Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.790
8.764
ik denk ook niet dat motley crue de band is die festivals laat aankondigen voor hen, ik denk dat die gewoon heel de tour in ene keer aankondigen
ik denk niet de hele tour, hellfest zal nog niet aangekondigd worden lijkt me.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
ik hoop toch op een pakketje namen, moest het enkel motley crue zijn, nog steeds fijn dat we eens iets krijgen die al lang geleden is. Maar het is ook niet heel erg onverwacht.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
Toch denk ik nu eerst 2 à 3 afzonderlijke headliners + aankondiging voorverkoop.
En net voor de VVK een groepje namen van 30 à 50 bands.

Na nieuwjaar dan nog headliner (3 en) 4 + 2 worpjes met overige bands.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
vraag me ook af als er 7 november specifiek een grote band zijn tour gaat aankondigen, lijkt me raar dat download al zo lang vantevoor en zo specifiek die datum zet. hopelijk metallica, waarschijnlijk GNR?
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
984
1.069
vraag me ook af als er 7 november specifiek een grote band zijn tour gaat aankondigen, lijkt me raar dat download al zo lang vantevoor en zo specifiek die datum zet. hopelijk metallica, waarschijnlijk GNR?
Hellfest had vorig jaar al GnR en Metallica dus zou dan voor de andere festivals zijn.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
984
1.069
Er is wel wat geklaag over de prijs van Jera.
Bereid me al voor voor het geklaag wanneer Graspop prijzen bekend maakt.

Bij deze, ik neem me voor de comments op facebook en dergelijke niet te lezen, voor mn eigen gemoedsrust 🤣 zal het bij dit forum houden
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Er is wel wat geklaag over de prijs van Jera.
Bereid me al voor voor het geklaag wanneer Graspop prijzen bekend maakt.

Bij deze, ik neem me voor de comments op facebook en dergelijke niet te lezen, voor mn eigen gemoedsrust 🤣 zal het bij dit forum houden
bij graspop is er altijd geklaag, zelfs al kondigen ze metallica, slipknot, guns n roses en tool aan zat er nog ene klagen van: waar is iron maiden of waar is ac/dc en rammstein
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken