Graspop Metal Meeting 2023

won666

Support act
17 mei 2019
1.177
1.239
architects lijkt me niet echt een Pinkpop band eerlijk gezegd, die boeken nooit echt metalcore toch?
zouden ze niet de derde headliner zijn van Jera? of hebben die normaal maar 2 headliners? kan me zo voorstellen dat ze nog niet aangekondigd mogen worden tot na dat festivalletje in den bosch. lijkt me in ieder geval niet dat Architects Copenhell,Pinkpop,Graspop,Hellfest doet in 5 dagen tijd al zou het in principe wel kunnen.
Jowel, die hebben bv al wel eens Coldrain gehad. Die moesten toen wel openen om 13 h in de middag ofzoiets. Een slot waarmee Architects geen genoegen zal nemen denk ik.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.458
4.619
Jowel, die hebben bv al wel eens Coldrain gehad. Die moesten toen wel openen om 13 h in de middag ofzoiets. Een slot waarmee Architects geen genoegen zal nemen denk ik.
die hebben zelfs al gojira gehad en avenged sevenfold etc, architects op pinkpop lijkt me een goeie combo. Ik zie het eerlijk gezegd ook zomaar gebeuren dat ze werchter aandoen ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

won666

Support act
17 mei 2019
1.177
1.239
die hebben zelfs al gojira gehad en avenged sevenfold etc, architects op pinkpop lijkt me een goeie combo. Ik zie het eerlijk gezegd ook zomaar gebeuren dat ze werchter aandoen ofzo.
Maar Gojira en Avenged Sevenfold reken ik niet echt als metalcore bands :p. Architects hun nieuwer werk ook niet trouwens. Maar ik snap uw punt en is idd een goed punt.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.177
1.239
Wat een zieke line up wel van Jera. Ik denk dat ik volgend jaar wel een ticket durf te boeken voor dat festival.
En The Ghost Inside op Graspop zou wel heel mooi zijn maar die hebben altijd een heel strak tour schema, een gevolg nog steeds van hun accident waardoor ze veel rust tussendoor en achteraf nodig hebben. En aangezien Copenhell en Hellfest ook wel interesse zullen hebben en ik ze niet de drie festivals op een weekend zie doen, zal het wel zijn wie het best betaald vrees ik. ALS ze natuurlijk al spelen dat weekend.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.458
4.619
Wat een zieke line up wel van Jera. Ik denk dat ik volgend jaar wel een ticket durf te boeken voor dat festival.
En The Ghost Inside op Graspop zou wel heel mooi zijn maar die hebben altijd een heel strak tour schema, een gevolg nog steeds van hun accident waardoor ze veel rust tussendoor en achteraf nodig hebben. En aangezien Copenhell en Hellfest ook wel interesse zullen hebben en ik ze niet de drie festivals op een weekend zie doen, zal het wel zijn wie het best betaald vrees ik. ALS ze natuurlijk al spelen dat weekend.
daar heb ik inderdaad schrik voor. zeg nooit nooit, tot een paar jaar geleden speelden ze zelfs maar 1 show per jaar maar als band denk ik dat als je keuze hebt tussen hellfest of graspop dat de keuze meestal hellfest wordt
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.177
1.239
daar heb ik inderdaad schrik voor. zeg nooit nooit, tot een paar jaar geleden speelden ze zelfs maar 1 show per jaar maar als band denk ik dat als je keuze hebt tussen hellfest of graspop dat de keuze meestal hellfest wordt
Hun tourschema voor de Duitse shows in april 23 is al iets minder strak maar nog steeds vrij strak. Hun show op Jera On Air is tot nu toe hun eerste Benelux show sinds ze terug zijn beginnen spelen.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
...or on the 7th of November.
Don't like the negativity.

angry hate GIF
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Metallica treedt trouwens op op 6 november in het Hard Rock Café in Hollywood. Daarna staat er nog maar één op de planning, mid-december (voor het goede doel).
Download komt op 7 november met nieuws... 🤔 🧐
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.535
Middagje verven en we zijn weer 5 pagina's verder haha, lekker hoor. Maar wat een ongelofelijke dikke poster van Jera zeg. Verdomme, daar zou ik zo heen gaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken