Graspop Metal Meeting 2023

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Geen idee of dit al gedeeld was hier, maar Airbourne is ook weer in Europa rond Graspop. Hebben al meerdere shows staan eind juni in Europa.
Ik heb goede hoop dat ze naar Graspop komen. Bepaalde shows van hun tour, zoals in NL, zijn naar 2023 verplaatst, maar de show in België niet. Misschien dat shows in landen waar ze volgend jaar festivals aandoen nog wel doorgaan dit jaar en dat de rest naar volgend jaar wordt verplaatst
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Loek123

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.259
1.317
Ik heb goede hoop dat ze naar Graspop komen. Bepaalde shows van hun tour, zoals in NL, zijn naar 2023 verplaatst, maar de show in België niet. Misschien dat shows in landen waar ze volgend jaar festivals aandoen nog wel doorgaan dit jaar en dat de rest naar volgend jaar wordt verplaatst
En ze stonden in 2022 op Rock Werchter, dus Graspop zou logisch zijn voor 2022.
 
  • Leuk
Waarderingen: joris313

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.524
8.792
Ik heb goede hoop dat ze naar Graspop komen. Bepaalde shows van hun tour, zoals in NL, zijn naar 2023 verplaatst, maar de show in België niet. Misschien dat shows in landen waar ze volgend jaar festivals aandoen nog wel doorgaan dit jaar en dat de rest naar volgend jaar wordt verplaatst

Volgens mij was het door inflatie dat niet alles door kon gaan, shows uit het VK en Nederland waren de enige die verplaatst waren. Maar logischerwijs moet er dan wel een tour in juni 2023 zijn, anders is het toch veel te duur om voor een handjevol shows nog helemaal over te komen?
 
  • Leuk
Waarderingen: joris313

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
387
61
Do Metallica - Ghost
Vr Kiss - Evanescence
Za slipknot - parkway drive
Zo Motley crue- Def Leppard

Subs disturbed, pantera, alter bridge, brutus, electric callboy, Mammoth wvh

Dan ben ik akkoord
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en scheep

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Do Metallica - Ghost
Vr Kiss - Evanescence
Za slipknot - parkway drive
Zo Motley crue- Def Leppard

Subs disturbed, pantera, alter bridge, brutus, electric callboy, Mammoth wvh

Dan ben ik akkoord
Zijn er veel geruchten dat KISS naar Europa komt volgend jaar dan? Want bevestigingen zijn er nog niet toch?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.983
8.944
Ik denk nog steeds dat de vrijdag ingevuld gaat worden met twee of drie 'kleinere' namen aan de bovenkant van de poster. Als ik m'n geld erop zou moeten zetten, zou dit hem zijn:

Do: Metallica - Ghost
Vr: Evanescence - Pantera - Disturbed
Za: Slipknot - Parkway Drive
Zo: Def Leppard - Motley Crue
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.208
13.431
Ik denk nog steeds dat de vrijdag ingevuld gaat worden met twee of drie 'kleinere' namen aan de bovenkant van de poster. Als ik m'n geld erop zou moeten zetten, zou dit hem zijn:

Do: Metallica - Ghost
Vr: Evanescence - Pantera - Disturbed
Za: Slipknot - Parkway Drive
Zo: Def Leppard - Motley Crue
Dan is zondag bij uitstek niet de zwakste dag (al vind ik dat zelf gewoon een prima dag tot nu toe).
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
217
130
Wat denken jullie van Guano Apes op Graspop 2023? Een band op zijn retour akkoord maar ze zijn nog niet al te vaak in België geweest. Maar lijkt me wel een top band met hits zoals open your eyes en Loards of the boards...
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.983
8.944
Dan is zondag bij uitstek niet de zwakste dag (al vind ik dat zelf gewoon een prima dag tot nu toe).
Denk dat op de zondag sowieso Hollywood Vampires daar nog bij gaat komen. En dan een supersterke Marquee afsluiter, zoals Behemoth. Ik zou het ook gaaf vinden om bands als Arch Enemy of Amon Amarth als Marquee afsluiter te zien. Geeft toch net wat meer speciaals dan een show in het licht in de namiddag voor Mainstage.

@scheep Interessante suggestie! Ik heb nog nooit over de combo GA/Graspop nagedacht. Ook nooit echt naar geluisterd, al ken ik natuurlijk hun hits wel. Hoe groot zijn die tegenwoordig nog? Staan ze hoog op de bills van andere festivals? Zo ja, dan zie ik ze geen plek als (sub)headliner op Graspop claimen. Maar een plekje op MS 1 of 2 in de namiddag moet prima kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en scheep

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
217
130
Ik denk persoonlijk dat ergens in de namiddag wel zou passen op de main... Als opener kan ook zelfs...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.755
8.697
Ik denk nog steeds dat de vrijdag ingevuld gaat worden met twee of drie 'kleinere' namen aan de bovenkant van de poster. Als ik m'n geld erop zou moeten zetten, zou dit hem zijn:

Do: Metallica - Ghost
Vr: Evanescence - Pantera - Disturbed
Za: Slipknot - Parkway Drive
Zo: Def Leppard - Motley Crue
denk eerlijk gezegd niet dat die vrijdag zou uitverkopen, en zou het toch vreemd vinden dat ze dan niet gewoon Ghost neer zouden zetten als de vrijdag headliner. is toch groter dan de 3 bands die je daar noemt lijkt me.

ik blijf toch hopen dat ze nog wakker worden bij Avenged Sevenfold en dat die gewoon gaan touren, is voor mij toch wel de best case scenario op de vrijdag. Al zou ik de bovenstaande opties allemaal ook wel fijn vinden. Evanescence wil ik graag eens zien. Epica, Lamb of God of BMTH mag van mij ook wel de north stage afsluiten. Uiteindelijk zal ik 1 van de 2 headliners op de vrijdag wel willen zien waarschijnlijk, dus dat is goed genoeg voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.983
8.944
Disturbed heeft trouwens eergisteren een oproep gedaan voor het inschrijven voor de nieuwsbrief omtrent het bekendmaken van nieuwe data. Die zullen wel snel met wat nieuws komen (en misschien dan ook wel Graspop?).
Lijkt mij ook, ja. Ik heb zelf erg weinig met Disturbed, maar ik kan me nog goed herinneren hoe druk het tijdens de vorige passage was en hoe massaal het enthousiasme was. Dus voor al die mensen hoop ik echt dat ze er dit jaar weer staan op een mooie plek.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Wat denken jullie van Guano Apes op Graspop 2023? Een band op zijn retour akkoord maar ze zijn nog niet al te vaak in België geweest. Maar lijkt me wel een top band met hits zoals open your eyes en Loards of the boards...
Bestaan die nog? Hoor daar niets meer van.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.983
8.944
denk eerlijk gezegd niet dat die vrijdag zou uitverkopen, en zou het toch vreemd vinden dat ze dan niet gewoon Ghost neer zouden zetten als de vrijdag headliner. is toch groter dan de 3 bands die je daar noemt lijkt me.

ik blijf toch hopen dat ze nog wakker worden bij Avenged Sevenfold en dat die gewoon gaan touren, is voor mij toch wel de best case scenario op de vrijdag. Al zou ik de bovenstaande opties allemaal ook wel fijn vinden. Evanescence wil ik graag eens zien. Epica, Lamb of God of BMTH mag van mij ook wel de north stage afsluiten. Uiteindelijk zal ik 1 van de 2 headliners op de vrijdag wel willen zien waarschijnlijk, dus dat is goed genoeg voor mij.
Als ik zie hoe hard de tickets voor Hellfest en Wacken over de toonbank zijn gegaan, denk ik dat Graspop sowieso ook volledig uit gaat verkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.208
13.431
Bestaan die nog? Hoor daar niets meer van.
Over zes dagen in de Melkweg!
Lijkt mij ook, ja. Ik heb zelf erg weinig met Disturbed, maar ik kan me nog goed herinneren hoe druk het tijdens de vorige passage was en hoe massaal het enthousiasme was. Dus voor al die mensen hoop ik echt dat ze er dit jaar weer staan op een mooie plek.
Zelfde hier, al was dat enthousiasme er ooit wel bij mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: scheep

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.081
5.446
Lijkt mij ook, ja. Ik heb zelf erg weinig met Disturbed, maar ik kan me nog goed herinneren hoe druk het tijdens de vorige passage was en hoe massaal het enthousiasme was. Dus voor al die mensen hoop ik echt dat ze er dit jaar weer staan op een mooie plek.
Ik stond vrij vanvoor bij Disturbed en had veel plaats. Ik had vooral het gevoel dat er velen al aan het wachten waren voor slipknot
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken