Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Namen voor Jera, gezien jullie 't erover hadden! Wat een lijst!

Bekijk bijlage 2856
Wauw wat een line up! Als Graspop te duur wordt, weet ik alvast waar ik naar toe ga. Staan veel namen op waar ik op hoop voor Graspop.
Parkway Drive, Motionless in white, fever 333, LANDMVRKS, malevolence, the amity affliction, hatebreed, hollywood undead, lorna shore, en waarschijnlijk nog veel bands die ik nog niet ken maar wel goed zou vinden.
Fijne lijst in ieder geval.
Bekijk bijlage 2857
No Hellfest next year, I guess?
Ik hoop dat Spiritbox mee komt met Ghost, ik gun ze wel een herkansing.
Does this make PWD at Graspop more or less likely?
all of the names on the line up are likely for Graspop as it is one week after Graspop and not in Belgium.
Parkway Drive are already kind of confirmed for Graspop bytheway, leaked by an insider to @nikita
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
893
993
Wat een lineup voor Jera. Als deze namen naar Graspop komen hebben we meteen wel kanshebbers voor openingslots op main stage en volledige jupiler stage.
Main opener; lorna shore, landmvrks, polaris,...
Ook wel mogelijk wat hardcore voor jupiler met H2o, sicl of it all, stray from the path,...
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
893
993
Ghost inside nog eens Graspop? Zou dan voor Marque zijn?
Rancid maakt denk ik minder kans, hoewel de laatste jaren er telken wel een punk band op main terecht komt.
Hatebreed ook een zekerheidje voor een main stage spot om 16u.
Messugah marque rond 20u?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
The Ghost Inside zou ik echt toejuichen! Zou zelfs een mooie zijn voor halverwege de dag op de main. Hebben laatste jaren toch echt een naam gemaakt!

Rancid verwacht ik niet. Punk(rock) bands, sure. Maar Rancid is meer de skapunk kant op. Die zie ik niet zo snel op GMM
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.793
7.645
Soen speelt Mystic Festival in Polen, 9 juni.

bron: hun eigen facebook

"
Poland
🇵🇱
!
We are stoked to announce the first summer festival of 2023
🔥
🔥

Mystic Festival June 9th!
Hope to see many of you there!
Mystic Festival
"

Opschrijven voor Graspop dus?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
damn, ghost inside staat echt heel hoog op mijn verlanglijst. midden de dag mainstage hopelijk ergens
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.751
2.442
Soen speelt Mystic Festival in Polen, 9 juni.

bron: hun eigen facebook

"
Poland
🇵🇱
!
We are stoked to announce the first summer festival of 2023
🔥
🔥

Mystic Festival June 9th!
Hope to see many of you there!
Mystic Festival
"

Opschrijven voor Graspop dus?
Ben je aan 't solliciteren voor een plek binnen de Scoopy Doo-gang?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
ik denk trouwens ook door de afwezigheid van architects op jera dat dit kan betekenen dat die gewoon pinkpop gaan doen
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
ik denk trouwens ook door de afwezigheid van architects op jera dat dit kan betekenen dat die gewoon pinkpop gaan doen
architects lijkt me niet echt een Pinkpop band eerlijk gezegd, die boeken nooit echt metalcore toch?
zouden ze niet de derde headliner zijn van Jera? of hebben die normaal maar 2 headliners? kan me zo voorstellen dat ze nog niet aangekondigd mogen worden tot na dat festivalletje in den bosch. lijkt me in ieder geval niet dat Architects Copenhell,Pinkpop,Graspop,Hellfest doet in 5 dagen tijd al zou het in principe wel kunnen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.589
Na 4 jaar dit forum stalken, toch maar eens een account gewaagd.

Klein detail op de Ghost Tour announcement poster; elke bliksemschicht raakt een europees land voor de tour?
scherp hoor, had ik niet opgemerkt. kwaliteit van de afbeelding is wel erg slecht. volgens mij zijn dat bolletjes in Dessel, amsterdam en ergens in het Ruhrgebied? of zou het echt puur op de landen slaan.

1666871101789.png
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.793
7.645
Na 4 jaar dit forum stalken, toch maar eens een account gewaagd.

Klein detail op de Ghost Tour announcement poster; elke bliksemschicht raakt een europees land voor de tour?

Welkom! en scherp!

Spanje, Frankrijk, UK, Belgie, Nederland, Duitsland, Polen, Denemarken, Zweden, Finland, Noorwegen, en Rusland?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken