Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Trouwens ook weer New Music Friday in Metalland:

Disturbed - Divisive (titeltrack van komend album). Lijkt me toch weer een steviger album te worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.454
4.614
polyphia heeft ook hun album uitgebracht vandaag. sommige tracks zijn ook terug gewoon ronduit vreemd, heel blij dat ik ze eindelijk eens ga zien in trix volgend jaar
 

1880

Randprogramma
2 jul 2022
106
108
Rammstein tickets in vvk binnen een uur voor derde show van rammstein ..ook derde keer goeie keer. Begrijp echt ni hoe groot rammstein geworden is. Denk echt op dit moment dat ze de populairste liveband op de wereld zijn.
Is best al een tijdje. De kwaliteit dat deze band brengt is ook best uitzonderlijk. Hun shows zijn zelfs voor een niet rammsteinfan spectaculair.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
555
410
Dat kan ik beamen. Ik was ooit op pinkpop als niet Rammstein fan. Nu wel een Rammstein fan.

Trouwens geen gekke drukte in de wachtrij, als ik het zo zie?
 

Rob 'n Roll

Playlistbediener
26 apr 2022
22
28
Rammstein is al sinds mijn kindertijd (nu 28) één van DE bands die ik mij kan herinneren als groots en spectaculair. Sociale media en degelijke video editors doen wonderen voor zulke bands (zie Slipknot) dus ook Rammstein profiteert daarvan. Tickets zijn binnen, ZIN IN!!
 

Rob 'n Roll

Playlistbediener
26 apr 2022
22
28
Dat kan ik beamen. Ik was ooit op pinkpop als niet Rammstein fan. Nu wel een Rammstein fan.

Trouwens geen gekke drukte in de wachtrij, als ik het zo zie?
Er was een presale voor iedereen die in de wachtrij stond voor de andere 2 shows vanaf 9 tot 10, dus de meesten zullen hun tickets al daar gekocht hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.425
632
Zooooo, wat een hel was dat...

Iedereen tickets voor Ayreon? :oops:
Bij ons wordt het zondag, zaterdag was uitverkocht voor we binnen geraakten en ik kreeg alleen maar foutmeldingen vanaf dan. Gelukkig waren we met 2 aan het proberen.
Yesss! En idd wat was dat klote!
Heb uit eindelijk vrijdag en de zondag middag show! Binnenkort maar eens kijken welke van de 2 ik doe!
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.169
7.409
Vraag me trouwens af waar Copenhell mee gaat komen ook, aangezien die Motley, Def Leppard en Parkway Drive allemaal neer zetten op de woensdag.
Vorig jaar hadden ze al Metallica, Iron Maiden en Kiss. Als GNR tourt misschien donderdag Graspop en op zaterdag op Copenhell? En Slipknot zal er vast ook wel staan.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
The Prodigy op GMM,zou eens even iets anders zijn en niet compleet ondenkbaar maar toch zou ik het liever niet zien gebeuren en ik ben fan van The Prodigy.
Mijn eerste cd's waren MFTJG en TFOTL.


Dan zie ik liever een Cypress Hill op GMM belanden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.454
4.614
Pinkpop speciaal Robbie Williams aangekondigd zodat de trein terug op gang komt in het pinkpoptopic. We zijn terug ingehaald :(
7 november he, dan gaan we hier onze versnelling vinden, (alleen weet ik niet als het om het geluk te delen zal zijn of om het verdriet weg te werken)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.169
7.409
Pinkpop speciaal Robbie Williams aangekondigd zodat de trein terug op gang komt in het pinkpoptopic. We zijn terug ingehaald :(
Ik denk dat we die gemakkelijk terug inhalen, met die headliners daar zullen veel mensen afhaken.
Wij hebben ook nog 3 headliner aankondigingen tegoed dus dat komt helemaal goed :D
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Gisteren had ik wel nieuwe headliner verwacht en vandaag een groot pakket van andere namen.
Zal voor volgende week zijn denk ik.
 

1880

Randprogramma
2 jul 2022
106
108
Rammstein is al sinds mijn kindertijd (nu 28) één van DE bands die ik mij kan herinneren als groots en spectaculair. Sociale media en degelijke video editors doen wonderen voor zulke bands (zie Slipknot) dus ook Rammstein profiteert daarvan. Tickets zijn binnen, ZIN IN!!
Wat de band ook uniek maakt is dat ze nog steeds optreden met dezelfde line up als hun begin. Ik kan weinig bands bedenken die dit kunnen evenaren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken