Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506
ik zie Download wel Queen uit hun mouw schudden eigenlijk. In een interview begin dit jaar zei Brian May dat ze volgende zomer graag opnieuw zouden touren, maar eerst wilden genieten van wat vrije tijd na hun tour dit jaar.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.058
ik zie Download wel Queen uit hun mouw schudden eigenlijk. In een interview begin dit jaar zei Brian May dat ze volgende zomer graag opnieuw zouden touren, maar eerst wilden genieten van wat vrije tijd na hun tour dit jaar.
Er is denk ik geen enkele reden om ervan uit te gaan dat Queen ineens festivals gaan doen.

Ik zie SOAD ook nog wel komen en alleen Download en Hellfest doen bijvoorbeeld. Of dat Hellfest ze een paar miljoen geeft voor een european festival exclusive zou me ook niet verbazen. In dat artikel dat laatst hier gepost werd van Serj had hij het over "niet uitgebreid touren" maar dat ze wel een paar losse shows zullen doen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.650
703
Nightwish wil ik nog even niet aan denken. Ik hoop eerst dat Floor er allemaal goed uitkomt.
Daar heb ik alle vertrouwen in. Niet agressief. Op tijd. Borstbesparende operatie. Dat betekend vaak ook niet diep in het weefsel. Mijn ex-vrouw had hetzelfde alleen was dat een heel agressieve vorm en zij had al snel uitzaaiingen. Das echt kut.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.630
4.926
als er nog maar iets van de leaks bij download waar is dan denk ik wel dat ze dit jaar mogelijks ook overgaan naar een dubbele mainstage
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.161
2.983
ik zie Download wel Queen uit hun mouw schudden eigenlijk. In een interview begin dit jaar zei Brian May dat ze volgende zomer graag opnieuw zouden touren, maar eerst wilden genieten van wat vrije tijd na hun tour dit jaar.
Maar Queen staat toch zelden op festivals? Enkel Opener in Polen heeft ze ooit geboekt denk ik.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.058
als er nog maar iets van de leaks bij download waar is dan denk ik wel dat ze dit jaar mogelijks ook overgaan naar een dubbele mainstage
Ik begrijp niet dat meer festivals dit niet doen, is wel het beste deel van Graspop voor mij. Als er een classic rock headliner staat waar ik niks mee heb is het echt heerlijk om daarna gewoon nog een extra headline set te zien van een jongere band. hierdoor kunnen ze de kans geven aan veel jonge nieuwe headliners wat anders niet zou gebeuren. als ik op fora van andere festivals kijk zijn er veel mensen op tegen om een dubbele mainstage neer te zetten, op efestivals download forum zie ik mensen ook alleen maar negatief over dit concept. Ik begrijp daar dus echt niks van.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.446
11.388
Lieve Ayreon vrienden. Heeft iemand hints opgepakt over wat Ayreon na het spelen van de cd gaat doen in september? Ik las dat ze de cd integraal doen en dan nog ruimte hebben voor circa 45 minuten muziek en mogelijk wat nog niet eerder live gespeelde Ayreon nummers gaan spelen. Maar is er misschien al meer over gezegd wat ik nog gemist heb?

Qua niet gespeelde nummers staat The Day that the world breaks down met stip op 1.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.058
Dus ze doen heel uitzonderlijk wél festivals? 🤔
Voor een verjaardagseditie zie ik ze dat wel nog doen, ja...

Nu ja. We'll see.
Ik denk niet dat Queen zo hoog op de wishlist staat van festivals om ze te overtuigen om een keer een festival te doen.
Denk dan dat het meer een gevalletje is van de band wilt geen festivals doen en festivals hebben er niet echt behoefte aan. denk ook niet dat die band echt veel tickets verkoopt, al ligt dat misschien anders in de UK. verkopen die daar stadions uit? Hier is het gewoon een Ziggo bandje iig. Download heeft een capaciteit van 111k dus die hebben flink wat tickets te verkopen, anders dan bijvoorbeeld graspop/hellfest ofzo.
Verder denk ik dat Queen niet echt aansluit bij het genre headliners dat Download normaal boekt.

Ik zeg dit trouwens al grote Queen fan, was denk ik de eerste band waar ik echt fan van was voor dat ik in de metal terecht kwam. Maar nooit echt de behoefte gehad om ze live te zien zonder freddy.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.783
2.506

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.058
Nou als dit de line up wordt dan mogen ze wel over de 300 euro heen gaan.
Slipknot wel hoor
95% real lijkt me wat veel van het goede, maar er zullen uiteraard wel wat namen juist gegokt zijn (de dagen allicht fout)
Als het 95% is omdat alleen metallica en slipknot niet komen dan is het wel weer heel wat anders dan dat het 95% is omdat een paar bandjes in de metal dome niet blijken te kloppen. ben benieuwd in ieder geval
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.750
4.821
Maar bon stel dat het echt is, dan ben ik zeker op Graspop te vinden en moet ik misschien toch eens overwegen om te beginnen gokken
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken