Graspop Metal Meeting 2023

festivalryo

Support act
9 feb 2019
882
1.738
Hoe meer ik over de prijs van hellfest nadenk, hoe erger ik het vind.
Een vergelijking:
Hellfest €339
Rock am ring early bird: €199
Alcatraz early bird: €179

Ofwel vragen de laatste twee te weinig, of hellfest teveel.
Hoop dat Graspop hun prijs in het midden kan houden.
Rock Am Ring doesn't include camping. The camping tickets start at 69€.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
882
1.738
Aaaah there's the catch! Expensive for camping tbh...
Funnily enough its twin festival Rock Im Park (which takes place in the city of Nuremberg) doesn't sell camping tickets separately. Pretty obvious that they want all the attendees who might sleep at home or in a hotelroom to pay full price. There's always a catch with RaR/RiP :D
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Download verkoopt nooit uit volgens mij. Daar hangt alles juist van de line up af. festival heeft ook 111k capaciteit, het dubbele van hellfest en graspop.
ik verwacht niet dat de drank prijs met veel omhoog gaat. één van de insiders op het werchter forum had gezegd dat de bonprijs niet omhoog ging op werchter volgend jaar geloof ik dus hopelijk ook niet op graspop.
Had heel eerlijk ook niet echt research gedaan naar download. Tot zover m'n journalistieke carrière... :(

Wat betreft de bonnetjes; gezien dit toch meestal wordt uitbesteed aan een externe cateringpartner kan ik me niet van de indruk ontdoen dat deze prijzen ook - met de stijgende energiekost - zullen doorgerekend worden...
Hogere inkoopprijs van al dat eten en drinken + hogere energiekost ter plaatse + eventuele hogere loonkost. Dat gaan ze toch niet zo laten?
 
  • Haha
Waarderingen: Loek123

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Had heel eerlijk ook niet echt research gedaan naar download. Tot zover m'n journalistieke carrière... :(

Wat betreft de bonnetjes; gezien dit toch meestal wordt uitbesteed aan een externe cateringpartner kan ik me niet van de indruk ontdoen dat deze prijzen ook - met de stijgende energiekost - zullen doorgerekend worden...
Hogere inkoopprijs van al dat eten en drinken + hogere energiekost ter plaatse + eventuele hogere loonkost. Dat gaan ze toch niet zo laten?
vind het eigenlijk vreemd dat er geen systeem met opbod is om te mogen catering zijn, beetje zoals de gentse feesten het doet, valt toch veel geld mee te verdienen denk ik dan.
 

Headbangertje

Campingartiest
4 nov 2019
83
117
Is Mötley Crue eigenlijk serieus een kanshebber hiervoor? Want uit nieuwsgierigheid eens wat livebeelden opgezocht en kon mijn lach niet inhouden toen ik dit hoorde. Hier gaat toch vooral mee gelachen worden...

Ik moet hier ook wel mee lachen, maar deze livebeelden zijn niet uit 2022 volgens mij. Maar als het dit niveau is ben ik snel weg.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
houdt graspop rekening met ab voor de aankondigingen?

clutch speelt nog een show in december die nog niet uitverkocht is
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Ik moet hier ook wel mee lachen, maar deze livebeelden zijn niet uit 2022 volgens mij. Maar als het dit niveau is ben ik snel weg.
Inderdaad beelden die niet van de laatste Stadium Tour komen. Niet dat het wellicht een wereld van verschil zal zijn...

Als hun stadium tour werd aangekondigd - net voor corona - werd toen ook al ruim vermeld dat er een aantal regeltjes aan verbonden waren. Iedereen clean + uitdrukkelijk de vraag aan Vince Neil om aan z'n lichaam en bij uitbreiding z'n stem te werken.
Denk niet dat Live Nation hun handen hieraan willen verbranden, mocht het echt zo desastreus zijn...

Ik sta @Koekdoos bij, en denk dat het live allemaal wel beter tot z'n recht komt dan op video-opnames.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
houdt graspop rekening met ab voor de aankondigingen?

clutch speelt nog een show in december die nog niet uitverkocht is
Ik dacht dat ze hier inderdaad rekening mee houden. Als Clutch komt, zal het waarschijnlijk dus in het groepje namen na nieuwjaar zijn.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Ik dacht dat ze hier inderdaad rekening mee houden. Als Clutch komt, zal het waarschijnlijk dus in het groepje namen na nieuwjaar zijn.
livenation zalen ben ik zeker van, lotto arena, sportpalies etc etc. maar ab is in principe niet van livenation, ze hebben zelfs expliciet een overname van livenation geweigerd. daarom dat ik het dus vroeg
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
livenation zalen ben ik zeker van, lotto arena, sportpalies etc etc. maar ab is in principe niet van livenation, ze hebben zelfs expliciet een overname van livenation geweigerd. daarom dat ik het dus vroeg
Aja, op die manier...

Zou de band zelf ook niet liever hebben dat dergelijke aankondigingen na hun solo-show komen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken