Graspop Metal Meeting 2023

festivalryo

Support act
9 feb 2019
882
1.738
Heb het gevoel dit al een paar keer gezien te hebben in de afgelopen weken, maar weet de bands niet meer.
Mantar made a lengthy statement about this issue a few weeks ago. Apparently people have become quite risk-averse when it comes to ticket purchases and only buy tickets shortly before the show if at all. This really screws up the finances for many touring artists.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
er is nog altijd een groot tourbus tekort die de prijzen ferm heeft opgedreven, naast gewoon lonen, benzine, zaalkosten, duurder eten etc etc
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Ik zou het wel tof vinden als Graspop het aandurft om Kellermensch te boeken. Beetje een net iets hardere uitvoering van Arcade Fire.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.004
9.005
We kunnen er inmiddels wel vanuit gaan dat Motley Crue morgen aangekondigd gaat worden als eerste headliner, toch? Denken jullie dat dit de enige aankondiging gaat zijn of zullen ze nog meer bands gaan aankondigen?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Ik denk eerlijk gezegd dat we meteen een pak namen gaan krijgen, geen enkel metalfestival in de buurt heeft naam per naam aangekondigd. Allemaal meteen een pak namen
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Ik denk eerlijk gezegd dat we meteen een pak namen gaan krijgen, geen enkel metalfestival in de buurt heeft naam per naam aangekondigd. Allemaal meteen een pak namen
Da's waar, maar zaten daar al headliners bij?
Ik denk dat graspop zijn headliners toch altijd een solo aankondiging geeft. Eventueel vrijdag een pakketje?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
zou kunnen, morgen 1ste headliner (motley crue) volgende week dinsdag 2de headliner (slipknot) en dan donderdags 80/90 namen en dan vrijdag vvk
Zouden ze dan niet net voor dat de verkoop begint de namen droppen? Voor een maximaal koopeffect te creëren?
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.324
3.273
Maandag-dinsdag-woensdag een headliner, donderdag pakket namen en vrijdag verkoop vind ik persoonlijk het leukste.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
voor 2020 waren het er in de 70 geloof ik, maar denk inderdaad niet zo veel in 1 keer deze keer.
 

Piet

Dagopener
24 mrt 2022
516
557
Architects komt in januari met TesseracT en Northlane naar 's-Hertogenbosch :D:D:D
Wel apart op hun 'Duitse tour' in de Benelux :S
Maar hopelijk passeren ze in de zomer nog eens voor GMM.
Ik lees ook net dat AYreon in september weer met een exclusieve show komt in 013 :O
Dat zou ook wel gaaf zijn als GMM die weer weten te strikken, maar dan wel als Headliner
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Architects komt in januari met TesseracT en Northlane naar 's-Hertogenbosch :D:D:D
Wel apart op hun 'Duitse tour' in de Benelux :S
Maar hopelijk passeren ze in de zomer nog eens voor GMM.
Ik lees ook net dat AYreon in september weer met een exclusieve show komt in 013 :O
Dat zou ook wel gaaf zijn als GMM die weer weten te strikken, maar dan wel als Headliner
die architects show is al paar jaar bekend, maar vind 60 euro nog steeds belachelijk duur. was er graag heen gegaan anders
 

EddiePlaysBass

Randprogramma
23 jun 2022
166
338
Ozzy zijn er nog niet echt aanwijzingen voor, en hoe dan ook ga je naar graspop voor de indrukwekkende dagvulling. Ik denk niet dat ik al ooit een Graspop dag gedaan heb waarbij ik effectief voor de headliner ging

Mwah persoonlijk wil ik toch ook graag een goeie headliner OF afsluiter (A Perfect Circle een paar jaar geleden is bij het beste wat ik ooit live gezien heb). Komt bij dat ik afgelopen jaar best op m'n honger bleef zitten qua dagvulling - maar ik beken dat ik achteraf gezien betere keuzes had kunnen maken, dus het ligt ook aan mezelf 😁
 

Piet

Dagopener
24 mrt 2022
516
557
Mwah persoonlijk wil ik toch ook graag een goeie headliner OF afsluiter (A Perfect Circle een paar jaar geleden is bij het beste wat ik ooit live gezien heb). Komt bij dat ik afgelopen jaar best op m'n honger bleef zitten qua dagvulling - maar ik beken dat ik achteraf gezien betere keuzes had kunnen maken, dus het ligt ook aan mezelf 😁
Ik had het idee dat menig mens niet zo op A Perfect Circle zat de wachten eerlijk gezegd. Persoonlijk vond ik het niet slecht...
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Gebruikers die dit onderwerp bekijken