Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
still missing some bands that I thought would for sure be there . maybe while she sleeps and beartooth, sleep token, imminence will be in a seperate metalcore bundle?
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Ah, Alcatraz beats GMM to the punch, die zag ik even niet aankomen! 🙂
Moet wel eerlijk zeggen dat ik hier niet direct razend enthousiast van word, enkele namen uitgezonderd.
Heel veel extreme metal, maar niet zozeer namen die mij heel erg aanspreken, veelal '13 in een dozijn', mag wel iets spannender van mij..

Maar goed, er komen dus nog 50 namen, zal vast nog wel wat moois bij zitten, en ook bij de kleine namen zal zoals gebruikelijk op Alcatraz nog genoeg te ontdekken vallen!
Vraag me wel af of bij deze worp al headliners zitten, dat wordt niet echt duidelijk uit deze post of op de website.
Anthrax, Killswitch Engage en Trivium zouden zomaar al de 3 headliners kunnen zijn (met HSB, Biohazard en Blind Guardian als subs), wat ik toch wat saai zou vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Nadat Killswitch Engage hun show op Graspop 2022 had geannuleerd had ik wel gehoopt dat ze hem in zouden halen... ach nou ja, andere keer dan maar
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Ah, Alcatraz beats GMM to the punch, die zag ik even niet aankomen! 🙂
Moet wel eerlijk zeggen dat ik hier niet direct razend enthousiast van word, enkele namen uitgezonderd.
Heel veel extreme metal, maar niet zozeer namen die mij heel erg aanspreken, veelal '13 in een dozijn', mag wel iets spannender van mij..

Maar goed, er komen dus nog 50 namen, zal vast nog wel wat moois bij zitten!
Vraag me wel af of bij deze worp al headliners zitten, dat wordt niet echt duidelijk uit deze post of op de website.
Anthrax, Killswitch Engage en Trivium zouden zomaar al de 3 headliners kunnen zijn (met HSB, Biohazard en Blind Guardian als subs), wat ik toch wat saai zou vinden.
Denk inderdaad dat je laatste zin zal/kan kloppen. Op de website (https://alcatraz.be/en/line-up/) staan die namen toch prominenter dan de rest.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Dubbele headline posities mss?
Apart zijn ze niet groot genoeg, maar bv anthrax met hsb, trivium en blind guardian en killswitch met biohazard is best oké voor alcatraz, toch?
Kan, inderdaad. Alleen is dat dan weer tegenstrijdig met de laatste zin uit de aankondiging
"In the coming weeks and months we’ll be adding another 50 names to our roster, including a few top acts that’ll knock your socks off. Stay tuned!"
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
984
1.069
Kan, inderdaad. Alleen is dat dan weer tegenstrijdig met de laatste zin uit de aankondiging
Had ik niet gezien.
Meen dat er nog niet zoveel belgische acts tussen zitten. In het verleden hebben ze dit wel meermaals gepusht, dus van de 50 overige acts kunnen het ook wel 20 belgische zijn.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
882
1.738
Download Festival: 20th Edition. Announcement coming 7th November.

Early Bird tickets off sale on 6th November at midnight.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
984
1.069
Nog eventjes extra aanduiden, Alcatraz heeft geluisterd naar de klachten. Een kortere route van de camping naar het terrein, geen headliner om 2u snachts,... Geven ze aan in het bericht.
Sterk om het ook zo aan te geven, de meeste organisatie negeren klachten of lossen ze wel op mar geven het niet aan.
Goede pr
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Was het Aerosmith/A7X dat had aangegeven vanwege dezelfde redenen niet te touren door Europa ?
Helaas vrees ik dat er nog zo groepen gaan zijn.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Was het Aerosmith/A7X dat had aangegeven vanwege dezelfde redenen niet te touren door Europa ?
Helaas vrees ik dat er nog zo groepen gaan zijn.
Aerosmith gaf geen duidelijke reden voor hun cancellation geloof ik. Iets met covid ofso.
a7x had als reden gegeven dat hun nieuwe album langer duurde dan verwacht en dat ze daarom nog niet klaar waren voor een tour.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
aerosmith ging in vegas gaan spelen omdat ze daar meer geld konden verdienen, uiteindelijk zat tyler toch in rehab tijdens die periode, een geluk bij een ongeluk dus anders ging het heel lastig zijn om dat een week op voorhand op te vullen.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
984
1.069
Miss May I heeft denk ik hun support van de tour met August Burns Red gecancelled om dezelfde reden.
Heb het gevoel dit al een paar keer gezien te hebben in de afgelopen weken, maar weet de bands niet meer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken