Hellfest verkoopt laatste jaren uit binnen enkele minuten/uren, Wacken ook volgens mij. Denk niet dat je dat veel uit kunt halen. de Graspop vrijdag was dit jaar pas uitverkocht in de week van het festival zelf geloof ik. Toen hadden ze nog het geluk dat ze al jaren lang vrijdag dagtickets aan het verkopen waren met andere headliners erbij zoals a7x of FNM. op ticketswap stond het ook echt helemaal vol met vrijdag tickets. denk niet dat de verkoop zo hard zal gaan als je denkt.Als ik zie hoe hard de tickets voor Hellfest en Wacken over de toonbank zijn gegaan, denk ik dat Graspop sowieso ook volledig uit gaat verkopen.
zou zelf zo'n dag prima vinden trouwens hoor, ik zie liever 2-3 kleinere jongere headliners, maar denk dat de organisatie gewoon opnieuw Kiss zal boeken als de kans er is. zal toch beter verkopen waarschijnlijk
Er is trouwens wel iets van een trend dat er volgend jaar veel minder classic rock etc. tourt dan voorgaande jaren heb ik het idee. op de download lineup is ook veel kritiek van mensen die de oudere rock bands echt missen op de line up en daardoor niet willen gaan. Graspop boekt vaak wel redelijk wat van dit soort bands als whitesnake, foreigner, europe etc. Ben benieuwd wat ze gaan boeken in deze trend. Motley, DL, Hollywood vampires zullen ze wel hebben in ieder geval maar verder geen idee.