Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vrees ervoor, ja.
Hoewel, met het aantal aankondigingen die vandaag rond onze oren zullen geslingerd worden, kunnen we weer een aantal pagina's volpraten. Geen probleem.
polyphia heeft ook hun album uitgebracht vandaag. sommige tracks zijn ook terug gewoon ronduit vreemd, heel blij dat ik ze eindelijk eens ga zien in trix volgend jaar
Rammstein tickets in vvk binnen een uur voor derde show van rammstein ..ook derde keer goeie keer. Begrijp echt ni hoe groot rammstein geworden is. Denk echt op dit moment dat ze de populairste liveband op de wereld zijn.
Er was een presale voor iedereen die in de wachtrij stond voor de andere 2 shows vanaf 9 tot 10, dus de meesten zullen hun tickets al daar gekocht hebben.
Rammstein tickets in vvk binnen een uur voor derde show van rammstein ..ook derde keer goeie keer. Begrijp echt ni hoe groot rammstein geworden is. Denk echt op dit moment dat ze de populairste liveband op de wereld zijn.
Iedereen tickets voor Ayreon?
Bij ons wordt het zondag, zaterdag was uitverkocht voor we binnen geraakten en ik kreeg alleen maar foutmeldingen vanaf dan. Gelukkig waren we met 2 aan het proberen.
Vraag me trouwens af waar Copenhell mee gaat komen ook, aangezien die Motley, Def Leppard en Parkway Drive allemaal neer zetten op de woensdag.
Vorig jaar hadden ze al Metallica, Iron Maiden en Kiss. Als GNR tourt misschien donderdag Graspop en op zaterdag op Copenhell? En Slipknot zal er vast ook wel staan.
The Prodigy op GMM,zou eens even iets anders zijn en niet compleet ondenkbaar maar toch zou ik het liever niet zien gebeuren en ik ben fan van The Prodigy.
Mijn eerste cd's waren MFTJG en TFOTL.
Dan zie ik liever een Cypress Hill op GMM belanden.
Ik denk dat we die gemakkelijk terug inhalen, met die headliners daar zullen veel mensen afhaken.
Wij hebben ook nog 3 headliner aankondigingen tegoed dus dat komt helemaal goed