Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Mwah persoonlijk wil ik toch ook graag een goeie headliner OF afsluiter (A Perfect Circle een paar jaar geleden is bij het beste wat ik ooit live gezien heb). Komt bij dat ik afgelopen jaar best op m'n honger bleef zitten qua dagvulling - maar ik beken dat ik achteraf gezien betere keuzes had kunnen maken, dus het ligt ook aan mezelf šŸ˜
goede afsluiters zijn vaak niet de bands die als headliner worden aangekondigd, voor mij tenminste. Korn dit jaar vond ik de beste afsluiter en werd dan weer niet als headliner aangekondigd. Net als Lamb of God in 2019, Parkway drive, a perfect circle, nightwish etc etc
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Ik had het idee dat menig mens niet zo op A Perfect Circle zat de wachten eerlijk gezegd. Persoonlijk vond ik het niet slecht...
Vond het echt super strak, a perfect circle. Maar als we eerlijk zijn. Ik ben los tot helemaal van voor kunnen lopen voor die show. Dus weet niet als er hier zo veel volk echt op zit te wachten
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Klopt, ik belandde ook helemaal vooraan nog tijdens de show. Wilde het vanaf de geluidstoren bekijken, maar het was veel te rustig.

Overigens staat Maynard komend jaar met Puscifer te touren. Dat vind ik veel minder nog een band voor Graspop dan APC.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Maynard is geniaal. Maar puscifer is nu een band die ik echt niet begrijp of zelfs goed vind
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

EddiePlaysBass

Randprogramma
23 jun 2022
166
338
Ik had het idee dat menig mens niet zo op A Perfect Circle zat de wachten eerlijk gezegd. Persoonlijk vond ik het niet slecht...

Ik volgde de band al jaren nemeer maar er vertrok zoveel volk, dat ik dacht: "We blijven ff hangen, anders zitten we toch weer een uur op de parking te koekeloeren" en daar heb ik geen spijt van gekregen!

goede afsluiters zijn vaak niet de bands die als headliner worden aangekondigd, voor mij tenminste. Korn dit jaar vond ik de beste afsluiter en werd dan weer niet als headliner aangekondigd. Net als Lamb of God in 2019, Parkway drive, a perfect circle, nightwish etc etc

Eens, eens!

Vond het echt super strak, a perfect circle. Maar als we eerlijk zijn. Ik ben los tot helemaal van voor kunnen lopen voor die show. Dus weet niet als er hier zo veel volk echt op zit te wachten

Nee, een publiekstrekker zou ik ze ook nie noemen! Ben trouwens ook efkes naar voren gewandeld toen, gewoon om es te horen hoe hard het daar stond. Best hard dus šŸ˜
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Hoe laat zullen we Motley verwachten?
Het is meteen hun tour aankondiging, maar wel Amerikanen. Dus ochtend, middag of avond?
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
Hoe laat zullen we Motley verwachten?
Het is meteen hun tour aankondiging, maar wel Amerikanen. Dus ochtend, middag of avond?
Bwau ik denk wel dat die zich voor zo'n aankondiging aanpassen naar de Europese tijd :p
Is tenslotte gewoon een persoon die alles online moet smijten zou ik zo denken.
10 h of 16 h denk ik. ALS er al effectief een tour wordt aangekondigd. En ALS die al op Graspop komt dan
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Ben ook benieuwd welke bands ook zelf te vroeg gaan komen met hun persoonlijke aankondiging. Meestal de wat kleinere, maar elk jaar is ā€˜t van dat šŸ«£šŸ˜…
 
  • Haha
Waarderingen: EddiePlaysBass

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Vandaag is de dag!?

Vandaag is de dag!

Die Tsjechische venue heeft trouwens een grote capiciteit, wat verder wel vrij te kiezen is, maar met Iron Maiden 30.000 en Muse 35.000 heb je de kleinste shows gehad waarvan wikipedia de statistieken heeft. Verder shows van onder andere Rammstein, Metallica, ACDC, Rolling Stones en Ed Sheeran
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Vandaag is de dag!

Die Tsjechische venue heeft trouwens een grote capiciteit, wat verder wel vrij te kiezen is, maar met Iron Maiden 30.000 en Muse 35.000 heb je de kleinste shows gehad waarvan wikipedia de statistieken heeft. Verder shows van onder andere Rammstein, Metallica, ACDC, Rolling Stones en Ed Sheeran
Ik heb my chemical romance i'daar gezien
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken