Graspop Metal Meeting 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Ik heb een heeeel klein beetje hoop op Ayreon. In het aankondigingsfilmpje voor de nieuwe shows werd aangegeven dat er de komende weken nog een paar verrassingen volgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
De history page van Graspop is alvast offline. Er staan enkel nog de posters maar het hele alfabet aan namen is eruit gehaald. 10u dan maar?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Dat was dinsdag ook al, als ik me goed herinner. Zelfs de pagina-links (https://www.graspop.be/nl/bands/def-leppard/) bijvoorbeeld werken ook niet meer (logisch ook eigenlijk).
Ahh oké, ik had inderdaad een van die pagina links openstaan en nu ineens werkte die niet meer. Maar ik durf niet meer met zekerheid zeggen wanneer ik die had open gezet, ik dacht gisteren met die aankondiging van Alcatraz, maar mogelijk dan al eerder.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Helaas weer een dag klussen en weinig online tijd maar ik wens jullie veel jaagplezier voor de eerste scoop!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
Ahh oké, ik had inderdaad een van die pagina links openstaan en nu ineens werkte die niet meer. Maar ik durf niet meer met zekerheid zeggen wanneer ik die had open gezet, ik dacht gisteren met die aankondiging van Alcatraz, maar mogelijk dan al eerder.
Toen ik dinsdagavond keek deed de history page het nog wel maar de losse artiesten pagina's lagen er al uit. History was toen wel eindelijk geupdate met de poster van 2022
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en festivalryo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Ik heb letterlijk daarnet 10 minuten heel die code zitten uitpluizen naar iets van hints.


Tevergeefs. :(
graspop 2019 hadden we zo al de headliners al weken vantevoor gevonden, op de bandpages stond er een foto, en als je de url van die foto aanpaste van 2015 naar 2019 kreeg je de nieuwe foto. dit jaar hebben ze gewoon heel die bandpagina offline gehaald.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
zou wel grappig zijn als motley crue straks in hun announcement gewoon doodleuk alleen een zaalshow bekend maakt in België.
 
  • Haha
Waarderingen: jonasvh

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
zou wel grappig zijn als motley crue straks in hun announcement gewoon doodleuk alleen een zaalshow bekend maakt in België.
Ik zag daarnet op twitter het Colombiaanse post van Live Nation dat er vandaag een grote aankondiging komt. (MC & DL zouden vanaf februari in Zuid-Amerika touren)

Dus straks is het enkel die tour dat ze aankondigen...
... Hoewel die leak van dat concert in mei in de UK dat dan wel weer tegenspreekt.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
zou trouwens wel vreemd zijn om alleen Motley aan te kondigen als ze een coheadline tour doen met Def Leppard toch?
al doet Graspop meestal wel een losse announcement voor de headliner. misschien toch een klein pakketje of gewoon 2 namen aankondigen samen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken