Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.658
5.127
Sowieso één van de eerste keren dat Antimatter voor echt een groot publiek zal staan. Shows waar ik tot nu toe ben geweest stond nooit een hond, terwijl het zo'n klasseband is.
Dan is wel nog maar de vraag waar en hoe laat ze staan (en welke bands er op de andere podia staan), want zelfs op GMM is het mogelijk dat er geen hond staat bij een optreden, heb ik al meerdere keren ervaren (bv. Disillusion dit jaar)..
 

pidie

Campingartiest
26 okt 2018
94
192
Verrek... Vanaf 20:30 heb ik het ook gehoord.

Deelneemster "Ik heb ze van de zomer op Graspop gezien en dat was fantastisch!"
Pien: "Ze komen volgend jaar ook terug naar Graspop..."

Of Pien vergist zich, of we hebben hier een leak voor één van de headliners te pakken.
Dan zouden ze alleen op donderdag kunnen, Vrijdag zitten ze in klotenburg Zweden
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.641
3.283
Dan is wel nog maar de vraag waar en hoe laat ze staan (en welke bands er op de andere podia staan), want zelfs op GMM is het mogelijk dat er geen hond staat bij een optreden, heb ik al meerdere keren ervaren (bv. Disillusion dit jaar)..
Alvast 1 hond aanwezig! Ondanks clashdag zou er al iets gruwelijk moeten gebeuren voor ik daar niet sta.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.628
volbeat is toch wel al heel veel gepasseerd de laatste jaren, die komen letterlijk om de 2 jaar, zijn die dan zo goedkoop ofzo?
 

barcake

Playlistbediener
7 dec 2022
15
26
Ik heb ze dit jaar niet gezien op Graspop. Dadelijk naar huis gegaan na iron maiden 🫣 . Als ze volgend jaar terug zouden komen, ga ik zeker kijken .
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.463
4.628
volbeat blijft een goeie liveband, al vond ik ze dit jaar wel het minste dat ik ze ooit heb geweten, Michael zijn stem leek heel erg vermoeid. zelfs al vind ik het laatste album steengoed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken