fantastisch!"
Pien: "Ze komen volgend jaar ook terug naar Graspop..."

Of Pien vergist zich, of we hebben hier een leak voor één van de headliners te pakken.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.141
7.337
Volbeat en GNR als laatste headliners? zou wel jammer zijn. al heb ik liever volbeat op retour dan maiden of scorpions
 

MortalisVictrix

Campingartiest
27 okt 2022
54
126
Volbeat en GNR als laatste headliners? zou wel jammer zijn. al heb ik liever volbeat op retour dan maiden of scorpions
Het zou jammer zijn, maar lijkt me wel aannemelijker dan BMTH zoals eerder besproken.

Qua grootte past het wel, mits de andere de echte klapper a la AC/DC is.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.146
10.438
Na lang hier al mee te lezen , maar een account aangemaakt. .
Gisteren op StuBru zeiden ze dat Volbeat terug zou komen naar Graspop volgend jaar .
Zou dit waar zijn ?
Daar kan ik me echt niks bij voorstellen. Staan er al erg vaak en wisselen GMM en RW vaak af. Tevens nog genoeg keuze om de laatste plekjes anders in te vullen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken