Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Support act
15 okt 2019
1.187
1.250
Graspoep, dat was toen ik vorig jaar toekwam aan mijn hutje. Recht over mij was het geluid van een piepend bedje en wat gekreun

EDIT : Juist, bij ons in belgi禱 is poepen iets anders dan bij de Nederlandse forumleden 五
Nu ja, het kon natuurlijk nog altijd Amber Heard zijn. Dan klopt het nog steeds. :poop: :poop: :poop:

• Haha
Waarderingen: MetalLimbo en Simoni

jonasvh

Support act
15 okt 2019
1.187
1.250
Aan het aantal pagina's van dit topic te zien ben ik lang niet de enige... 云
Ha Ha Smile GIF by The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

Rockbeer

Geliefde act
6 okt 2016
1.660
958
Ik ga het toch voorzichtig verwachten nu: Porcupine Tree de afsluiter van de Marquee op de glam-zondag!!!!
Zijn zojuist aangekondigd als headliner van de Bospop-zaterdag op 8 juli. Dit kan echt niet meer misgaan en het is de perfecte tegenhanger van de glam op de Main Stage. Dan heb ik echt een fantastische laatste dag met Billy Talent - Avatar - Bloodywood en Porcupine Tree.

• Wow
Waarderingen: nikita

festivalryo

Gouden Tip
9 feb 2019
477
592
Ik ga het toch voorzichtig verwachten nu: Porcupine Tree de afsluiter van de Marquee op de glam-zondag!!!!
Zijn zojuist aangekondigd als headliner van de Bospop-zaterdag op 8 juli. Dit kan echt niet meer misgaan en het is de perfecte tegenhanger van de glam op de Main Stage. Dan heb ik echt een fantastische laatste dag met Billy Talent - Avatar - Bloodywood en Porcupine Tree.
As a huge fan of both M繹tley Cr羹e and Porcupine Tree, this would be the most painful decision ever :D

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.142
323
"Kan echt niet meer misgaan" vind ik toch een gevaarlijke uitspraak. Wetende dat de meest recente festivalpassages van zowel PT als Steven Wilson op Werchter waren...

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Koekdoos

Sunset slot
22 okt 2018
2.772
2.166

Klinkt meer als een Werchter datum toch?

saurus

Randprogramma
4 feb 2019
200
141
Passen the killers in dit rijtje? Die waren nl de laatste keer coheadliner bij de Peppers. Dus in die orde van grootte denk ik toch.
Als jij vind dat Editors in dat rijtje past heb je al 1 van de twee want die zijn net toegevoegd voor vrijdag voor de peppers

Gebruikers die dit onderwerp bekijken